Vraag ik me ook altijd af: Zowiezo, Zowieso, Sowiezo, Zo-ie-zo, Zoiesoquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef Jakhals het volgende:
De meest weirde fout gespelde sowieso ooit. Echt...
WAT IS DAT TOCH VERDOMME MET SOWIESO
Zullen we de meute van DGK er maar op los laten dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:17 schreef ThE_ED het volgende:
Nou weet ik zoeÏ so niet waar dit topic verder over gaat.
Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:12 schreef Sebasser het volgende:
Taalpuristen, laat die arme gast nou.
Dat hij zijn inburgeringscursus nou niet heeft afgemaakt neemt niet weg dat je gewoon kunt reageren. Dat het een uitermate zwakzinnig topic is maakt verder niet uit.
BAN!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zouzo? nl.wikipedia.org/wiki/Sowieso
Mag ik wel even duidelijk maken dat ik slimmer ben dan viswijfje!!1!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Onzin voor je leven!
Lees mn vorige link met je gelul, inburgering yeah right![]()
Mensen met een andere nick dan jantje zijn niet meteen buitenlander allochtoon of marokkaan.
Ben gewoon een Nederlander, geboren in NL jawelen jij bent 1 vd domste users van fok
Edit;
Omdat je zo dom bent haha jah gewoon Nederlander dus.
Geen zwarte huidskleur, niemand in mn familie is zwart duidelijk !!!![]()
Oh, dan moet je niet naar gaan.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mag ik wel even duidelijk maken dat ik slimmer ben dan viswijfje!!1!!!!!!!!
Jammer inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de TT is spontaan veranderd en zo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jammer inderdaad
edit: zo klopt ie weer he
Het is souso immers ueberhaupt ook, en niet wie-eberhaupt. Dus logisch als een klontje klontu.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat is er mis met mensen in het algemeen met U aanspreken? Vind het een vondst!
Hóéveel?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is souso immers ueberhaupt ook, en niet wie-eberhaupt. Dus logisch als een klontje klontu.
juistem! tien puntenquote:Op vrijdag 23 mei 200812:22 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jammer inderdaad [afbeelding]
edit: zo klopt ie weer he
watblift?quote:Op vrijdag 23 mei 200812:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is souso immers ueberhaupt ook, en niet wie-eberhaupt. Dus logisch als een klontje klontu. [afbeelding]
Sojeso kan ook, maar is zo zooierig. Doe mij dan ook maar een klontu in mijn koffie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:39 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is souso immers ueberhaupt ook, en niet wie-eberhaupt. Dus logisch als een klontje klontu.
Origineel, ja. Maar ook minstens net zo ontiegelijk domquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef Armani XL het volgende:
Ik vind het wel origineel.![]()
Het is weer eens wat anders dan de standaard geijkte verbasteringen van dit overvloedig aangehaalde bijwoord met zijn mateloos intrigerende spelling, op welke we inmiddels al lang uitgekeken zijn, en wat alleen nog maar moedeloze irritatie opwekt bij de wat meer taalbewuste lezer. Deze variant verveelt nog niet. [ afbeelding ]
En het dan nog verkeerd typenquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:52 schreef fransbreda het volgende:
Zowieso een kutkick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |