g-star niet binnen gekregen gelukkig ook niet betaaldquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:20 schreef Clannif het volgende:
wat heb ik vandaag gekocht:
zonder foto:
gsus broek a 80 euro
gsus shirt a 45 euro
prada zonnebril a 210 euro
Met foto:
g-star schoenen a 80 (zit verzending bij)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pff 415 euro kwijt
Kankergeil swaquote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef Dsquared2 het volgende:
Korte broek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze net binnengekregen (quote:Op maandag 16 juni 2008 23:26 schreef Syrena het volgende:
Hoe vallen de damesmaten bij DesignbyHumans? Een M is te vergelijken met een NL maat 38?
Ik heb geen meetlint hier
Fraai, netjes!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef nVincible het volgende:
Nieuwe broek, nieuw overhemd, en twee nieuwe boxershorts (niet zichtbaar). Allen van de WE.
[ afbeelding ]
Erg Mooi,quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef nVincible het volgende:
Nieuwe broek, nieuw overhemd, en twee nieuwe boxershorts (niet zichtbaar). Allen van de WE.
[ afbeelding ]
Hoe lang duurde het bij jullie voordat die binnen was? Ik heb 2 weken geleden betaald en nog niet ontvangen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:23 schreef zwahiel het volgende:
Deze (pic schaamteloos gejat van vejay) is binnen gekomen:
En deze Bjorkvin
[ afbeelding ]
Die eerste is mooi.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:56 schreef ZariuM het volgende:
ga zometeen dezen bestellen:')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant/zijkant:
[ afbeelding ]
Beter had je deze niet gekocht. Ik had hem toen ie net die dag in de winkel was gehangen gekocht. Dat is 6 maanden geleden ofzo? Maar heb hem 15 x aangehad ofzo en kwam er een week geleden achter dat er opeens een rits kapot was gegaanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef harry2008 het volgende:
Afgelopen zaterdag een nieuwe G-star broek gekocht met ritsen aan achterkant (Score, 80 euris) en een dikke riem (internet, 50 euri) voor deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe shirts heb je gehaald bij DBH!! Hoeveel was verzendkosten ongeveer?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:22 schreef vejay het volgende:
Eerste en laatste zijn nice.
Nice!quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:56 schreef ZariuM het volgende:
ga zometeen dezen bestellen:')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorkant:
[ afbeelding ]
achterkant/zijkant:
[ afbeelding ]
Uhuh, die vind ik ook het tofst. Maar dat casettebandjes shirt was lekker goedkoop, vandaar dat ik hem gekocht heb!quote:
Wat voor een t-shirt is dit?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:23 schreef zwahiel het volgende:
Deze (pic schaamteloos gejat van vejay) is binnen gekomen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |