Van real lifesoap is nu weinig sprake meer..quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Donnie29 het volgende:
Jammer dat de streams trouwens op het zwembad staan, had liever een beetje behind the scenes willen kijken..
Safaaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef cobain94 het volgende:
(goedenavond) Morgen geen palma meer, is er al een alternatief?
Same here, mooie OP trouwens,quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ga proberen beide te doen!
En anders in 1 van de vele reclameblokken die er zullen zijn
Jihaaquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga kijken, en na elf uur stort ik me in het feestgedruis op FOK om de overwinning van Jaap te vieren.
Als je morgen de hele dag vrij hebt, kom je een heel eind.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik heb zo het idee dat het hier best hard zal gaan, dus bijlezen wordt nog een hele klus denk ik zo.
De pc van Vic staat achter me, appeltje eitje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
Ah joh, ik ook hoor. Ik heb wel PCTV, maar het wordt me anders gewoon teveel.
Kijken, in de pauzes posten, denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken én posten, of alleen kijken en daarna pas weer posten?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dan mag je er wel een Giro 555 van maken...
Het zou me niet eens verbazen als dat een van de redenen is dat ze deze maand stoppen... iedereen heeft net even wat extra zakgeldquote:
Niet kijken, meelezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken én posten, of alleen kijken en daarna pas weer posten?
Ben je niet uitgenodigd voor het feestje van Jaap???quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga kijken, en na elf uur stort ik me in het feestgedruis op FOK om de overwinning van Jaap te vieren.
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:12 schreef HoneyBunny het volgende:
En anders in 1 van de vele reclameblokken die er zullen zijn
Een paar plaatjes die velen hebben gezocht in bijna twee jaarquote:
Wat een mooie gifjes, jammer dat alleen Stijn op Huub stemt.quote:
Dat moet je voor DGK2 dan toch echt anders regelen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
kijken, en in de reclame tijd hier op fok kijken.
Tv staat tever van de computer
Je wordt tenslotte niet zomaar miljardair...........daar is over nagedacht inderdaad...quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als dat een van de redenen is dat ze deze maand stoppen... iedereen heeft net even wat extra zakgeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |