is er bekend tot hoe laat je kan bellen vor de wannabe´s?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Taurus het volgende:
Zeg, ik kan niet bellen. Waarom is dat? "U kan van dit nummer geen gebruik maken" hoor ik
Nou, wat een prinsésje is het zo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaa, Amanda heeft een tiara maar wel een bescheiden. Iets minder Tokkie zeg maar.
Dat zou helemaal prima geweest zijn, pruik eraf op nationale tvquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een duik in het zwembad.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Pleurt van de zenuwen de telefoon in de vuilnisbak en zet lege aansteker in de oplader....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
Daar hebben we de wifebeater, afvoeren die gozer. (ik heb dit nog nooit eerder gezegd ik weet het maar hij MAG gewoon niet winnen).
Te passief geweest, teveel bescherming gekregen.
En haar klit en haar haar klit ook maar klopt nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alleen d'r hart klopt, voor de rest klopt er nks.
Ben eigenlijk meer nieuwsgierig wie dat nou eigenlijk is, dan wie er wint in de finale...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat haar moeder vanavond zien.
Nou nu toch nog wel? Ik probeer gewoon te bellen voor Huub en dat lukt niet! Lekker eerlijk is dat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is er bekend tot hoe laat je kan bellen vor de wannabe´s?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:47 schreef tutjehola het volgende:
Heb ik dit, mijn dochter kijkt voor het eerst en stemt voor Brian, want hij is coooooool, meteen bed in dat wijffie, en zes telefoontjes voor Huub. Ik ben om!!!!!
Nee, was flauw grapje....ik sta wel op scherp maar ben daarnaast ook relaxed. Van mij mag iedereen winnen, maar ik gun Jaap het het meest....das al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |