Ik heb dat modem echt al 50 keer geresetquote:Op zondag 15 juni 2008 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.
XS4all. De enige echt goeie wmb. En nu een gratis Wii, als die actie nog geldt.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Hoe moet je daar als Ziggo-klant ooit opkomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:57 schreef Roi het volgende:
De consumentenbond heeft zelfs een speciale site voor Ziggo klachten!
Te duur.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
XS4all. De enige echt goeie wmb. En nu een gratis Wii, als die actie nog geldt.
Ik had ooit wirehub in mijn 56K tijd. Een jaar of 2. Nooit problemen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Ik kan het gewoon echt niet missen, mn geld is al op genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is het waard, geloof me. Alle waar is naar z'n geld.
Dan eet je maar wat minder.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon echt niet missen, mn geld is al op genoeg.
Ik ben er nog niet zo gek lang geleden geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 10:10 schreef Q. het volgende:
Hun hoofdkantoor zit in Utrecht, op Lage Weide. Wie heeft er nog wat bakstenen over en gaat er mee?
Goed mikken dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo gek lang geleden geweestKleine kutraampjes.
Vanmorgen héél vroeg, werkte het even. Een minuut of 10, toen stopte 'ie er weer mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
Hoe vroeg dan? Gisterenavond om 20:48 had het weer moeten werken. Tot 0:10 werkte het hier in ieder geval niet, en om 7:30 ook nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vanmorgen héél vroeg, werkte het even. Een minuut of 10, toen stopte 'ie er weer mee.
Ja, rond een uur of 6. Toen was ik ongewenst wakker en heb ik snel even de tussenstand van de 24H van Le Mans kunnen kijken. Maar dat was ook alles.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vroeg dan? Gisterenavond om 20:48 had het weer moeten werken. Tot 0:10 werkte het hier in ieder geval niet, en om 7:30 ook nog niet.
Idd, ook kun je als oud @home abonnee niets doen op de site omdat je abo nog niet is overgezet. Maar op de @home zite werkt ook niets meerquote:Op zondag 15 juni 2008 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de Ziggo website wordt nog steeds niet gemeld over die storing. Lekker handig, zo blijft die helpdesk wel overbelast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |