quote:Geachte Biogarde,
Het valt mij tegen dat mijn topic is gesloten. Ik surf al langer rond hier en wat mij opvalt is dat er voorheen ook "slechte humor" topics waren, waar iedereen de grapjes, waar hij of zij zich aan ergerde, kon plaatsen, met als doel het leed te delen die deze matige grappen veroorzaken.
De indruk die ik krijg, zeker bij jou, is dat er sprake is van een selectief modbeleid waar machtswellust aan ten grondslag ligt.
Gefeliciteerd, je hebt een topic gesloten maar bent in mijn achting gezakt.
gegroet,
An Unhappy Camper
Ken je dat verhaal over ajax en de champions league? Nee..? Ik ook niet, want twente ging er mee vandoorquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal over ajax en de champions league? Nee..? Ik ook niet, want twente ging er mee vandoor
Heb je nu ook een stijfje?quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik heb best respect voor mensen met goeie comebacks
Dat heet beschaafd. Ik ga niet als een aap gillen, maar ga in debat !quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je nu ook een stijfje?
TS heeft gelijk met zijn selectief moderaten, maar hij is gay want hij gaat een PM sturen.
Je bent nieuw hier ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:57 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat heet beschaafd. Ik ga niet als een aap gillen, maar ga in debat !
Nee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Want, dan heb jij al geprobeerd? Volgens jouw eigen kwalificatie val je dan onder de noemer "gay". Ik denk, meld het maar even
Lucky you!quote:
Maak er nou geen drama van man. Open een nieuw topic. Doe wat leuks.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:11 schreef Fritztiaan het volgende:
Waarom dan uitgerkend MIJN topic![]()
OK, toegegeven, de OP was vrij karig, maar een waarschuwing voldoet dan ook toch?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
Serieus TS is echt een noob he biogarde ...
Kijkt naar geslachtsicoontje... leest tekst nog eens door... is ernstig verward (maar dat kan ook omdat ik vanaf vandaag een oude lul ben).quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:10 schreef Biogarde het volgende:
Maar idd, ik geil op het zetten van slotjes. Krijg er een harde fallus van. Ben ontzettend machtsbelust en duld geen tegengas van wie dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |