abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58863350
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ook zijn er van die achterlijke gristenen die dat doen idd, de idioten.
Maar hoe je die non argumenten van links ook wil draaien, Homo's worden niet veroordeeld en bv. aan een kraan opgehangen in landen met een christelijke inslag.
Kom SCH je weet zelf ook wel dat: "Ja, maar......" geen argument is, dat zeiden ze vroeger ook bij KIEM (als ik het goed schrijf )
Alle vervolging van homoseksuelen is toch verkeerd? Het lijkt wel alsof het een erger wordt gevonden dan het ander....
pi_58863361
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef ArchEnemy het volgende:

Maar daar hebben de mensen iha wat meer vrijheden, de borderliners dus ook...
Borderliners?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:13:03 #128
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_58863385
actie = reactie
Parijs wil homoseksualiteit wereldwijd uit strafrecht

President Jammeh laat hiermee duidelijk zien dat hij de baas is in Gambia en niet N.Sarkouzy. Pro-homo's moeten weten dat alle opgehangen feitelijk door Sarkouzy zijn opgehangen.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:13:35 #129
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58863405
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Alle vervolging van homoseksuelen is toch verkeerd? Het lijkt wel alsof het een erger wordt gevonden dan het ander....
mee eensch, ieder mens is gelijk, ongeacht zijn geloof, geslacht, of sexuele voorkeur
Niet dat het erger gevonden wordt, maar het bagataliseren wel, sterker nog, da's veel erger.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_58863473
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mee eensch, ieder mens is gelijk, ongeacht zijn geloof, geslacht, of sexuele voorkeur
Niet dat het erger gevonden wordt, maar het bagataliseren wel, sterker nog, da's veel erger.
Daarom, daarom moet je het van geen enkele kant bagatellisseren en ook niet overdrijven. Gewoon bekijken wat er echt gebeurt. Ik zal eens uitzoeken hoe het met Gambia precies zit. Dat klinkt verschrikkelijk.

Terwijl er ook zoveel onzin wordt verkondigd, bijvoorbeeld over dat moslims homo's met hun hoofd naar beneden willen gooien en zo Dat gaat zo snel een eigen leven leiden.
pi_58863500
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Borderliners?
Mensen die juichend staan te demonstreren bij begrafenissen van militairen/homo's ontberen medicatie.

Ik neem aan dat je doelde op die groep 'christenen' rond die creepy dominee die meent dat elke dode soldaat uit Irak een vergelding is van meneer God (want die heeft zo'n pleurishekel aan zijn zelf geschapen homosuelen)?

Wat dan weer verzachtend mag werken is dat die gasten door de lokale media volledig -en vaak live- voor rotte vis worden weggezet.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:18:50 #132
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_58863509
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom, daarom moet je het van geen enkele kant bagatellisseren en ook niet overdrijven. Gewoon bekijken wat er echt gebeurt. Ik zal eens uitzoeken hoe het met Gambia precies zit. Dat klinkt verschrikkelijk.

Terwijl er ook zoveel onzin wordt verkondigd, bijvoorbeeld over dat moslims homo's met hun hoofd naar beneden willen gooien en zo Dat gaat zo snel een eigen leven leiden.
idd, en Iran hangt men homo's op dmv van een teleschoopkraan, walgelijk
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_58863527
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:00 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zeker heel netjes, ik hoop alleen niet dat we nu een homoinfasie uit Gambia krijgen. Ik vind de Iraniers al erg genoeg.
Is infasie een soort van afasie? Zoals die Iraniër met dichtgenaaide lippen?
En zoals ik eerder opmerkte: die mensen komen Gambia niet eens uit waarschijnlijk...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58863536
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Mensen die juichend staan te demonstreren bij begrafenissen van militairen/homo's ontberen medicatie.

Ik neem aan dat je doelde op die groep 'christenen' rond die creepy dominee die meent dat elke dode soldaat uit Irak een vergelding is van meneer God (want die heeft zo'n pleurishekel aan zijn zelf geschapen homosuelen)?

Wat dan weer verzachtend mag werken is dat die gasten door de lokale media volledig -en vaak live- voor rotte vis worden weggezet.
Ja, die bedoel ik. De God Hates Fages club van dominee Phelps.
pi_58863549
quote:

[..]

Nou, ik heb toch echt minder respekt voor iemand die meent dat hij -los van de rechtstaat- mij mag onderdrukken/doodmaken wegens een of andere reden die in zijn religieuze/politieke handleiding te vinden is.

Geslacht en sexuele voorkeur zijn biologische factoren, een overtuiging niet. (Mag ik hopen.)
pi_58863564
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik. De God Hates Fages club van dominee Phelps.
Ik zou niet staan te juichen bij zijn begrafenis. Ik geef om het milieu...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:21:43 #137
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_58863578
Gewoon briefje naar Gambia dat we alle Gambianen gaan onthoofden die niet vrijwillig ons land uitgaan.

Is evt. zelfs met lichte aanpassing te gebruiken voor andere bevolkinsgroepen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_58863589
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

idd, en Iran hangt men homo's op dmv van een teleschoopkraan, walgelijk
Pure blasfemie, zowel in de koran als de hadith komen geen hoogwerkers voor.
pi_58864127
quote:

[..]

Helaas denken alle geloofsfanatici ongeacht of het nu christenen of moslims zijn heel anders over.
pi_58864160
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

In de VS zijn ook gewoon gayparades hoor.. (Borat!)

Maar daar hebben de mensen iha wat meer vrijheden, de borderliners dus ook...
Als we de VS werkelijk als losse staten gaan zien......ik zou niet zo snel een gayparade in bepaalde staten organiseren...want dan hang je ook snel. Letterlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58864172
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef crazy_ivan het volgende:

[..]

Helaas denken alle geloofsfanatici ongeacht of het nu christenen of moslims zijn heel anders over.
Extremisme iha is niet echt aardig tegenover andersdenkenden/voelenden
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58864290
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als we de VS werkelijk als losse staten gaan zien......ik zou niet zo snel een gayparade in bepaalde staten organiseren...want dan hang je ook snel. Letterlijk.
afhanistan is nog geen staat van de us hoor....
pi_58864291
quote:

[..]

In bepaalde dorpen in NL ook, maar het mooie is dat je dan zonder al te veel gedonder gaat verhuizen. SF is toch de gaycapital van de VS? In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...

Het wordt natuurlijk anders als je -rennend voor je leven- echt moet migreren, of zelfs asiel moet aanvragen. Wmb zijn islamitische asielhomo's hier van harte welkom. Al was het alleen maar bij wijze van een beetje tegenwicht.
pi_58864366
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

In bepaalde dorpen in NL ook, maar het mooie is dat je dan zonder al te veel gedonder gaat verhuizen. SF is toch de gaycapital van de VS? In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...

Het wordt natuurlijk anders als je -rennend voor je leven- echt moet migreren, of zelfs asiel moet aanvragen. Wmb zijn islamitische asielhomo's hier van harte welkom. Al was het alleen maar bij wijze van een beetje tegenwicht.
Wat is dat dan voor vrijheid? Schijnvrijheid. Of zie jij de vrijheid van "verhuizen" dan als substituut voor de vrijheid om homo te zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58864393
quote:

[..]

Welke staten bedoel je?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58864511
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef ArchEnemy het volgende:

In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...
Nog steeds wel hoor
pi_58864589
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor vrijheid? Schijnvrijheid. Of zie jij de vrijheid van "verhuizen" dan als substituut voor de vrijheid om homo te zijn.
Akkoord, zolang de religieuzen nog denken met hun parallelle 'wetten' in te mogen grijpen in het straatbeeld is er nog werk te verzetten. Met de CDA en de PvdA in de regering zal dat nog wel even duren, en met zo'n born-again joker als Bush ook.

Maar er zijn gelukkig vrijplaatsen voor homo's, en das al heel wat. De tijd van brandstapels en vierendelen enzo ligt hier in het westen al ver in de middeleeuwen.
pi_58864670
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:02 schreef SCH het volgende:

Nog steeds wel hoor
Pas als je zelf in elkaar geramd wordt slaat de angst toe natuurlijk, maar een beeetje empathie kan geen kwaad. iha.
pi_58864987
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:06 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Akkoord, zolang de religieuzen nog denken met hun parallelle 'wetten' in te mogen grijpen in het straatbeeld is er nog werk te verzetten. Met de CDA en de PvdA in de regering zal dat nog wel even duren, en met zo'n born-again joker als Bush ook.

Maar er zijn gelukkig vrijplaatsen voor homo's, en das al heel wat. De tijd van brandstapels en vierendelen enzo ligt hier in het westen al ver in de middeleeuwen.
Homofobie is niet alleen weggelegd voor religieuzen, het komt voor in alle culturen, samenlevingen ter wereld en is niet tijdsgebonden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_58865095
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef terrorjapie het volgende:

[..]

afhanistan is nog geen staat van de us hoor....
Nee maar Alabama wel. En de rest vh zuiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')