quote:Hij zegt hallo en ik denk: ' dit moet de ware zijn'
Je bevestigt m'n punt nog eens.quote:
Jokkebrok, heb je net helemaal niet gezien...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
Zo net interview gedaan met een bijzondere man, was erg interessant
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jokkebrok, heb je net helemaal niet gezien...
Zit nu weer achter de laptop, eens kijken hoe lang die het vol houdt...
En wie was de bijzondere man?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef MaJo het volgende:
Zo net interview gedaan met een bijzondere man, was erg interessant
Remco Hakkert, een gospelzangerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wie was de bijzondere man?
DCAC schijn ook op LL te komen volgens het topic. En NOFX ook
Dat had ik reeds op de site gezien volgens mijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Remco Hakkert, een gospelzangerHij treedt op tijdens Jazz by Duurstede
Ja die bedoel ik, typoquote:Ik neem aan dat je DCFC bedoeld? Anders weet ik niet wie je bedoeltVette shit
Danny heeft gereageerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verveel me
Mijn moeder vindt mij dom
Ik wel. En meestal is het dan iets sikkeneurigs en arrogant.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Danny heeft gereageerd.Ik heb hem nog nooit iets zien posten geloof ik.
Dan moet je hem op scherp leggen op de rand van je bureau of het aanrecht of een andere plek waar Mw. MM regelmatig langsloopt en hem er per ongeluk vanaf looptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef MadMaster het volgende:
En nu ik er op zit te wachten tot mijn laptop vastloopt, gebeurt het niet...![]()
Ik wil gewoon een goede reden voor een nieuwe...![]()
Vét! Studeren!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:05 schreef MaJo het volgende:
De krant is afZOMG het is af
![]()
Nu weekend![]()
![]()
Oh nee, studeren omdat ik daar verder geen tijd voor heb gehad
![]()
quote:
Ik ga eerst heel even chillen. Dames in de Dop kijken, in bad, en dan kan ik er weer helemaal tegenaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |