Ik bloed liefde nu..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:44 schreef Borga het volgende:
[..]
CL air E is een lief fruitvliegje. Nu is de vraag kan je een fruitvliegje beschaafd noemenKijk eens wat een beschaafd fruitvliegje daar vliegt. mwah ,ik weet het niet hoor
Het beschaafds waren Sylvia, Bart en Claire.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij beschaafd is, maar dat hij vergeleken met zijn medebewoners het beschaafdst is. Jaap kan zeg maar net lopen en de rest is nog aan het kruipen.
En groupies die zijn er om aan te randen.
Koning Jaap Terror Eénoog![]()
![]()
Dat is wel hele heftige terror.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:45 schreef Lady-night het volgende:
Twee of drie keer heeft Jaap een actie tegen hem gedaan.....met het adres van Cora toen in de tuin en toen werd Brian ook al para toen Jaap zei dat hij stond te liegen en die keer met de stemming van de rijlessen, ook toen flipte hij...en een keer gooide Jaap hem nat bij de jacuzzi en ook toen flipte hij...
Nou, doe mij maar even nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Groupies zijn meisjes die ook willen. Dat wilden deze bakvissen toch écht niet. Je zal ook maar die vette aan je lijf hebben.
Is dat nou dezelfde set-up als van de kick-off, met die vliegengordijn-achtige dingen in die "kozijnen"?quote:
Dus als je uitgekotst vreten naar mánnen gooit, is het niet zo erg? Nou, dan is dit een twijfelgevalletje want hij gooide het naar Palma.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beschaafde mensen die met uitgekotste bitterballen naar vrouwen gooien
Calimero tegen zij die groter zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:46 schreef Prospera het volgende:
Het is wel logisch dat Huub&Brian naast elkaar in het midden zitten; de sidekicks Amanda&Jaap gaan er eerst uit.
Dan heb je over de troon van Brian naast het stoeltje van Huub; dat heeft weer een psychologisch effect.
Na DGK wordt het waarschijnlijk weer precies andersom: Van trouwe echtgenoot tot rokkenjager.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Wat een koppie heeft Huub hier.
Van rokkenjager tot trouwe echtgenoot.
[ afbeelding ]
Oei.. dat weet ik niet meer. Maar het zou me niet verbazen als het adagium "Wie wat bewaart die heeft wat" ook voor de Gouden Kooi-produktie geldt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde set-up als van de kick-off, met die vliegengordijn-achtige dingen in die "kozijnen"?
Wat??quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef Dementor het volgende:
Weer van die huisvrouwen aan de telefoon bij risingflowradio.
Van die vrouwen die tijdens de sex aan Huub denken.
ahhh..vin ik zielig voor Palma.....best mensquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als je uitgekotst vreten naar mánnen gooit, is het niet zo erg? Nou, dan is dit een twijfelgevalletje want hij gooide het naar Palma.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als je uitgekotst vreten naar mánnen gooit, is het niet zo erg? Nou, dan is dit een twijfelgevalletje want hij gooide het naar Palma.
Het komt me de hele dag al zo bekend voor.... beetje jammer dat Linda en Beau ingeruild zijn voor Bridget en Rutger, maar die hebben vast wat anders te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei.. dat weet ik niet meer. Maar het zou me niet verbazen als het adagium "Wie wat bewaart die heeft wat" ook voor de Gouden Kooi-produktie geldt.
Of ze spelen een rol.....?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.
Mensen die met uitgekotste substanties gooien zijn sowieso niet beschaafd
Ah, d'accordquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.
Mensen die met uitgekotste substanties gooien zijn sowieso niet beschaafd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |