Ik denk niet dat het mogelijk is om met z'n allen op diezelfde lijn te zitten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, je kan met 'schoonheid' zo ontzettend veel kanten op, LX.
Ik wil er gewoon even zeker van zijn dat we allemaal op dezelfde lijn zitten, he.
Inkoppertje.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we jouw lijn als uitgangspunt nemen dan. Wat bedoel je met schoonheid, Do2?
Benen en tieten. Nou, dan maakt vrijwel elke vrouw een kans.quote:
Ai, die is hard Erik. In één post ben ik volkomen gedegradeerd tot niet meer dan een stel benen en tieten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Benen en tieten. Nou, dan maakt vrijwel elke vrouw een kans.
Ik ben toch ook niet thuis in die gekke heterowereldquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ai, die is hard Erik. In één post ben ik volkomen gedegradeerd tot niet meer dan een stel benen en tieten.
Iedereen hier heeft zo z'n rol.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, k_man, jij maakt zo weer een goede beurt.
Klopt. Ook al geef ik mensen een gemeend compliment, het wordt toch vaak met enige scepsis opgevat door de de gecomplimenteerde, terwijl andere aanwezigen het 'slijmen' vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind overigens dat er maar weinig mensen zijn die goed met complimenten om kunnen gaan.
Dat gebeurt me ook vrij zeldenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wórd altijd aangesproken.
Charmeurs.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:47 schreef LXIV het volgende:
Ik roep en fluit nooit vrouwen na. Maar als ze er die dag leuk uitzien zal ik dat wél altijd op een wat meer subtiele manier doen weten.
Zo zei ik gisteren nog tegen het meisje bij de kassa dat ze vandaag haar ogen heel mooi had opgemaakt, en meteen mocht ik mijn maaltijd zonder af te rekenen meenemen! Terwijl dát nu ook niet hoefde!
Oh. Hoi...quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Charmeurs.Geef mij maar een verlegen nerd.
Je bent heul geen charmeurquote:
Lijkt het je niet nóg mooier wanneer die wildvreemden er netzo over denken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:23 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi, gesprekken met wildvreemden.
Precies. Ik ben de verlegen nerd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent heul geen charmeur. Tenminste, dat laat je hier niet zien.
Ohja, daar reageerde je op. Nou, dat zal dan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |