quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:12 schreef OneMe het volgende:
Oke leuk voor je, maar er wordt niet gevraagd wat je favoriete films zijn. Dit is een tournament. Verder gaat het over Wat is de beste film van Azië uit de 21ste eeuw. Oftewel een nutteloze reactie. Maar verder wel een goed moment om te vragen wanneer ronde 3 start?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat ik met vakantie ga komende weken.![]()
Blijft deze ronde zeker 3 weken, waarschijnlijk wel langer open. Daarna wil ik het tempo wat opvoeren naar rondes van een week. Dus ik zou aanraden komende weken alvast wat te gaan kijken ook voor de volgende rondes als je dat wilt.
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom) (2003)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:59 schreef Flaccid het volgende:
Heb er zelf ooit een gezien die ging over 4 jaargetijden waarin je een jonge monk zag opgroeien bij een opa. Kent iemand die?
Die jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom) (2003)
Goede vakantie gehadquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben weer terug., maar ook beetje
Ronde gaat dus binnenkort dicht.
Maar kende je ook de films die tegenover je keuzes stonden?quote:
Hehe, daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar kende je ook de films die tegenover je keuzes stonden?
Foe! Updaten zul je!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je wel een puntMaarja, ik weet wel dat de films die ik koos echt wel goed waren en kan me haast niet voorstellen dat hun tegenstander, 'beter' zou zijn
Dat heb ik met My Sassy Girl.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zolang Tae Guk Gi er maar uit gaat.
Niks, die is hartstikke goed! Beter dan My Sassy Girl in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef California het volgende:
[..]
Dat heb ik met My Sassy Girl.
Tae Guk Gi ligt nog te wachten, wat is er zo erg aan?
Ik vond 'm op momenten echt onzettend geforceerd sentimenteel. De hele film word je keer op keer bestookt met huilende violen en ze durven er zowaar flashbacks insteken waarbij er effectief lachend door het gras wordt gehuppeld, scenes waarbij zelfs Spielberg zou denken "Nou, nou, dat is er ook een beetje over". Ik vind het vreemd, de Aziaten durven soms erg sentimenteel zijn, maar pakken het meestal vrij subtiel en spontaan aan, in deze film vond ik het nog grotesker dan Hollywoodquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef California het volgende:
Tae Guk Gi ligt nog te wachten, wat is er zo erg aan?
Dat zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:14 schreef Gillingham het volgende:
Gelieve die van Elfling niet mee te tellen Lonewolf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |