Mag ik u er op wijzen dat dit het origineel is:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfde producer, een jaartje eerder:
stuur dan die in naar het songfestival
Dat mag. Ik zal voor beide niet naar de platenzaak rennen iig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik u er op wijzen dat dit het origineel is:
Bedankt. Ik stopte gelijk met kauwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
-"Ja," zegt die kannibaal, "hiernaast ligt een open ruggetje en dan kan ik lekker dopen".
Spullen die ik heb gekregen heb ik grotendeels nog wel in een doos in de kelder. Bij de volgende verhuziing gaat het gewoon weg. Desnoods naar de Kringloopwinkel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:47 schreef Soempie het volgende:
Wat doen jullie met spullen waar je nooit meer naar omkijkt, maar die je van iemand hebt gekregen?Of bijvoorbeeld medailles/ bekers. Kijk er nooit naar en vind het ook totaal niet boeiend, maar toch heb ik het idee dat ik het moet bewaren.
Je kleren sorteren! Alles wat je een jaar niet meer hebt gedragen in de zak van Max doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
Ik verveel meZit te twijfelen of ik een tukkie ga doen met de kans dat ik dan heel laat wakker word en niet meer kan slapen, of iets anders. Maar ik weet niet wat (en nee, ik heb geen zin in studeren
)
Dat is best een goeiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kleren sorteren! Alles wat je een jaar niet meer hebt gedragen in de zak van Max doen.
Voetbal op tv, jong oranje. Zit misschien nog wel een jongentje tussen voor jequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
Ik verveel meZit te twijfelen of ik een tukkie ga doen met de kans dat ik dan heel laat wakker word en niet meer kan slapen, of iets anders. Maar ik weet niet wat (en nee, ik heb geen zin in studeren
)
Als je moe bent dan zou ik gaan slapen. Je kunt wel weer uitgaan ofzo maar zo blijf je slaaptekort houden.quote:
Ik wil ook op tijd gaan slapen, maar als ik nu ga slapen word ik waarschijnlijk om 2 uur helemaal desorieënteerd wakker ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je moe bent dan zou ik gaan slapen. Je kunt wel weer uitgaan ofzo maar zo blijf je slaaptekort houden.
Voetbalquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voetbal op tv, jong oranje. Zit misschien nog wel een jongentje tussen voor je
Je moet iets doen waar je wakker van wordt. Je moet gewoon gaan joggen! En ja, je bent moe, maar dat blijf je als je niks gaat doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook op tijd gaan slapen, maar als ik nu ga slapen word ik waarschijnlijk om 2 uur helemaal desorieënteerd wakker ofzo
Koffie ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet iets doen waar je wakker van wordt. Je moet gewoon gaan joggen! En ja, je bent moe, maar dat blijf je als je niks gaat doen.
Mja dan blijft het lastig. Ik ga zo naar de bios denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil ook op tijd gaan slapen, maar als ik nu ga slapen word ik waarschijnlijk om 2 uur helemaal desorieënteerd wakker ofzo
Geen gek idee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet iets doen waar je wakker van wordt. Je moet gewoon gaan joggen! En ja, je bent moe, maar dat blijf je als je niks gaat doen.
Moet je nagaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:50 schreef wyccie het volgende:
Maar het is vrijdag!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
En weer terug
Metro gemist(ik woon er letterlijk nog geen minuut lopen vandaan, ze rijden op zaterdag blijkbaar op andere tijden
Omgquote:
Zullen we een lijst maken in de OP?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* deze opslaat in het lijstje Soempie-acties
Goeie filmquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik vanavond naar "Into the wild" ga in de bioscoop.
Ja behalve dan dat ik die nu dus niet ga zienquote:
Andere keerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja behalve dan dat ik die nu dus niet ga zien
Tering! Ik herken het niet terug!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie
@ MaJofijn dat het af is
[ afbeelding ]
Ik krijg het niet opgeruimd.Op de foto valt het nog mee trouwens.
*download aanslingertquote:
Ja mooi tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
*download aanslingert
Lang geleden! Muziek uit mijn jeugd
Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef Wiebelkont het volgende:
En Sirdalord zou langskomen en die is niet geweest, hij zat in zijn pyama met al zijn kleren in de was, de rotzak
sommige mensen houden dat net een dag te lang volquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe krijgen mensen dat voor elkaar?![]()
Dan doe je een setje kleren toch gewoon 1 dagje langer aan. Beetje deo erbij.
truequote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sommige mensen houden dat net een dag te lang vol
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |