Ik ben geen type-wonder, ik type ook maar met 2 vingers en kan dan zelfs niet blind typen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan weekend toe?
Heb er echt helemaal overheen gelezen, ook fijn.![]()
WTFquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Teveel om op te noemenWe zaten teveel aan elkaar vastgeklampt, lieten elkaar niet vrij, hij bekritiseerde alles wat ik deed waardoor mijn zelfbeeld naar een nulpunt was gedaald. Het feit dat hij op jongens bleek te vallen hielp ook niet echt mee
Niet echt neequote:
4 jaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
WTF![]()
En toch hield ie het 3 jaar uit bij je. Dat zet je toch aan het denken....![]()
Dat lijkt me echt irritant.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen type-wonder, ik type ook maar met 2 vingers en kan dan zelfs niet blind typen.
Ik type ook met twee vingersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt irritant.Ik ben zo blij dat ik met tien vingers kan tikken en m'n aandacht niet bij m'n toetsenbord of beeldscherm hoef te hebben.
Maar jij tikt wel snel met 2 vingers. Ken ook wel mensen die elke letter op moeten zoeken en heel traag zijn. Vooral msn-en is dan rot. Zie je dat iemand een bericht aan het tikken is, maar het duurt een eeuwigheid voor er ook echt wat komt.
Eerder een filmpjequote:
Met twee vingers kan ik de letters op het toetsenbord op zich vrijwel blindelings vinden (al zit ik er wel eens ééntje naast), maar ik kijk toch altijd naar het toetsenbord.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt irritant.Ik ben zo blij dat ik met tien vingers kan tikken en m'n aandacht niet bij m'n toetsenbord of beeldscherm hoef te hebben.
Maar jij tikt wel snel met 2 vingers. Ken ook wel mensen die elke letter op moeten zoeken en heel traag zijn. Vooral msn-en is dan rot. Zie je dat iemand een bericht aan het tikken is, maar het duurt een eeuwigheid voor er ook echt wat komt.
Ramptoerist.quote:
Dat beest heeft wel mooie stepenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef B.ertha het volgende:
Zo, gedoucht enzo
Raar van dat filmpje.
@ Soemp: dat is inderdaad een versierlint. Maar een lint van meer dan een meter zal ze niet opeten
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen type-wonder, ik type ook maar met 2 vingers
ik zeg alleen maar wat iedereen denktquote:
Ik sta er gewoon van te kijken dat jij met 2 vingers typtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |