Anders lees je de OP evenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:14 schreef Salatrel het volgende:
zorg dat die kaart zichtbaar bij het oud papier ligt als je ouders thuiskomen
Neuken?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Biancavia het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie naar Italië!
buiten mijn browser iigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Ericjuh het volgende:
verkapt ik-heb-opgelet-bij-aarderijkskunde
nou einstein.. ff testje! waar ligt nederland op de afbeelding hieronder:
[ afbeelding ]
"Kijk zoon, dit zijn nou borsten. Krijg jij ze ook nog eens te zien."quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef JackHerrer het volgende:
Jammer dat het geen blote tieten kaart is met uitleg.
Je moeder is niet de enige die dat denkt overigens.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:10 schreef afcajos het volgende:
verkapt ik-heb-ouders-topic
Iig een stuk minder dom dan de TS.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef DivineJester het volgende:
Je moeder is een wijs mens!
Nee, ze weten het huisnummer en de postcode van hun eigen huis nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
staat tussen haakjes
meestal niet belangrijk
PWND!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Danny het volgende:
je moeder is niet erg slim. De Vesuvius is een vulkaan. Geen berg.
Misschien had je ook bij Nederlands op moeten letten...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Ericjuh het volgende:
Nergens. In Nederland is het Markermeer nog niet ingepolderd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Ericjuh het volgende:
nou einstein.. ff testje! waar ligt nederland op de afbeelding hieronder:
[ afbeelding ]
Lachende zon met straaltjes -->> 30 graden hier hoor!!!!!!!11111quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
d'r stond toch zeker wel zo'n kneuterig zonnetje met de temperatuur erin op de kaaart getekend he.
Is je moeder een beetje neukbaar of niet?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef padlarf het volgende:
Mijn pa en ma zijn onlangs gezellig samen op vakantie geweest naar Italie, in de buurt van Napels. Leuk en aardig allemaal, en ze gingen uiteraard kaartje sturen. Dus ik kreeg er ook 1, moest mn postcode en huisnummer nog doorsturen, want dat hadden ze niet. (verkapte ik-woon-op-mezelf post).
Ik kreeg dus een mooie ansichtkaart (voor zover die mooi kunnen zijn), met onder andere een gelijksoortige foto erop als deze:
[ afbeelding ]
Schrijft mijn ma op de kaart: "Die berg die je ziet is de Vesuvius"
Oh, echt?![]()
Klacht: Mijn moeder vindt mij dom
Een vulkaan is een berg met een gat erinquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Danny het volgende:
je moeder is niet erg slim. De Vesuvius is een vulkaan. Geen berg.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Een vulkaan is een berg met een gat erin
quote:
O ja, o ja?quote:
Reactie maakt niet meer uit, de reactie van nembrionic was K.O. eerste ronde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
O ja, o ja?
Jouw moeder is zo vaak door negers geneukt dat als ze gaat honkballen ze gelijk 4 wijd krijgt!
Die stuurde ik zelfs vanuit Lapland en dan mensen serieus vragen waarom je niet bruin bent gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
d'r stond toch zeker wel zo'n kneuterig zonnetje met de temperatuur erin op de kaaart getekend he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |