abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:43:07 #1
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58842222
nu is ie weer geblesseerd. ik denk dat het helemaal niks wordt op het ek met hem. Wat denken jullie?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58842372
Helemaal niets, mwah. Dat het niet het toernooi gaat worden waar hij en vele Nederlanders op hopen, ja.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58844319
Van Basten was in 1988 ook geblesseerd .

Wie weet is Van Persie wel heel gretig om na lang blessureleed eindelijk weer eens te vlammen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:24:18 #4
52871 Blight
Supersized.
pi_58848097
Ik hoop dat optijd fit is, maar het is inderdaad nog afwachten of hij dan ook de meerwaarde heeft die iedereen van hem verwacht. Hij is natuurlijk wel een klasse speler, dus hopelijk loopt alles naar wens.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58852067
een echte beul, als hij fit is dan
RVP is in staat op de beste voetballer van de wereld te worden, hij moet alleen niet zo vaak geblesseerd raken..
I always tell the truth. Even when I lie.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:55:56 #6
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_58852152
Wie doen er eigenlijk wel mee?

Van Persie geblesseerd
Bouhlarouz tijden geblesseerd en speelt amper bij zijn club
Robben is ook altijd snel geblesseerd
Van der Vaart was vaak geblesseerd. (Hoe is het tegenwoordig met hem?)
Melchiot is geblesseerd
Afellay is snel geblesseerd

Als we in de finale komen dan kunnen we die niet eens spelen omdat we tegen die tijd geen elf man meer op het veld kunnen brengen.
  Redactie Games vrijdag 23 mei 2008 @ 12:02:08 #7
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58852350
Die is op tijd fit. MvB was ook niet fit tijdens 88 Kieft wel...
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 22:29:39 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_58867863
Hij is niet opnieuw geblesseerd, hij doet het alleen even rustig aan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_58868071
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 22:29 schreef Kriegel het volgende:
Hij is niet opnieuw geblesseerd, hij doet het alleen even rustig aan.
Klopt. Maar we moeten natuurlijk wel weten dat Van Persie, bij een schop van één van de Italianen of de Fransen, zo weer een blessure heeft. Maar ik ga daar helemaal niet van uit. Positief blijven denken. En dat doe ik zeker met een Van Persie. Zoveel potentie moet benut worden. Dat zal alleen niet voldoende zijn om Nederland naar de volgende ronde te loodsen, want ja, hij en Van der Vaart ( de enige veldspelers die alles bezitten om fabelachtige spelers te worden ) zijn de enigen die een absolute meerwaarde hebbenin dit Nederlands elftal. Nogmaals, dan heb ik het over de veldspelers.
pi_58868616
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef SjonLok het volgende:

Van Persie geblesseerd
Melchiot is geblesseerd

Als we in de finale komen dan kunnen we die niet eens spelen omdat we tegen die tijd geen elf man meer op het veld kunnen brengen.
Van Persie komt wel goed, hij is echt wel fit voor het EK, tuurlijk moet je dan ook wedstrijdritme hebben, maar dat zal van Basten beter kunnen beoordelen als ons.
Bouhla valt af, want Ooier en Melchiot zijn voor het EK ook gewoon fit.
Robben speelt al een maand of 2 - 2,5 blessurevrij, en ook goed, dus dat ik geen probleem.
Van der Vaart heeft nergens last van, eigenlijk het hele seizoen al niet. hij legde er dan ook 9 in de 1e seizoenhelft, 2de helft stuk minder, maar speelde nog steeds goed, en is dus ook een meerwaarde voor het team op dit moment.
Melchiot ---> Zie Bouhla, en speelde een zeer goed seizoen bij Wigan.
Affelay hebben we genoeg alternatieven voor, dus ook geen probleem.

Conclusie: We worden kampioen
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  zaterdag 24 mei 2008 @ 09:43:43 #11
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58873424
Och, hij zal wel op tijd weer fit zijn om ons door de groepsfase te slepen
pi_58874029
Ik denk dat Van Persie de held van het EK gaat worden!
pi_58874145
Met Robben en v Persie hebben we 2 spelers die individueel een wedstrijd kunnen beslissen maar het zijn ook 2 spelers die zich als oude wijven gedragen!
Tegen Italie en Frankrijk maken ze beiden geen kans en worden ze keihard aangepakt!
pi_58874876
Van Persie heeft het in zich om de beste voetballer van de wereld te zijn maar heeft wat pech gehad dit seizoen. Sommigen zijn van glas maar hij had gewoon pech dat kan gebeuren maar dat is nu over! Hij maakt ons gewoon kampioen ;D
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:11:13 #15
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58875138
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 11:52 schreef Hamilcar het volgende:
Van Persie heeft het in zich om de beste voetballer van de wereld te zijn maar heeft wat pech gehad dit seizoen. Sommigen zijn van glas maar hij had gewoon pech dat kan gebeuren maar dat is nu over! Hij maakt ons gewoon kampioen ;D
Jouw avatar
pi_58875160
Dit wordt niks. Dit wordt HELEMAAL niets. Hoe komt het dat iedereen geblesseerd is? Ik dacht dat Nederlands de grootste, langste en sterkste mensen van de wereld waren.

- Van Nistelrooij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Heeft volgens mij niet eens een wedstrijd voor Real gespeeld sinds hij weer fit is.
- Robben zeer blessure gevoelig. Er hoeft maar een windje te komen en hij is al maanden uit de roulatie.
- van Persie is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Boulahrouz is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Vennegoor of Hesselink is langdurig geblesseerd geweest dit seizoen.
- Sneijder maanden uit de roulatie vanwege een gebroken rib
- Van Der Vaart maanden geblesseerd dit seizoen

En noem maar op. De enige bikkels zijn Kuijt en Huntelaar. Men refereert telkens terug naar 1988 toen van Basten geblesseerd was. Maar nu in 2008 is zowat het hele team geblesseerd!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:14:55 #17
127004 maril
Smeetsfan
pi_58875186
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:02 schreef Fathom het volgende:
Die is op tijd fit. MvB was ook niet fit tijdens 88 Kieft wel...
Vergis je niet hè we werden destijds mede kampioen omdat Gullit "niet in goede doen" zich volledig wegcijferde ten goede van van Basten, wie is er in het ned. elftal bereid zich weg te cijferen zijn allemaal egoïsten stuk voor stuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 24-05-2008 12:50:16 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:16:47 #18
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58875210
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:12 schreef dieselnoi het volgende:
Dit wordt niks. Dit wordt HELEMAAL niets. Hoe komt het dat iedereen geblesseerd is? Ik dacht dat Nederlands de grootste, langste en sterkste mensen van de wereld waren.

- Van Nistelrooij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Heeft volgens mij niet eens een wedstrijd voor Real gespeeld sinds hij weer fit is.
- Robben zeer blessure gevoelig. Er hoeft maar een windje te komen en hij is al maanden uit de roulatie.
- van Persie is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Boulahrouz is het hele seizoen geblesseerd geweest.
- Vennegoor of Hesselink is langdurig geblesseerd geweest dit seizoen.
- Sneijder maanden uit de roulatie vanwege een gebroken rib
- Van Der Vaart maanden geblesseerd dit seizoen

En noem maar op. De enige bikkels zijn Kuijt en Huntelaar. Men refereert telkens terug naar 1988 toen van Basten geblesseerd was. Maar nu in 2008 is zowat het hele team geblesseerd!
Weest optimistisch!
pi_58875676
Ik vrees ook voor een matig toernooi. Het is echt een hele tijd geleden dat hij een serie wedstrijden in vorm heeft gespeeld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:56:30 #20
108367 Gallorini
über alles..
pi_58875755
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:12 schreef dieselnoi het volgende:

Volgens mij heeft hij in de laatste 2 wedstrijden van Real, 3 keer gescoord hoor.

Maar ben het met je eens dat het dit EK helemaal niets gaat worden met Oranje. Jochies winnen nooit van echte mannen. En laat MVB nou net alleen maar jochies opstellen..
Hoi mam..
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:35:55 #21
146874 DANILXL
pi_58988640
van persie speelt waars niet tegen italie. ze hadden hem niet mee moeten nemen. hij loopt al drie maanden rondjes om een veld, totaal geen wedstrijdritme
pi_58988675
met je topics

slotje
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:16:39 #23
146874 DANILXL
pi_58989548
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:37 schreef Timmai het volgende:
met je topics

slotje
met je hoofd

dood
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:32:12 #24
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58990001
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:35 schreef DANILXL het volgende:
van persie speelt waars niet tegen italie. ze hadden hem niet mee moeten nemen. hij loopt al drie maanden rondjes om een veld, totaal geen wedstrijdritme
Hij is gewoon de beste.

Slotje.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 20:17:03 #25
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59201527
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:55 schreef SjonLok het volgende:

Van Persie geblesseerd
Melchiot is geblesseerd

Ik schreef het al, nog even checken:

Van Persie geblesseerd - Op de weg terug. Kan invallen tegen Italie
Bouhlarouz tijden geblesseerd en speelt amper bij zijn club - Speelklaar
Robben is ook altijd snel geblesseerd - Check. Hij is nu weer geblesseerd
Van der Vaart was vaak geblesseerd. - Speelklaar
Melchiot is geblesseerd - Check. Is geblesseerd
Afellay is snel geblesseerd - Speelklaar. Wachten op de eerste blessure
  zondag 8 juni 2008 @ 02:31:35 #26
146874 DANILXL
pi_59209999
van der vaart wordt binnen een half uur uit de wedstrijd geschopt
pi_59210120
Ik zou niet elke 'blessure' even serieus nemen. Er zit een horde media bovenop, die allemaal blaadjes en programmaatjes te vullen hebben, dus iedere likdoorn of gebroken nagel wordt opgeblazen tot een wapenfeit van de eerste orde. Deze verhalen ontstaan door wezels van het type Maalderink dat de ganse dag vanaf het dak van een gebouw of 'stiekem' vanuit een vuilcontainer zit te posten. In het kamp van de vijand maakt men hetzelfde mee. Panucci's blessure viel ook reuze mee. Don't believe the hype. Ik denk dat Van Persie gewoon ready to go is. Als ik Van Basten was, dan zou ik hem gewoon opstellen. Het is in potentie onze beste voetballer.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_59232544
quote:
Van Persie mogelijk basisspeler

Bondscoach Marco van Basten liet eerder weten dat de interland tegen Italië te vroeg zou komen voor Robin van Persie, maar de blessure van Arjen Robben heeft hem aan het twijfelen gebracht.

"Het moment waarop Robin in de basis kan starten, komt dichterbij," zei Van Basten. Op de vraag of dit betekent dat Van Persie al tegen Italië kan starten, reageerde de coach ontwijkend: "Ik zei net, dat het moment dichtbij is. Hoe dichtbij, mogen jullie zelf invullen. Maar het is inderdaad een mogelijkheid om hem op de plek van Robben te zetten. Maar we hebben meer opties."

Ook sprak Van Basten over de tegenstander van morgenavond: "Italië is een zware tegenstander. Als ze speler naar het karakter van de coach Roberto Donadoni, die ik heel goed ken, gaan we het heel zwaar krijgen. Maar we gaan proberen de drie punten te pakken, uiteraard."
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')