Hey, heb je mijn avatar gejat? Nou goed, het gaat om Jaapio dus 't is goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
mijn mannetje (die nooit kijkt) is zojuist na het zien van de tussenstand woedend het huis uit gelopen
"ik ga bier drinken"![]()
![]()
![]()
(gewoon niet meer sms-en mensen)
kutfok, trouwens
Volgens het 'Wetboek en Handboek der TV-maker' klopt het in ieder geval wel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:05 schreef L0t.. het volgende:
Maar uiteindelijk wint ie toch![]()
blijven hopen![]()
Oh nee, zeker nooit de finale van BB gezien, fuckers zijn het.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef Kinga het volgende:
Ik voel hem al aankomen hoor.
Percentages kunnen in 2 uur echt niet meer drastig veranderen.... zeker geen 20 %
neem nog een wijntje.....de sterke drank begint al te lonkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]*boks*
![]()
Ik ga een jointje draaien
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef avonne het volgende:
mijn mannetje (die nooit kijkt) is zojuist na het zien van de tussenstand woedend het huis uit gelopen
"ik ga bier drinken"![]()
![]()
![]()
![]()
I'm tryin, I'm tryin'.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb met terugwerkende kracht een zwak voor haar.
sms niet naar 5656quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Kinga het volgende:
Is dit weer een hint dat alle huubfans zich kapot moeten smsen? MY ASS
Straf John.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Jaap gaat winnenzodat jonh de mol meeste geld verliest
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft net toch 1 SMSje gestuurd![]()
Voor Jaap
Bij BB was het ook zo dat er op de avond zelf echt véle malen meer gestemd wordt dan de week daarvoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:07 schreef BarryK het volgende:
Dat ze Huub op achterstand zouden zetten en er direct een Brian / Huub strijd van maken verbaast niemand iets natuurlijk... RTL wil sms'jes ontvangen, en dan is dit de strategie.
Echter, zo'n groot verschil.. lijkt me dat er nu mensen zijn die denken dat Huub geen kans meer maakt (wat irl ook zo zou zijn, gezien de enorme hoeveelheid die verstuurt is afgelopen dagen vergeleken met wat er nu nog max binnenkomt)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:06 schreef dennisw het volgende:
dit gaat huub niet meer inhalen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |