De muziek is over het algemeen waardeloos, het interesseert me geen bal of 'we' het goed doen en het is een evenement voor het plebs, niet voor OSM.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Z het volgende:
[..]
Weiger je te kijken vanwege muzikale redenen? Ik durf namelijk wel te stellen dat ik een grotere muzieksnob ben dan jij, en toch kijk ik.
Eigenlijk is snobisme per definitie vulgair. Snobisme is het streven aansluiting te vinden bij de elite. De elite zelf is dus niet snobistisch.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:50 schreef Gellius het volgende:
't Is wel een snobisme van het vulgaire soort, dat je aanhangt K_man.
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef Frollo het volgende:
Zo beter?
Ik zie dat Isa inmiddels al wat opgeruimd heeft... had deze post nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:12 schreef Z het volgende:
Damart, je moet even naar het beeld van de dag topic, er wordt in geouwehoerd namelijk.
Dat is een treurige constatering, Z.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Z het volgende:
[..]
Weiger je te kijken vanwege muzikale redenen? Ik durf namelijk wel te stellen dat ik een grotere muzieksnob ben dan jij, en toch kijk ik.
Is er íets mooier dan dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef Gellius het volgende:
Nu in het café wachten tot de teerbeminde thuis komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |