EYH WAT KIJK JE SWA?! DIE DIE TOESTEL WEG! en krijg je klap op de harsesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef Biancavia het volgende:
Als je van mensen foto's maakt, doe dat dan ongemerkt, zodat ze niet geforceerd gaan staan poseren.
Niet doen bij onbekende negers dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
EYH WAT KIJK JE SWA?! DIE DIE TOESTEL WEG! en krijg je klap op de harses
Of een geheugenkaartjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:23 schreef Gizmo112 het volgende:
zorg dat er een rolletje in zit....
Leuk he de M-standquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef HMaster-II het volgende:
Check je camera setting voor je gaat shootenGoh overbelicht, oh ISO800 in de volle zon buiten met F/4 1/25sec
Goed ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:02 schreef Erasmo het volgende:
Koop ergens een oude analog (slr)camera en gebruik die een paar dagen. Je gaat dan veel bewuster foto's maken
Dat vergeet ik ook nog wel eens ja..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:48 schreef kvdv het volgende:
En dan een vrij simpele, maar ik vergeet het zelf nogal 'ns:
- Check je ISO.
oh, dfie flikker ik altijd weg, wat slimquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Verzamel silica-zakjes (die kleine zakjes met korrels waar vaak 'throw away' op staat) die soms bij producten zitten om de boel droog te houden en mik er een paar in je fototas!
Als ze roze zijn geworden zijn ze onbruikbaar geworden, dan zitten de korrels vol water. Door ze in een oven te drogen kan je ze weer bruikbaar maken, maar dan wel uit de plastic zakjes halen, want die smelten in een oven (DUH!)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh, dfie flikker ik altijd weg, wat slim
en wat erg dat ik daar zelf niet op gekomen ben
Lol met 1/50 kun je ook scherpe fotos schieten hoor. Ligt er net aan wat voor lens etc. Bovendien zijn snelle sluitertijden geen garantie voor scherpe fotos. Beter kies je een juiste combinatie diafragma en sluitertijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:10 schreef Jakhals het volgende:
Zorg voor snelle sluitertijden (1/2000 sec bijv). Dan krijg je scherpe foto's.
Klinkt goed, gelijk proberenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:10 schreef Jakhals het volgende:
Zorg voor snelle sluitertijden (1/2000 sec bijv). Dan krijg je scherpe foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |