Ok. Ook van mijn kant sorry. Zand erover dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:57 schreef jmac het volgende:
Ehhh. Excuses als je hem per abuis ontvangen hebt. Hoorde van iemand dat je erover klaagde. PM was alleen bedoeld voor wossers en iedereen die in m'n PM-box stond (zijn alleen maar wos-sers). Denk dat ik ooit in 't verleden ergens contact met je over heb gehad dus vandaar dat je 'm misschien hebt ontvangen. Excuses iig.
PS: Verder is het gewoon een normale PM zoals we die velen sturen binnen wos dus beetje overdreven reactie dit. Je had me ook gewoon kunnen vragen waarom je hem ontving. Opgelost iig
Dit bedoel je ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
als verwensingen aan het adres van jorien weggehaald worden, kan dit ook wel weg
Het hele bericht is ook gewoon een trollquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:59 schreef ruud_fr het volgende:
haal het ff weg dan, het moest toch ontopic
ik zie niet wat dat ajax vlaggetje met Feyenoord te maken heeft
Doe er dan wat aan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maak er samen weer een leuk topic van, dat op elkaar reageer gedrag schiet niet op.
joriendvdherik post niks tegen de policy en als het ontopic of een mening is in bijvoorbeeld het Feijenoord-topic, dan kunnen wij weinig doen. Negeren is de beste optie, ook al is dat moeilijk bij irritant gedrag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Siemerink het volgende:
Ik heb geen moeite dat mijn bericht in het Feyenoord topic is gewijzigd, maar mag dat dan ook gebeuren met de posts van een bepaalde user.
Je houdt zo altijd reacties op zijn 'inhoud' namelijk ...
Hij staat ook niet bij nieuwe topics dus ik denk dat er nog geen nieuw topic is!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het nieuwe Voetbalshirts topic al geopend? Want ik zie hem niet staan.
Yup, dank je wel.quote:
Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderdIk word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.
Dat wilde ik even kwijt
Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze (quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, ik vond die post van djnospinzone eerlijk gezegd niet echt uitlokkend.
Topics verzieken en uitlokken wordt gewoon aangepakt, maar moeten wij het wel uitlokkend vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou vooruit, zinloos dan. Maar het komt misschien omdat ik een beetje moe ben van al die figuren die topics verzieken met die uitlokken óf zinloze () posts.
Maar het is duidelijk
Noem eens namen dan ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Breach het volgende:
Ik ben nogal voorstander van jullie mod-beleid. Maar waarom blijven de uitlokkende posts steeds staan en worden reacties daarop wél verwijderdIk word een beetje moe van al die figuren die het nodig vinden om hun aandachttekort te compenseren door die uitlokkende posts in topics te zetten waar ze niks te zoeken hebben.
Dat wilde ik even kwijt
JorienvdHerik, AdoTheHague.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |