Eigenlijk is snobisme per definitie vulgair. Snobisme is het streven aansluiting te vinden bij de elite. De elite zelf is dus niet snobistisch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef Gellius het volgende:
't Is wel een snobisme van het vulgaire soort, dat je aanhangt K_man.
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef Frollo het volgende:
Zo beter?
Ik zie dat Isa inmiddels al wat opgeruimd heeft... had deze post nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:12 schreef Z het volgende:
Damart, je moet even naar het beeld van de dag topic, er wordt in geouwehoerd namelijk.
Dat is een treurige constatering, Z.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Z het volgende:
[..]
Weiger je te kijken vanwege muzikale redenen? Ik durf namelijk wel te stellen dat ik een grotere muzieksnob ben dan jij, en toch kijk ik.
Is er íets mooier dan dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Gellius het volgende:
Nu in het café wachten tot de teerbeminde thuis komt.
Ik moet er om 6 uur uit, en dat vind ik al te vroeg, dus 4 of 5 uur 's ochtends lijkt me helemaal vreselijk irritant (en slecht voor de nachtrust)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:56 schreef Claudia_x het volgende:
Godverdomme. Voor m'n werk moet ik er tegenwoordig om uur of 4-5 uit. En nu ben ik dus wakker.![]()
Dat laatste lukt mij dus te vaak niet. 's Avonds ben ik vaak met vanalles bezig, en voor ik het weet is het weer twaalf uur of zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 06:34 schreef sigme het volgende:
Nou, alles voor zeven uur doe ik toch niet vrijwiilig hoor. Maar ik ben er wel aan gewend geraakt: altijd vroeg naar bed.
Dat gebeurt ook regelmatig inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:03 schreef ShadyLane het volgende:
En dan steevast bij de volgende wekker denken: "vanavond ga ik er ECHT vroeg in"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |