Gelukkig zitten er geen deuren in die tent!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian gaat echt door het lint als hij verliest en ik hoop daarom zo dat hij verliest. Sterffffff!
Ik hoop dat hij z'n grootste paraflip ooit krijgt en daar de boel compleet afbreekt zodat iedereen toch nog even kan zien hoe 'ie werkelijk isquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian gaat echt door het lint als hij verliest en ik hoop daarom zo dat hij verliest. Sterffffff!
smssssss kan ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:53 schreef Disana het volgende:
Het nummer van Jaap is nog steeds in gesprek.
Ik gun het Jaap zoquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Kevv het volgende:
Verdomme, jullie kunnen niet geloven hoe blij ik was toen bleek dat Jaap voor stond!!
Als hij nu nog wint ga ik helemaal uit m'n dak!!
ik heb ook maar even gebeld, kwam er wel doorheen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook..... kan het niet verkroppen als Brian wint
maar de lijnen zijn constant in gesprek
Alsof ik het zou gaan testen...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:53 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
...wedden dat die van Brian helemaal ok werkt?
Ga vast op het station bij het krantenrekje zitten zou ik zeggen..quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef mounirk het volgende:
Ik kan niet wachten op de Spits/Metro/Dag van morgen!!
Goed maken kan die hem niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Starlie het volgende:
Nou Jaap maak mijn avond nog ff goed!!
Kniesoor die over die paar rotcenten valt...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei toch de helft? Hij wint 1,3 miljoen, dus dat wordt dan zelf 650000
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Kevv het volgende:
Verdomme, jullie kunnen niet geloven hoe blij ik was toen bleek dat Jaap voor stond!!
Als hij nu nog wint ga ik helemaal uit m'n dak!!
Wat vind Brechtje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef yvonne het volgende:
Deze dus
Jaap dan maar, als het maar géén Brian wordt, de vuile paardenpijper.
Als er zo enorm veel geld op het spel staat denk ik niet dat ze het risico lopen er mee te gaan sjoemelen. Het risico dat het uitkomt kunnen ze niet lopen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Kom op Jaap, laat het maar gebeuren.
Maar ik geloof niet dat Febo het toelaat
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, de volgende doe jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |