quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef tonja het volgende:Hele gave serie! Vooral nr 5 en 6 vind ik erg mooi.
Nr 4 vind ik het minst geslaagd. Ik vind die toeristen op het strand niet leuk. Ik had het landschap zonder toeristen genomen. De wolkenlucht vind ik erg mooi erop. De toeristen vind ik storend.
Nummer 3 is mooi. Die uitdrukking. Ik ben wel nieuwsgierig naar de kleurenversie. Klopt het dat ik wat (bewegings)onscherpte zie?
Nr 2 Ja, gewoon gaaf!
Nr 1 Leuk moment, en die kleuren maken het interessant om naar te kijken. Ook weer een gave plaat. Ik vind alleen dat er iets met de compositie wringt. Kan er alleen niet de vinger op leggen.
Thanks!

Kleurenversie van foto 3:
![]()
Het kan goed hoor dat je wat bewegingsonscherpte ziet... ik heb de foto met een externe flitser gemaakt en vond 'm zwart wit wat beter uitkomen...
Nummer 1 vond ik wel leuk, maar was niet mijn bedoeling... ben nog niet echt een goede voyeur volgens mij, want ik was net betrapt

Het geeft mooi de nieuwsgierigheid (meisje met hoofddoek achter) en vriendelijkheid van de mensen (die gast) daar weer.
En het strand van Bali is een uitprobeersel met mijn toen nog pas gekochte polarisatiefilter... de lucht vond ik eigenlijk alleen mooi met de wolkjes
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian
www.schiet7kleuren.nl