Jij hier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii
En, allemaal die briljante Weezer clip al gezien?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii
Uiteraard! Bril-fuckin'-jant!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii
Haaiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:02 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiiiii
Alleen als er enige wanhopigheid bij komt kijkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef on_air het volgende:
Wat wat wat wat? Doen we (lees vrouwen) het weer vekeerd?
Ik vond die opmerking dat ze de 100 euro wel had genomen wel briljantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen als er enige wanhopigheid bij komt kijken.
Zo opgelucht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef on_air het volgende:
Ho.Ho. Ik ben heel duidelijk. Mannen worden daar nerveus van.
En als ik niet duidelijk ben, DAN FLIRT IK MISSCHIEN NIET MET JE. Dat zou zomaar kunnen.
Dan nog iets, hoezo moet ik flirten? Waarom flirt men niet met mij? En dan bedoel ik niet: Hey! Jij! Gezus Gristus! Tering hey! Hey moppie! Zo jij mag er wezen! Nuecken?! Of ieder ander random dronken gebral.
Oja, zomaar aan me zitten is ook not done. Je kunt vrouwen gewoon aanspreken, echt waar, is niet eng. En vrouwen ontgroeien het gemeen doen na hun 21e wel. Ze blijven geen gemene meiden van 16-19 jaar. Echt. Gewoon aangesproken worden is een verademing.
Nog iets; waarom makkelijk doen als het [insert real first name] kan..
Kom jij echt mannen tegen in de supermarkt die dat tegen je zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:14 schreef on_air het volgende:
En OH! Het getuigt niet van echte levensinspiratie als je een vrouw in de supermarkt aanspreekt met: Door jou is mijn dag weer de moeite waard! Oidr. Niet positief. Echt. Het is geen compliment. En zo leeg en nietszeggend over jezelf.
En nee, ik ben niet opgelucht, want ik snap er allemaal geen kudt van. En vrouw zijn is ook niet zo tof.
Dus.
Biertje?
En ook niet eentje... per keer...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom jij echt mannen tegen in de supermarkt die dat tegen je zeggen?
Dat lijkt mij inderdaad knap irritant...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:20 schreef on_air het volgende:
[..]
En ook niet eentje... per keer...
Gelukkig heb ik 8 van de 10 keer mp3spelert aan en hoor ik niets en neger ik iedereen om me heen op straat, in de winkel, trein.
quote:
Ik vind Pete M wel goed. Maar deze kennen we al wel. Weer niet echt vernieuwend.quote:
EW in 1 woord omschrevenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:23 schreef on_air het volgende:
tietenkontbier
Dat was voor mij zo'n beetje de leukste/makkelijkste volgens mijquote:
Tot laterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:23 schreef on_air het volgende:
Anyhoe, tietenkontbier, het is weekend, ik ga even de stad in.
Terwijl dat eigenlijk uit Den Bosch komt....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:30 schreef Sirolf het volgende:
"We hebben hier altijd van die Randstedelijke biertjes"
Stond een tijdje terug al op Dumpert, en volgens mij heb ik m ook hier gezetquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)ent_michael_jackson/grappig
Die is oud, maar wel zo gaafquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond een tijdje terug al op Dumpert, en volgens mij heb ik m ook hier gezet
Maar hij is echt geweldig
Deze ook al gezien:
en ik nu economiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was voor mij zo'n beetje de leukste/makkelijkste volgens mij
Waarschijnlijk doe ik daarom nu Bedrijfseconomie
Na 2 weken boekhouden kom je erachter dat je geen fuck aan M&O gehad hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:44 schreef borisz het volgende:
en ik nu economie, al kan je het ook weer snel vergeten wat je leert qua eco en M&O op de middelbare school
Dat weet ik na 2 jaar les ook al wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 2 weken boekhouden kom je erachter dat je geen fuck aan M&O gehad hebt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 2 weken boekhouden kom je erachter dat je geen fuck aan M&O gehad hebt
Bij M&O leerde je niet eens wat journaalposten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:48 schreef borisz het volgende:
Boekhouden op de uni is heel anders dan het gedeelte bij M&O
VMBO zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
46 Antwoorden op een Multiple Choice-examen achter het verkeerde nummer invullen...
Da's niet zielig, da's gewoon heel erg dom.
Ja daar worden we mee doodgegooid. Ik heb komende vrijdag tentamen boekhouden. Ik heb het tentamen van vorig jaar gezien. Journaliseer dit en dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij M&O leerde je niet eens wat journaalposten zijn
De basis van boekhouden
Kelis
nooit meer wat van gehoord zekerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft wanhopig een mailtje naar Gerard en Michiel verstuurd...
Toen ze nog bij MTV zat vond ik er niet veel aan, maar tegenwoordig vind ik haar leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Barbara is cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |