En dan die sneren naar Huub steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef Nouk het volgende:
Bridget lult ook alles goed voor Brian. Djezus.
Het ek winnen ..niet met deze generatie.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dude...
Het is niet dat we het EK winnen oid
Heeft ie d'r vast een paar keer gehoekt, zo'n dikke kop heeft ze.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Brian Bridget zwanger heeft gemaakt... een soort van onbevlekte zwangerschap zeg maar.....
Ze moeten nog tot morgenmiddag in het hok zitten toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat ze een leuk feestje willen, eindelijk zonder streamers, met familie
Er moeten nog 2 bevestigingen binnenkomen, het gaat langzaam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:00 schreef Gert het volgende:
Was je nog op tijd Peter, met je laatste SMS?
Triest figuur...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
Goh nu zien we pas de para beelden, nadat de lijnen gesloten zijn.
Wat zullen een hoop tv kijkers nu een spijt hebben.
Wat een smerig spel.
Daar heeft ze de hele middag op zitten oefenenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dan die sneren naar Huub steeds.
Echt hè?!?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Dementor het volgende:
Dit is de grootste bullshit ooit in de geschiedenis van TV.
En er komt nog een vervolg van ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Dementor het volgende:
Dit is de grootste bullshit ooit in de geschiedenis van TV.
Klonk primaquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef AnTjUh het volgende:
thuis heb ik nog een ansichtkaaaaaaaaaart
Dit was dus naast de eerste ook de laatste RLS die ik heb gevolgd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Genant hoe zijn ware gezicht wordt gebagatelliseerd, als het al wordt vertoond.Thuiiisss!
Ja, echt.quote:
Je snapt wat ik bedoel, zo overdreven reageren op zo'n pauperprogrammaquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Het ek winnen ..niet met deze generatie.![]()
![]()
Hoogtepunt van dit jaar is dat Bwian niet wint
And the winnaar is...... <tromgeroffel>......................quote:
Er zal wel familie mogen blijven nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze moeten nog tot morgenmiddag in het hok zitten toch?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is de moeder van Amanda trouwens aanwezig? Vast niet.
Hou Hoopquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
ze kunnen toch niet meer bellen, precies
Yes!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef Gert het volgende:
Kom op, laat het een enigszins aanvaardbaar einde worden van een enerverende avond en 20 maanden bizarre tijdsverspilling.![]()
... Vetklep wint 4.500.000 spareribs en rarboy mag terug naar het riool.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:06 schreef blomst het volgende:
Naast Bridget lijkt Jaap helemaal niet zo dik
Geen bungelende föhn, geen neukscene met die dame in de dop, geen Palma in d'r gezicht schreeuwen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Kinga het volgende:
Waarom het 'ik ben klaar om zelfmoord te plegen' niet? geen douchescene? Geen 'KIES ERVOOR"'
Makkelijk zo he
Nee hoor!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
Schijnheilige gore RAT.
,,,,,, gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |