Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doetquote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Logitik het volgende:
Ik heb m op de 350, maar het activeren van Star power gebeurd bij mij automatisch. Hetzelfde geld in die battles.
Bij mij worden die speciale dingen automatisch geactiveerd, das toch helemaal niet de bedoeling?
Kweet tquote:Op maandag 2 juni 2008 10:58 schreef Zinton het volgende:
[..]
Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doet
Ik denk dat je teveel beweegt als je een knop indrukt, waardoor hij dat activeerd, ik vind het wel makkelijk altijd als het vanzelf gaat, in sommige solo's ben je zo geconcentreerd bezig dat je die star power bijna niet kunt activeren zonder wat te missen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kweet tMaar zelfs als ik de hals laag hou, gaat ie allemaal dingen automatisch doen. En ik maar niet snappen waarom ik de eerste battle niet kan halen ;')
Nice, waar haal je die info weg?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
O M G
Chris heeft vannacht een -3 gehaald op TTFAF....
Alleen gemist in Herman's solo![]()
Die FC zal dus wel snel komen denk ik zo
www.scorehero.com/forumquote:
Ik denk dat die track packs, ook wel voor de pc ergens te downloaden zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
ah ok, nou ik heb pc dus vette pech![]()
nu ik filmpjes ervan gezien heb, is het best jammer denk ik
Scorehero.comquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Reneuh het volgende:
Bleh, waarom zijn de stats van guitarhero.com zo brak? De totale score en de cash wordt helemaal niet geupdate. Staat al maanden op hetzelfde, terwijl mijn eigenlijke score al veel hoger moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |