WWE? wat is dat?quote:
ahzo jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Ja wereld natuur fonds had hun naam veranderd van WWF naar WWE
Nieuwe diersoort naar mijn weten, ring is zijn territorium en dat is opzich wel gaaf om te zien, beetje giraffe/olifant achtig. Leeft in een dode vallei, beetje rare plek naar mijn weten...quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ahzo janu begrijp ik het!
maar wat heeft die Undertaaker er dan mee te maken? is dat de nieuwe voorzitter?
In welk gebied was dat, de amazone?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:25 schreef Paxlie het volgende:
Ik zag op Youtube zo'n filmpje van Undertaker met allemaal bliksemflitsen enzo
Daarna gooide hij iemand van 20 meter hoge cel ofzo naar beneden!
Daarna heeft hij iemand begraven.
Is dat allemaal echt, kan toch niet?
dat was in de Alpen waar ze hele grote dieren hebben die andere dieren zo naar beneden gooien een ring ofzo. Te vreemd voor woorden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In welk gebied was dat, de amazone?
Nog nooit van gehoord, over wat heb je het trouwens
Ja die mevrouw Dumas had wel een edge op het gebied van dieren ja. Ging ook echt wel extreme af en toequote:Op donderdag 22 mei 2008 15:27 schreef Tazmaniac het volgende:
ahja klopt.. heb wel gehoord dat die vogel op de een of andere manier familie was van de undertaaker!! vraag me niet hoe dat in zijn werk is gegaan..
Nu snap ik ook waarom de kané vogel wilde trouwen met de oprichtster van (A.D.O.R.E.)
Mevrouw Dumas houdt namelijk veel van dieren
Ik hoorde dat ze in de cel zit wegens die bekende dierensex filmpjes, hoe kan je het nou met de Edge-inchinta kever doen als er een camera bij isquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:27 schreef Tazmaniac het volgende:
ahja klopt.. heb wel gehoord dat die vogel op de een of andere manier familie was van de undertaaker!! vraag me niet hoe dat in zijn werk is gegaan..
Nu snap ik ook waarom de kané vogel wilde trouwen met de oprichtster van (A.D.O.R.E.)
Mevrouw Dumas houdt namelijk veel van dieren
whhehehehquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja die mevrouw Dumas had wel een edge op het gebied van dieren ja. Ging ook echt wel extreme af en toe
hij had ook sinds kort een soort riem om waaraan mensen hem nóg meer konden herkennen.. schijnt dat ze die riem zomaar afgenomen hebben omdat ie te gevaarlijk bleek te zijn!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:31 schreef Unstoppable het volgende:
Ik weet nog dat hij eens zijn broer in de fik stak, die dude hoort gewoon in de bak te zitten![]()
Het beest was toch illegaal in de amazone gebied gekomen dus moest hij dat inleveren, veel schreeuwdieren vonden het eng en te gevaarlijk jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hij had ook sinds kort een soort riem om waaraan mensen hem nóg meer konden herkennen.. schijnt dat ze die riem zomaar afgenomen hebben omdat ie te gevaarlijk bleek te zijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |