Alle vervolging van homoseksuelen is toch verkeerd? Het lijkt wel alsof het een erger wordt gevonden dan het ander....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ook zijn er van die achterlijke gristenen die dat doen idd, de idioten.
Maar hoe je die non argumenten van links ook wil draaien, Homo's worden niet veroordeeld en bv. aan een kraan opgehangen in landen met een christelijke inslag.
Kom SCH je weet zelf ook wel dat: "Ja, maar......" geen argument is, dat zeiden ze vroeger ook bij KIEM (als ik het goed schrijf)
Borderliners?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef ArchEnemy het volgende:
Maar daar hebben de mensen iha wat meer vrijheden, de borderliners dus ook...
mee eensch, ieder mens is gelijk, ongeacht zijn geloof, geslacht, of sexuele voorkeurquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Alle vervolging van homoseksuelen is toch verkeerd? Het lijkt wel alsof het een erger wordt gevonden dan het ander....
Daarom, daarom moet je het van geen enkele kant bagatellisseren en ook niet overdrijven. Gewoon bekijken wat er echt gebeurt. Ik zal eens uitzoeken hoe het met Gambia precies zit. Dat klinkt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eensch, ieder mens is gelijk, ongeacht zijn geloof, geslacht, of sexuele voorkeur![]()
![]()
Niet dat het erger gevonden wordt, maar het bagataliseren wel, sterker nog, da's veel erger.
Mensen die juichend staan te demonstreren bij begrafenissen van militairen/homo's ontberen medicatie.quote:
idd, en Iran hangt men homo's op dmv van een teleschoopkraan, walgelijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom, daarom moet je het van geen enkele kant bagatellisseren en ook niet overdrijven. Gewoon bekijken wat er echt gebeurt. Ik zal eens uitzoeken hoe het met Gambia precies zit. Dat klinkt verschrikkelijk.
Terwijl er ook zoveel onzin wordt verkondigd, bijvoorbeeld over dat moslims homo's met hun hoofd naar beneden willen gooien en zoDat gaat zo snel een eigen leven leiden.
Is infasie een soort van afasie? Zoals die Iraniër met dichtgenaaide lippen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:00 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zeker heel netjes, ik hoop alleen niet dat we nu een homoinfasie uit Gambia krijgen. Ik vind de Iraniers al erg genoeg.
Ja, die bedoel ik. De God Hates Fages club van dominee Phelps.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Mensen die juichend staan te demonstreren bij begrafenissen van militairen/homo's ontberen medicatie.
Ik neem aan dat je doelde op die groep 'christenen' rond die creepy dominee die meent dat elke dode soldaat uit Irak een vergelding is van meneer God (want die heeft zo'n pleurishekel aan zijn zelf geschapen homosuelen)?
Wat dan weer verzachtend mag werken is dat die gasten door de lokale media volledig -en vaak live- voor rotte vis worden weggezet.
Nou, ik heb toch echt minder respekt voor iemand die meent dat hij -los van de rechtstaat- mij mag onderdrukken/doodmaken wegens een of andere reden die in zijn religieuze/politieke handleiding te vinden is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mee eensch, ieder mens is gelijk, ongeacht zijn geloof, geslacht, of sexuele voorkeur![]()
![]()
Niet dat het erger gevonden wordt, maar het bagataliseren wel, sterker nog, da's veel erger.
Ik zou niet staan te juichen bij zijn begrafenis. Ik geef om het milieu...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. De God Hates Fages club van dominee Phelps.
Pure blasfemie, zowel in de koran als de hadith komen geen hoogwerkers voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, en Iran hangt men homo's op dmv van een teleschoopkraan, walgelijk
Helaas denken alle geloofsfanatici ongeacht of het nu christenen of moslims zijn heel anders over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
Als we de VS werkelijk als losse staten gaan zien......ik zou niet zo snel een gayparade in bepaalde staten organiseren...want dan hang je ook snel. Letterlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:11 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
In de VS zijn ook gewoon gayparades hoor.. (Borat!)
Maar daar hebben de mensen iha wat meer vrijheden, de borderliners dus ook...
Extremisme iha is niet echt aardig tegenover andersdenkenden/voelendenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:46 schreef crazy_ivan het volgende:
[..]
Helaas denken alle geloofsfanatici ongeacht of het nu christenen of moslims zijn heel anders over.
afhanistan is nog geen staat van de us hoor....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we de VS werkelijk als losse staten gaan zien......ik zou niet zo snel een gayparade in bepaalde staten organiseren...want dan hang je ook snel. Letterlijk.
In bepaalde dorpen in NL ook, maar het mooie is dat je dan zonder al te veel gedonder gaat verhuizen. SF is toch de gaycapital van de VS? In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als we de VS werkelijk als losse staten gaan zien......ik zou niet zo snel een gayparade in bepaalde staten organiseren...want dan hang je ook snel. Letterlijk.
Wat is dat dan voor vrijheid? Schijnvrijheid. Of zie jij de vrijheid van "verhuizen" dan als substituut voor de vrijheid om homo te zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
In bepaalde dorpen in NL ook, maar het mooie is dat je dan zonder al te veel gedonder gaat verhuizen. SF is toch de gaycapital van de VS? In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...
Het wordt natuurlijk anders als je -rennend voor je leven- echt moet migreren, of zelfs asiel moet aanvragen. Wmb zijn islamitische asielhomo's hier van harte welkom. Al was het alleen maar bij wijze van een beetje tegenwicht.
Welke staten bedoel je?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef ArchEnemy het volgende:
In Amsterdam kon je nog niet zo lang geleden ook gewoon als homo met je vriend over straat lopen...
Akkoord, zolang de religieuzen nog denken met hun parallelle 'wetten' in te mogen grijpen in het straatbeeld is er nog werk te verzetten. Met de CDA en de PvdA in de regering zal dat nog wel even duren, en met zo'n born-again joker als Bush ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor vrijheid? Schijnvrijheid. Of zie jij de vrijheid van "verhuizen" dan als substituut voor de vrijheid om homo te zijn.
Pas als je zelf in elkaar geramd wordt slaat de angst toe natuurlijk, maar een beeetje empathie kan geen kwaad. iha.quote:
Homofobie is niet alleen weggelegd voor religieuzen, het komt voor in alle culturen, samenlevingen ter wereld en is niet tijdsgebonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:06 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Akkoord, zolang de religieuzen nog denken met hun parallelle 'wetten' in te mogen grijpen in het straatbeeld is er nog werk te verzetten. Met de CDA en de PvdA in de regering zal dat nog wel even duren, en met zo'n born-again joker als Bush ook.
Maar er zijn gelukkig vrijplaatsen voor homo's, en das al heel wat. De tijd van brandstapels en vierendelen enzo ligt hier in het westen al ver in de middeleeuwen.
Nee maar Alabama wel. En de rest vh zuiden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:53 schreef terrorjapie het volgende:
[..]
afhanistan is nog geen staat van de us hoor....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |