en 6 keer BBquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef humberto.tan het volgende:
O jee, Brian vergat het woord zelfbeheersing
Je maakt nu kans op de prijzenquote:
heb 2 sec. geleden gebeld. lukte gewoon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Taurus het volgende:
Nou, dit is echt niet normaal hoor, heeft niemand hier last van? Voor Huub kan dus niet gebeld worden! Of ben ik het nou alleen?
Smerige del is het toch he?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Gert het volgende:
En Bridget zet frontaal de aanval in op Huub.
Teringsnol.
Terug van Lourdes?quote:
Jow, eerste sneren zijn al geuit.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Gert het volgende:
Teringsnol.
Hier nog eenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel, Brian en Amanda........ben ik blij dat ik die 2 na morgen nooit meer hoef te zien.
Ik hoop dat ze spontaan vroegtijdig moet bevallen, of ben ik nu heel erg?quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:51 schreef Gert het volgende:
Teringsnol.
Bleh totaal geen DGK materiaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:Toch had ik liever Nena gezien als winnaar, of Bart, of Niels .
Die 3 samen in de finale met Huub, dat was pas tof geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:Toch had ik liever Nena gezien als winnaar, of Bart, of Niels .
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:54 schreef Smash-it het volgende:
Mooie caps maak je, hidiho!
Bijna elke kerel die ik heb gezien het afgelopen jaar is mooier.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ja....de king zit op de troon![]()
De mooiste kerel die ik het afgelopen jaar gezien heb....
jah dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:55 schreef lordnoid het volgende:
heeft ie nou de microfoon van geenstijl meegenomen?
Tering, Nena is echt mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |