Klopt. Maar we moeten natuurlijk wel weten dat Van Persie, bij een schop van één van de Italianen of de Fransen, zo weer een blessure heeft. Maar ik ga daar helemaal niet van uit. Positief blijven denken. En dat doe ik zeker met een Van Persie. Zoveel potentie moet benut worden. Dat zal alleen niet voldoende zijn om Nederland naar de volgende ronde te loodsen, want ja, hij en Van der Vaart ( de enige veldspelers die alles bezitten om fabelachtige spelers te worden ) zijn de enigen die een absolute meerwaarde hebbenin dit Nederlands elftal. Nogmaals, dan heb ik het over de veldspelers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:29 schreef Kriegel het volgende:
Hij is niet opnieuw geblesseerd, hij doet het alleen even rustig aan.
Van Persie komt wel goed, hij is echt wel fit voor het EK, tuurlijk moet je dan ook wedstrijdritme hebben, maar dat zal van Basten beter kunnen beoordelen als ons.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef SjonLok het volgende:
Wie doen er eigenlijk wel mee?
Van Persie geblesseerd
Bouhlarouz tijden geblesseerd en speelt amper bij zijn club
Robben is ook altijd snel geblesseerd
Van der Vaart was vaak geblesseerd. (Hoe is het tegenwoordig met hem?)
Melchiot is geblesseerd
Afellay is snel geblesseerd
Als we in de finale komen dan kunnen we die niet eens spelen omdat we tegen die tijd geen elf man meer op het veld kunnen brengen.
Jouw avatarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:52 schreef Hamilcar het volgende:
Van Persie heeft het in zich om de beste voetballer van de wereld te zijn maar heeft wat pech gehad dit seizoen. Sommigen zijn van glas maar hij had gewoon pechdat kan gebeuren maar dat is nu over! Hij maakt ons gewoon kampioen ;D
Vergis je niet hè we werden destijds mede kampioen omdat Gullit "niet in goede doen" zich volledig wegcijferde ten goede van van Basten, wie is er in het ned. elftal bereid zich weg te cijferen zijn allemaal egoïsten stuk voor stuk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:02 schreef Fathom het volgende:
Die is op tijd fit. MvB was ook niet fit tijdens 88 Kieft wel...
Weest optimistisch!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:12 schreef dieselnoi het volgende:
Dit wordt niks. Dit wordt HELEMAAL niets. Hoe komt het dat iedereen geblesseerd is? Ik dacht dat Nederlands de grootste, langste en sterkste mensen van de wereld waren.
- Van Nistelrooij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Heeft volgens mij niet eens een wedstrijd voor Real gespeeld sinds hij weer fit is.
- Robben zeer blessure gevoelig. Er hoeft maar een windje te komen en hij is al maanden uit de roulatie.
- van Persie is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Boulahrouz is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Vennegoor of Hesselink is langdurig geblesseerd geweest dit seizoen.
- Sneijder maanden uit de roulatie vanwege een gebroken rib
- Van Der Vaart maanden geblesseerd dit seizoen
En noem maar op. De enige bikkels zijn Kuijt en Huntelaar. Men refereert telkens terug naar 1988 toen van Basten geblesseerd was. Maar nu in 2008 is zowat het hele team geblesseerd!
Volgens mij heeft hij in de laatste 2 wedstrijden van Real, 3 keer gescoord hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:12 schreef dieselnoi het volgende:
Dit wordt niks. Dit wordt HELEMAAL niets. Hoe komt het dat iedereen geblesseerd is? Ik dacht dat Nederlands de grootste, langste en sterkste mensen van de wereld waren.
- Van Nistelrooij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Heeft volgens mij niet eens een wedstrijd voor Real gespeeld sinds hij weer fit is.
met je hoofdquote:
Hij is gewoon de beste.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef DANILXL het volgende:
van persie speelt waars niet tegen italie. ze hadden hem niet mee moeten nemen. hij loopt al drie maanden rondjes om een veld, totaal geen wedstrijdritme
Ik schreef het al, nog even checken:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef SjonLok het volgende:
Wie doen er eigenlijk wel mee?
Van Persie geblesseerd
Bouhlarouz tijden geblesseerd en speelt amper bij zijn club
Robben is ook altijd snel geblesseerd
Van der Vaart was vaak geblesseerd. (Hoe is het tegenwoordig met hem?)
Melchiot is geblesseerd
Afellay is snel geblesseerd
Als we in de finale komen dan kunnen we die niet eens spelen omdat we tegen die tijd geen elf man meer op het veld kunnen brengen.
quote:Van Persie mogelijk basisspeler
Bondscoach Marco van Basten liet eerder weten dat de interland tegen Italië te vroeg zou komen voor Robin van Persie, maar de blessure van Arjen Robben heeft hem aan het twijfelen gebracht.
"Het moment waarop Robin in de basis kan starten, komt dichterbij," zei Van Basten. Op de vraag of dit betekent dat Van Persie al tegen Italië kan starten, reageerde de coach ontwijkend: "Ik zei net, dat het moment dichtbij is. Hoe dichtbij, mogen jullie zelf invullen. Maar het is inderdaad een mogelijkheid om hem op de plek van Robben te zetten. Maar we hebben meer opties."
Ook sprak Van Basten over de tegenstander van morgenavond: "Italië is een zware tegenstander. Als ze speler naar het karakter van de coach Roberto Donadoni, die ik heel goed ken, gaan we het heel zwaar krijgen. Maar we gaan proberen de drie punten te pakken, uiteraard."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |