Gijs ik zou de Titanic niet eens met je delen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Bastard het volgende:
Niemand die met mij op een vlot wil natuurlijk
Had je voorpret?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:10 schreef Chocobo het volgende:
Was een mazzeltje met de google zoek machine![]()
moeten het wel hele goede cutscenes zijn als ze anderhalf uur lang weten te boeienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PS3-topic gelezen? MGS4: cutscenes van anderhalf uur.
Ik weet niet hoor maar ik deel de mening dat die veeeuuuuls te lang is... zet dan goddomme een film op!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je voorpret?
Die geeft dus wel een vrijgezellenfeest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb trouwens 7 Juni.. een vrijgezellenfeest van mn broer... ik ga poldersporten
Niemand die met mij op een vlot wil natuurlijk
Hij geeft niks, zn vrienden geven hem datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die geeft dus wel een vrijgezellenfeest.
Zwanger... ik heb een hekel aan mensen die meteen hun buik overdreven naar voren houden als ze zwanger zijnquote:
Is elke keer als er een MGS release komt een issue. Echter,.... het is gewoon niet waarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je voorpret?
Laatste chapter van de Solid Snake saga wel ja,... maar MGS is ver van dood na MGS4quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Bij elk ander spel zou ik het niet pikken. Maar het is MGS wa? En dan ook nog eens het laatste deel!
Ik ga naar Sex Flagsquote:
eerste feest van de pv van ons werk was ook in een mergelgrot. Echt op de grens van NL en België. Vooral de rit terug metg het busje door de grot was geweldig. Echt supersnel door hele smalle gangen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Limburgse huwelijksfeesten
Ik zit nu in een mergelgrot op een gehandicaptetoilet een drukje te doen.
We gaan met een groep, dus dan hebben kortingskaarten geen zin, toch bedankt though!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
had je eerder moeten zeggen, had ik he vorige week wat kortingskaarten gegeven
"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Limburgse huwelijksfeesten
Ik zit nu in een mergelgrot op een gehandicaptetoilet een drukje te doen.
Nooit geweest eigenljkquote:Op zondag 25 mei 2008 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan met een groep, dus dan hebben kortingskaarten geen zin, toch bedankt though!
Altijd vroeg wakker. Nadeel als je de hele week om 6:30 uur opstaat.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF doen jullie zo vroeg wakker? Okay, B heeft kids, maar Strol?
Vroeg? 6 uur is vroegquote:Op zondag 25 mei 2008 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF doen jullie zo vroeg wakker? Okay, B heeft kids, maar Strol?
ik had wel 50 kaarten met op ieder voor 6 man 2,50 kortingquote:Op zondag 25 mei 2008 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan met een groep, dus dan hebben kortingskaarten geen zin, toch bedankt though!
Het is een student Gijs. Hij komt er nog wel achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |