Ja Armenie vond ik dat het meisje niet goed was voor dat nummer. En die deen (die zo vals kon zingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Lienekien het volgende:
Armenië was dat jonge ding, hè?]En vond je die Deen nou ook een Robbie Williams-uitstraling hebben?
Niet zozeer de zangkwaliteiten, maar zoals hij liep te paraderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja Armenie vond ik dat het meisje niet goed was voor dat nummer. En die deen (die zo vals kon zingen) daar zag ik nou niet echt een Robbie in.
De blinde van Georgie. Het enige leuke aan de actquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet zozeer de zangkwaliteiten, maar zoals hij liep te paraderen.
Ik vond het dit jaar toch best leuk. Die truc met dat witte doek, dat was...?
Ik zie alleen een rood kruisquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef Frollo het volgende:
Poesje van de dag!
[ afbeelding ]
Tevens hoi.
Weiger je te kijken vanwege muzikale redenen? Ik durf namelijk wel te stellen dat ik een grotere muzieksnob ben dan jij, en toch kijk ik.quote:
Ja, IJsland is door. (Wat was dat ook al weer? Oh ja, die man en vrouw.)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:50 schreef ShadyLane het volgende:
Is die Eurodance van IJsland nog doorgegaan?
De muziek is over het algemeen waardeloos, het interesseert me geen bal of 'we' het goed doen en het is een evenement voor het plebs, niet voor OSM.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Z het volgende:
[..]
Weiger je te kijken vanwege muzikale redenen? Ik durf namelijk wel te stellen dat ik een grotere muzieksnob ben dan jij, en toch kijk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |