Destination unknown...quote:
Ik had gisteren:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voor Nem: ik heb gehad een De Graal dubbel, Kaboem, Beelzebuth 13, Timmermans Framboise en een oude kriek, ik weet alleen niet meer welke. En ik heb een Westvleteren 12 in m'n tas zitten
De Graal en Kaboem ken ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En voor Nem: ik heb gehad een De Graal dubbel, Kaboem, Beelzebuth 13, Timmermans Framboise en een oude kriek, ik weet alleen niet meer welke. En ik heb een Westvleteren 12 in m'n tas zitten
Onlangs bij het bowlen met een paar mensen een Duvel besteld. Ik schenk ze in, doen het prima. Ik schenk de mijne in en binnen nog geen 5 seconden was de complete schuimkraag wegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De graal smaakte goed, Kaboem vond ik wat minder. Die is een beetje Duvel-achtig en daar hou ik niet zo van
Action/Wibra Blokker waarschijnlijk ook welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb het gister bij Hertog Jan gehouden
Beetje rare vraag trouwens met dit weer, maar waar scoor ik een wegwerp regenponcho? Bij de Blokker of zo?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoek je zoiets?
http://www.mainsales.nl/i(...)bCat/19/Product/7436
Het gaat mij om pinkpop en werchter, lijkt me sterk dat ik het 7 dagen droog ga houden, al hoop ik het wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:59 schreef Etcetera het volgende:
met de avondvierdaagse die er aankomt, is de kans redelijk groot dat ze te koop zijn
Ja, maar die kan ik nooit zo klein opvouwen dat ik hem in een broekzak mee kan nemenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:08 schreef Etcetera het volgende:
zelf maken kan ook3 gaten in een vuilniszak knippen: voor je hoofd en voor je armen en klaar ben je
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar die kan ik nooit zo klein opvouwen dat ik hem in een broekzak mee kan nemen
Ik nietquote:
Als je dat niet kunt dan kun je die poncho ook niet opvouwen.quote:
Nee, dat hoeft ook niet, want die koop je opgevouwen en gooi je aan het eind van de dag wegquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je dat niet kunt dan kun je die poncho ook niet opvouwen.
Mijn ervaring met die dingen is dat je ze steeds maar even aanhebt en dus steeds moet opvouwen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet, want die koop je opgevouwen en gooi je aan het eind van de dag weg
Daar heb jij weer gelijk in, maar die wegwerpdingen zijn wel een heel stuk dunner natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring met die dingen is dat je ze steeds maar even aanhebt en dus steeds moet opvouwen.
Nee, echt. Een vuilniszak kun je dan ook wel vouwen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, maar die wegwerpdingen zijn wel een heel stuk dunner natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, echt. Een vuilniszak kun je dan ook wel vouwen hoor
Pas op: Zang maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:35 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Gisteren die vriend geholpen om met een 8,5 af te studeren als dirigent!!!
Het was echt een retegoed concert zegiedereen supergeconcentreerd en het publiek is na één van de stukken spontaan in applaus uitgebarsten
![]()
En nu heb ik een enorme kater
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas op: Zang maakt meer kapot dan je lief is
Er staat ook vast geen "röstirondjes" op de verpakking toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De röstirondjes van de Lidl zijn driehoekig
Wat heb je uiteindelijk voor cadeautje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de trein, morgen verjaardag van![]()
Nee, die hufters zagen dat aankomen en hebben dat woord wijselijk van de verpakking gelatenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er staat ook vast geen "röstirondjes" op de verpakking toch?
Ik riep afgelopen week nog heel stoer iets over geen last hebben en zo, maar mijn neus en lippen zijn nu schraal van het snuiten in een zakdoek...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ruk, mijn hooikoorts kicked zojuist in
Het heeft lang op zich laten wachten.
Oke, je kan kiezen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga toch even songfestival kijken voor ik naar punkrock ga
Nogmaalsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koel, leren broeken, lang haar en de helft van de band heeft geen shirt aan
Het zal vast niet over Tim's hartgrondige liefde voor het edele voetbalspelletje van gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb al een idee wat de volgende TT gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |