Daar heb jij weer gelijk in, maar die wegwerpdingen zijn wel een heel stuk dunner natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn ervaring met die dingen is dat je ze steeds maar even aanhebt en dus steeds moet opvouwen.
Nee, echt. Een vuilniszak kun je dan ook wel vouwen hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in, maar die wegwerpdingen zijn wel een heel stuk dunner natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, echt. Een vuilniszak kun je dan ook wel vouwen hoor
Pas op: Zang maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:35 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Gisteren die vriend geholpen om met een 8,5 af te studeren als dirigent!!!
Het was echt een retegoed concert zegiedereen supergeconcentreerd en het publiek is na één van de stukken spontaan in applaus uitgebarsten
![]()
En nu heb ik een enorme kater
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pas op: Zang maakt meer kapot dan je lief is
Er staat ook vast geen "röstirondjes" op de verpakking toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De röstirondjes van de Lidl zijn driehoekig
Wat heb je uiteindelijk voor cadeautje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de trein, morgen verjaardag van![]()
Nee, die hufters zagen dat aankomen en hebben dat woord wijselijk van de verpakking gelatenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Er staat ook vast geen "röstirondjes" op de verpakking toch?
Ik riep afgelopen week nog heel stoer iets over geen last hebben en zo, maar mijn neus en lippen zijn nu schraal van het snuiten in een zakdoek...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ruk, mijn hooikoorts kicked zojuist in
Het heeft lang op zich laten wachten.
Oke, je kan kiezen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga toch even songfestival kijken voor ik naar punkrock ga
Nogmaalsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Koel, leren broeken, lang haar en de helft van de band heeft geen shirt aan
Het zal vast niet over Tim's hartgrondige liefde voor het edele voetbalspelletje van gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb al een idee wat de volgende TT gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |