Je zal het niet geloven er is nu zelfs een webcam in de studio vanwege een mooie dame en Fred Siebelink die gebodypaint wordenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven er is nu zelfs een webcam in de studio vanwege een mooie dame en Fred Siebelink die gebodypaint worden
Vanavond zal de webcam wel weer weg zijn als ik de site moet geloven maar dat bodypainten is nuquote:
Voor mensen die later langskomen:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vanavond zal de webcam wel weer weg zijn als ik de site moet geloven maar dat bodypainten is nu
zeker op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*schakelt snel over naar 3fm*
Dat is echt 1 van mijn top5 nummers denk ik
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:25 schreef Againzender het volgende:
en die kwakende eend er ook nog eens achteraan
en nog geen kwartet ookquote:
Nope, nog een uur ongeveer toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:09 schreef Juweel het volgende:
Is de Megahit al bekend?
half uurtje?quote:
jup, daar gok ik eerlijk gezegd ook opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
half uurtje?
Wat zal het worden. Ik gok op Adele.
ik zag vanmiddag toevallig hoe vaak hij al gedraaid is deze week, vandaar mijn gevoelquote:
Nog een paar minuten en dan zullen we het weten of het gevoel kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:18 schreef Againzender het volgende:
[ik zag vanmiddag toevallig hoe vaak hij al gedraaid is deze week, vandaar mijn gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |