quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:46 schreef Cageon het volgende:
de die achterkant motert is wel verrekte hoog geil. -> Lelijk maar 't blijft BWM
staat te schuin omhoog...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
niks duits aan die reetstrakke shizzle
Je rijdt suzuki, totaal geen smaak aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
oehquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Net bijna door een BazzieK aangehouden [ afbeelding ]
Mijn driving skills hebben me gered [ afbeelding ]
Jammer dat de motor zoveel rook gaf dat hij me alsnog heeft gevonden![]()
corsaro, voorgereden?quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik krijg zo een Corsaro voorgereden.![]()
1 vingerig berichtje met de kleinste fokker op schoot.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Yep, en morgen komtíe weer.quote:
quote:* Cageon zwaait naar de kleine fokker!
Volledig incl. papieren. Dat maakt me dan niet uit.quote:
Heb je nou een corsaro of wat?quote:
jong is goedquote:[..]
![]()
hypocriete zakquote:[..]
Volledig incl. papieren. Dat maakt me dan niet uit.
Wat is de schadequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:07 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Net bijna door een BazzieK aangehouden [ afbeelding ]
Mijn driving skills hebben me gered [ afbeelding ]
Jammer dat de motor zoveel rook gaf dat hij me alsnog heeft gevonden![]()
Schaalmodelquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ikke niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:53 schreef Cageon het volgende:
Heb je nou een corsaro of wat?
Te jong niet. Wil nog geen klusjes in huis doen, en huilt als hij wil eten. En tussendoor.quote:jong is goed![]()
Net nog een TL1000R gekocht voor 1.500.quote:hypocriete zak
Hij smst net dat íe morgen verhinderd is, nog ff tot volgende week wachten.quote:
dat scheelt, dan is t niet de mijne.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Net nog een TL1000R gekocht voor 1.500.![]()
Wel van die mega schaamranden.![]()
quote:
Hola little onequote:Op donderdag 22 mei 2008 19:22 schreef Worldbeater het volgende:
Een gratis waarschuwingquote:
En nu in het nederlands.quote:
Heb je nou een corsaro gekocht ofwat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu in het nederlands.![]()
Ships, die TL1000R heeft open uitlaten en ze moeten nodig gepoetst worden.![]()
Shrek baby!Agent.
Nietmachinequote:
Wat ben je aan het doen manquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu in het nederlands.![]()
Ships, die TL1000R heeft open uitlaten en ze moeten nodig gepoetst worden.![]()
hoe groot is t verschil in knaken?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen man
Corsaro, TL1000..........
* Rib-i heeft een dilemma
Optie 1
Huidig werk blijven doen en knaken binnen scheppen
Optie 2
Ingaan op een aanbieding die me vanavond is gedaan => Minder knaken, wel leuker werk
Score is nu 45:55 voor leuker werk
Sowhequote:
quote:
w00tquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sowhe![]()
Maak je nietmachine rond zodat je met een schuifbeweging de nietjes in het papier kan nieten
/out of the box![]()
Het verschil is ongeveer:quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
hoe groot is t verschil in knaken?
is dat 55:45?
dan ligt t aan jezelf
is dat 80:20
blijf lekker werken waar je werkt
Een nietmachine van hennepquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w00t![]()
Nee maak een milieuvriendelijk nietmachine, kan dr niet teveel over zeggen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het verschil is ongeveer:
Optie 1 = Volgend jaar B-King
Optie 2 = Volgend jaar scooter van WB
Mja ligt eraan, heb je het geld nodig ofniet he. Anders mooi voor het plezier gaanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het verschil is ongeveer:
Optie 1 = Volgend jaar B-King
Optie 2 = Volgend jaar scooter van WB
Morgen zou die man terugkomen, maar een paar uur een SMS dat hij pas volgende week kan komen.quote:
Ik zit er ook aan te denken.quote:
Scooter wordt morgen opgehaald. Damn, alweer inkomsten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn vriendin misschien. En dochter gaat al werken of studeren?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef Snelwagen het volgende:
Mja ligt eraan, heb je het geld nodig ofniet he. Anders mooi voor het plezier gaan
![]()
Zn dochter is toch juist nog geld waard?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
Zijn vriendin misschien. En dochter gaat al werken of studeren?![]()
Dochters zijn onbetaalbaar voor pappa's.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
Zn dochter is toch juist nog geld waard?
iig ik kan me een quote herrineren:
van mijn dochter blijf je af nu is ze nog geld waard
Stalen remleidingen, nieuwe remschijven, uitlaatbochten onder de corrosie, nokkenasketting en kleppen stellen op het verlanglijstje. Nah, toch maar een andere motor. Dit allemaal ook bij jou van toepassing?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:54 schreef stinkie het volgende:
Op de motor naar werk gegaan, dacht nog wel te kunnen. Parkeer ik dat ding (naast een politiebureau) "wat is die vlek op mijn band?" "Ow, canvas"
Straks naar huis maar als laatste ritje zien
Nope, achterband, 2 remschijven en evt. iets om de temperatuur te zien (quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stalen remleidingen, nieuwe remschijven, uitlaatbochten onder de corrosie, nokkenasketting en kleppen stellen op het verlanglijstje. Nah, toch maar een andere motor. Dit allemaal ook bij jou van toepassing?![]()
Misschien doe ik de Trophy wel voor ¤1250 euro de deur uit.
Eerst maar eens naast de Corsaro rijden. Die kan ook altijd weer weg.
Dat zij goede prijzenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef Worldbeater het volgende:
En on topique ---> http://www.motormike.nl/
Voor je band.
Beter mail of bel je hem dan even op voorhand. Min of meer een partikulier innitiatief.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef stinkie het volgende:
Dat zij goede prijzen
Vraag me af wat die gebruikte banden voorstellen?
Mmmm, morgen caravan lassen, dan naar sloop voor remmen en dan misschien nog even op bandenjacht
Meneer zou vanmiddag het ding afleveren, maar zijn vrouw vond het veel te veel haastwerk..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:27 schreef Cageon het volgende:
wB kans is groot dat je een corsaro gaat rijden dus
tering jou doppen zijn een 100Euro goedkoperquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Kassa!!
Valdoppen stonden ook nog op het wenslijstje. Was vorige week al 400 pond kwijt op het boodschappenbriefje bij de Triumph.
Veel zit er al op de Corsaro.![]()
Remschijfje leuke prijs per stuk.
Bagster komt er ook.![]()
vrouwen... ik heb t altijd gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meneer zou vanmiddag het ding afleveren, maar zijn vrouw vond het veel te veel haastwerk..
.. vandaag gaan ze naar Denemarken voor een trouwerij.
Extra geld te reviseren reserveren voor motorschade. [/Cageon]quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:54 schreef Cageon het volgende:
tering jou doppen zijn een 100Euro goedkoper
Idd, het is dat ze zo lekker zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:54 schreef Cageon het volgende:
vrouwen... ik heb t altijd gezegd.
alleen maar gezeik
jaja nu weet ik t welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Extra geld te reviseren reserveren voor motorschade. [/Cageon]![]()
Zo af en toe.quote:[..]
Idd, het is dat ze zo lekker zijn.
Jij hebt het ook niet makkelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:58 schreef Cageon het volgende:
jaja nu weet ik t wel
Moet al lang genoeg deze kwelling doorstaan.
Elk weekend op een TLR rijden, bah.![]()
![]()
Kan niet vaak genoeg.quote:Zo af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2006 was een bijzonder goed jaar. [/Corsaro]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
Alvast een kleine preview.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
Alvast een kleine preview.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Schaamrand inclusief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh brute fiets
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
schaamrand ridders unitedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Schaamrand inclusief?
Maaruh brute fiets![]()
quote:
voor de achterkant welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef bvvt het volgende:
inderdaad een rand om je te schamen hoor .......
nice bike dude
ik kreeg een iBook G4 van mijn stage bedrijf een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Crashcat het volgende:
Ik krijg een nieuwe Tsubaki ketting van mijn stagebedrijf.. Schaam me kapot dat ik het zomaar krijg.
Het is pas mijn 1e week... Ik weet niet.. Gewoon iets krijgen zonder prestatie is 'raar'.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik kreeg een iBook G4 van mijn stage bedrijf een paar jaar terug.
Waarom zou je je daarvoor moeten schamen?
Je doet er toch werkzaamheden verrichten
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Crashcat het volgende:
Ik krijg een nieuwe Tsubaki ketting van mijn stagebedrijf.. Schaam me kapot dat ik het zomaar krijg.
ah dat was na een half jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:47 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is pas mijn 1e week... Ik weet niet.. Gewoon iets krijgen zonder prestatie is 'raar'.
Maar nice dat jij een ibook kreeg. Ben gelijk jaloers
kusje opquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb bijna een burn-outhelemaal gratis
Als je elke dag met de motor reist, dan blijft het toch wel op een aanvaardbaar niveau?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik heb bijna een burn-outhelemaal gratis
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:02 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Als je elke dag met de motor reist, dan blijft het toch wel op een aanvaardbaar niveau?
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:14 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een leuk goedkoop adresje die een paar remschijven kan monteren? Ding heeft geen middenbok, dus kan niet echt veel kanten op met alleen een achterstandaard
En motormike gemaild voor achterband. Misschien doe ik wel wild en gooi ik er voor ook een nieuwe op
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gelukkig is Sasha nog te klein om uberhaupt tv te kijken.Dus we hebben nog een jaartje respijt!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef ikookhier het volgende:
Images have been released of the hydrogen fuel cell-powered Crosscage being ridden on a closed course. Details are sparse, but either Suzuki or partner Intelligent Energy, also maker of the ENV, has apparently given European journalists an introductory ride. Reports are that the machine is extremely narrow and runs on specially developed Bridgestone tires with 17-inch alloy wheels. The gauge cluster is completely digital and absolutely stunning, with an LCD analog-style speedometer located in the steering neck, as well as a second digital cluster on the handlebars. Not only are we speechless, we totally hate those nancy Euro guys because they got to ride it and we didn't.
Vandaar
Dan zit je al tussen de rollatorsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik lees de folder over 30 jaar wel een keer
Oh ja joh?quote:
quote:
op zonneenergiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wel met een dubbel buizenframe, carbon frame protectors, bar-end spiegels, hydraulische remmen etc
Volledig inclusief eerste montage band.quote:
Kan je die remschijf ook gelijk bij Motormike doen als'tie toch in de spanband hangt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:14 schreef stinkie het volgende:
Iemand nog een leuk goedkoop adresje die een paar remschijven kan monteren? Ding heeft geen middenbok, dus kan niet echt veel kanten op met alleen een achterstandaard
En motormike gemaild voor achterband. Misschien doe ik wel wild en gooi ik er voor ook een nieuwe op
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wel met een dubbel buizenframe, carbon frame protectors, bar-end spiegels, hydraulische remmen etc
Uh-oh...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:18 schreef Worldbeater het volgende:
Net met de motor terug uit onder meer de Amsterdam Arena, een topconcert.
![]()
Vriendinnetje achterop, ruim 250 kilometer gereden.![]()
En we waren met de Triumph.Goed bevallen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:18 schreef Worldbeater het volgende:
Net met de motor terug uit onder meer de Amsterdam Arena, een topconcert.
![]()
Vriendinnetje achterop, ruim 250 kilometer gereden.![]()
En we waren met de Triumph.Goed bevallen.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:19 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Uh-oh...
Koop maar gauw die Corsaro, over 3 jaar heb je een Goldwing met zijspan nodig
wij zitten ook redelijk zuidelijk. (richting t westen)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:00 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik ookover een uurtje een route in het zuiden des lands
Dat van de Triumph is geen grap, maar van de Corsaro ook niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:19 schreef Rib-i het volgende:
Uh-oh...
Koop maar gauw die Corsaro, over 3 jaar heb je een Goldwing met zijspan nodig
Daar heb je geen Goldwing voor nodig, alleen een topkoffer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat van de Triumph is geen grap, maar van de Corsaro ook niet.
Heb alleen nog geen meter met de Italiaan gereden, zelfs geen proefrit.
Nu aankleden en dan komt de baby visite alweer, WB familie dag.
Morgen nog wat visite, maar wat er ook beurt, na drie uur stap ik zondagmiddag op.![]()
![]()
![]()
En Goldwing zou de meetwaardigheid wel verhogen, vriendinnetje werkt straks weer de zaterdagen.
Dan heb ik dus de baby.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:47 schreef Geerd het volgende:
We/hun, waren opweg naar de bosweg, met nog 25 km te gaan ofzo vloog dat kontje eraf.
En ik ben hun toen een beetje kwijtgeraaktnog een paar keer heen en weer gereden dat pokke eind maar ze waren verdwenen als sneeuw voor de zon.
Toen nog maar ff gespeeld @ Gorichem en toen door naar huis 400km snelweg![]()
![]()
Als dat BazzieK was zou het me niet verbazen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:31 schreef Geerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)bruikte-gezocht.html
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:31 schreef Geerd het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)bruikte-gezocht.html
ja is wat voor OPM.quote:
Met bas gaat het prima alleen zn bike nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als dat BazzieK was zou het me niet verbazen.![]()
Anyway...
How's Bassss, rib-i??![]()
Die man is er van tussen!
Nu nog een vinden die dat ook met stepjes doetquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja is wat voor OPM.
Die van mij hebben nog genoeg kunstof
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nu nog een vinden die dat ook met stepjes doet
Kan, of ik laat het meteen bij Cama doen als ik ze op ga halenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volledig inclusief eerste montage band.![]()
[..]
Kan je die remschijf ook gelijk bij Motormike doen als'tie toch in de spanband hangt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:45 schreef stinkie het volgende:
Daar heb je geen Goldwing voor nodig, alleen een topkoffer.
Is een vreemd TL1000R kwaaltje. Moet eigenlijk nagekeken worden bij ieder exemplaar.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:29 schreef stinkie het volgende:
Kan, of ik laat het meteen bij Cama doen als ik ze op ga halen
opties genoeg
Heb je m gevondenquote:
ja.. in 4 stukkenquote:
morguh. kut weer..quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat em niet worden meer vandaagweer is ook niet alles geloof ik
WB had er bij moeten zijntoch wel aardig stukje om sturen, alleen jammer van het hoge gras
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gp van FR is niet goed hierokan iemand em nog es op de ftp zetten
nee ik had maar 12min uitgepaktquote:Op zondag 25 mei 2008 14:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Daarstraks stond hij er nog op
Als je het geluid bedoelt, dat valt idd af en toe ff weg. Was in de vorige
uitzending ook al.
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee ik had maar 12min uitgepaktja klopt stond er nog op straks, was ook opnieuw begonnen maar onder het downen werd ie weggehaald
wil em eigenlijk straks ff kijken
En dan blijkt het toch een kerel.quote:
quote:
Net als de eifelquote:Maar de Bosweg is een kleine lekkernij.![]()
Hoef er niet iedere dag naartoe.![]()
quote:Ondertussen maar even een Corsaro sturen.![]()
Dit wordt de eerste keer, heb zelfs geen proefritje gemaakt.quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer, heb zelfs geen proefritje gemaakt.![]()
Alleen uitparkeren is een crime, moet ook nog een dikke Triumph door een steegje manoeuvreren.
Zit er even tegen aan te hikken.Hopefully the reward is great satisfaction.
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Moet je bij jou dan door een smal deurtje de tuin uit en dan een brandgang in ?
* Gawaine die niet snapt dat mensen met een motor altijd een deur maken met een standaard maat van 80 cm
Nais pics menquote:Op zondag 25 mei 2008 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer morgen juhmjah we zien wel
wat pics van gister..samenvatting: duo-cover verloren, bosweg niet vinden, gevonden maar taluut verstoort de doorgang
axipix
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ramptoerist!quote:
Ghehe ga je dr zelf 1 maken met polyester dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
ramptoerist!
Design is een nieuwe kont voor me
Als jij wat moois bedenkt kan ik dat altijd gaan proberen , toch?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe ga je dr zelf 1 maken met polyester dan?![]()
ooeeh.. sweetquote:Kreeg trouwens vrijdag te horen dat ik in China hoogstwaarschijnlijk 2 weken motortjes mag gaan schetsen
Jah maar dat moet je het wel heel mooi vinden, want die polyestermeuk is aardig duur. En veel werk om mee te knooienquote:Op zondag 25 mei 2008 17:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als jij wat moois bedenkt kan ik dat altijd gaan proberen , toch?
Dude, dat lijkt me echt kut. Krijg op dit moment dan liever gewoon de nieuwwaarde uitgekeerd....quote:Op zondag 25 mei 2008 17:31 schreef Gawaine het volgende:
Van omroepgelderand nl
Man vindt zelf gestolen motor terug
EDE - Een 50-jarige Edenaar heeft zelf de motor teruggevonden die vorig weekeinde van hem werd gestolen.
De man trof de tweewieler aan op het internet waar hij te koop werd aangeboden. Hij legde contact met de verkopers en regelde een afspraak. Toen de motor inderdaad van hem bleek te zijn, greep de politie in. Die heeft de verkopers aangehouden.
De Edenaar kan inmiddels weer op zijn motor rijden.
w00t w00tquote:
juist jaquote:
quote:
dat waren de slechten die het verkloten voor de goedequote:
OMGquote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat waren de slechten die het verkloten voor de goede
btje op de verkeerde weghelft rijden op blinde bochten enzulks![]()
![]()
Lange doordraaiers of kort werk?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat waren de slechten die het verkloten voor de goede
btje op de verkeerde weghelft rijden op blinde bochten enzulks![]()
![]()
Wel leuk stukje daarzo, btje jammer van 2 tunneltjes, mgoed dat mag de pret nie drukken.
We lieten redelijk wat sporen rubber achter, warme bandjes + accelereren
kort kort kort kort "lang" (160 heb ik voorbij zien komen)quote:
Like in een bocht 160, like lange doordraaier?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
kort kort kort kort "lang" (160 heb ik voorbij zien komen)
die "lange" is bocht met snelheid van 160 (waar t nog harder kanquote:Op zondag 25 mei 2008 17:51 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Like in een bocht 160, like lange doordraaier?
OF meer like korte bocht accelereren 160, remmen
Naisquote:Op zondag 25 mei 2008 17:52 schreef Cageon het volgende:
[..]
die "lange" is bocht met snelheid van 160 (waar t nog harder kan)
die korte bochten zijn ook kort op elkaarpuik SM werk. die reden er dan ook
eruit die dbkillersquote:Op zondag 25 mei 2008 17:55 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nais![]()
Bart vond het geluid uit mn motor trouwens schandalig hard, zitten nog dempers in. Maar hij klinkt nu al harder dan zijn motor met akra zonder demper
Ghehe, kheb ze er nog niet uit gehad maar dat doe ik binnenkort nog wel ff. Maar als ik rustig rij, de eerste 10km dusquote:
geen rode, maar oranje?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe, kheb ze er nog niet uit gehad maar dat doe ik binnenkort nog wel ff. Maar als ik rustig rij, de eerste 10km dus, dan klinkt ie nogwel normaal. Zodra je in de buurt van de oranje
zone komt brult ie er oardig over.
Zonde van de coverquote:Op zondag 25 mei 2008 12:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer morgen juhmjah we zien wel
wat pics van gister..samenvatting: duo-cover verloren, bosweg niet vinden, gevonden maar taluut verstoort de doorgang
axipix
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, koop wel een nieuwe over een maandje of 2quote:Op zondag 25 mei 2008 19:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zonde van de coverdaar kan bisonkit zelfs geen wonderen meer verrichten
![]()
Laaste pic
Insert pics & soundfilequote:
kost ook wel weer een 200 euroquote:Op zondag 25 mei 2008 19:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
idd, koop wel een nieuwe over een maandje of 2
weet niet eens of ze nog wel nieuw te koop zijnquote:
KKquote:
zeker zondequote:Op zondag 25 mei 2008 19:19 schreef ikookhier het volgende:
Zonde van de coverdaar kan bisonkit zelfs geen wonderen meer verrichten
![]()
Laaste pic
Wel nee knal er maar in met je picsquote:Op zondag 25 mei 2008 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
KK feli
[..]
zeker zondemet zitje is het toch niet hetzelfde
btw er zijn meer axipixmaar het wordt zo gewoon ehh
Lekker rondje rossenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:12 schreef Gawaine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
morgen of overmorgen
Ik zie ze nietquote:Op zondag 25 mei 2008 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar staan een paar goden op de foto.
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:59 schreef Gawaine het volgende:
ik had het in de gaten![]()
Ik ga dus niet rossen maar hullie
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ben ik aan het photoshoppen krijg ik de kleine op schoot.![]()
BRB!![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag dus het eerste ritje met de Corsaro gehad..![]()
.. van wel een kwartier voordat het hard begon te regenen.![]()
[ afbeelding ]
Ben niet boven de 4.000 Rpm geweest, maar wat een koppel is er dan al aanwezig!![]()
Uitzicht vanaf de motor doet nog het meeste aan een SM denken.![]()
[ afbeelding ]
En ook de zit is behoorlijk rechtop. Weer even wennen.![]()
Display ben ik nog niet helemaal uit.. helemaal niet .. tripmeter(s), laptimer.
Maar hoe zie ik hoeveel benzine er nog is???![]()
quote:Vanavond kwam er een flauw zonnetje tevoorschijn, dus nog maar even de snelweg opgezocht op tien minuten rijden vanaf hier. De oprit is een lange 180graden bocht, en die ging gelijk al spelenderwijs 15 km/u sneller dan met de Triumph.![]()
[ afbeelding ]
Bij de volgende afslag direct weer naar huis, onderweg nog niet hoger dan 7.000 imponerende Rpm's geweest.En dan komen er al flinke donderslagen uit.
![]()
Als de DB killers er uitgaan heeft iedereen in de omgeving een permanente gehoorbeschadiging denk ik.![]()
Pfffffff hier gaan we een hoop plezier mee maken!!
Ik dacht nav de website al van niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:53 schreef Gawaine het volgende:
Ik dacht dat er wel het een en ander aan 2 takt racers te zien zou zijn
Nee, maar beetje lastig wiegen en een nauwkeurige selectie maken. Dan moet je stilzitten.quote:
quote:
Shure, why not.quote:Is hij nou van jou of ....![]()
Speciaal staal van Startwin.quote:En is die bocht aan de achterkant nu al verroest ?
[ afbeelding ]
Ben niet boven de 4.000 Rpm geweest, maar wat een koppel is er dan al aanwezig!![]()
[ afbeelding ]
Vanavond kwam er een flauw zonnetje tevoorschijn, dus nog maar even de snelweg opgezocht op tien minuten rijden vanaf hier. De oprit is een lange 180graden bocht, en die ging gelijk al spelenderwijs 15 km/u sneller dan met de Triumph.![]()
[ afbeelding ]
Bij de volgende afslag direct weer naar huis, onderweg nog niet hoger dan 7.000 imponerende Rpm's geweest.En dan komen er al flinke donderslagen uit.
![]()
Als de DB killers er uitgaan heeft iedereen in de omgeving een permanente gehoorbeschadiging denk ik.![]()
Wholy shit, echt mooi ding WB!!!!1 Lekker speelgoed, en redelijk exclusiefquote:Op zondag 25 mei 2008 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond kwam er een flauw zonnetje tevoorschijn, dus nog maar even de snelweg opgezocht op tien minuten rijden vanaf hier. De oprit is een lange 180graden bocht, en die ging gelijk al spelenderwijs 15 km/u sneller dan met de Triumph.![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Shure, why not.![]()
ps. Cageon en OPM .. good luck and have fun!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Not!!!quote:
Tnx.quote:
Yep, en het rijdt als de brandweer, het einde van de leercurve is even niet in zicht.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:19 schreef Snelwagen het volgende:
Wholy shit, echt mooi ding WB!!!!1 Lekker speelgoed, en redelijk exclusief![]()
Donno, ga ik morgen teruglezen in het Corsaro topique.quote:Zit waarschijnlijk alleen een reserve lampje op?
Voorstel?quote:Mooie spiegels![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:23 schreef Gawaine het volgende:
tja, ik kan het ff niet meer bijhouden met jou![]()
Thank you.quote:Maar harstikke gefeli met je nieuwe bike dan man![]()
![]()
dudequote:
Ik zorg voor contrastquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef ikookhier het volgende:
Net checkup gehad in het ziekenhuis mag enkel nog niet zwaar belasten (geen sport) wel motorrijden![]()
In september nog eens terug komen om de doorbloeding te bekijken![]()
quote:De Corsaro is hét instrument voor machtsvertoon van de bovenste plank. Echt geen motor is veilig voor de Corsaro, en hoe minder bekend het terrein, hoe beter. Behalve die enorme berg paarden in de kraan heeft de Morini nog méér troeven….. Koppel is daar één van; tegen 1200 cc valt zelfs een RSV Factory maar ieltjes uit, en in de praktijk kan het dus voorkomen dat op pure “grote stappen vooruit”-acceleratie, niéts de Morini bij kan benen. Gezelschap gehouden door de crème de la crème van het Motorfreaks-testpeloton wordt het zelfs beschamend hoe eenvoudig de motor de mannen reduceert tot stipjes in de spiegels.Lees verder.
Dat moet ik dus nog maar gaan waarmaken.quote:Postbank: 513xxxx t.n.v. P. Txxx
Ik rijd niet met een Morini club maar heb een eigen vriendenkring.
Afgelopen weekend met de Corsaro naar de Eifel geweest, voor mij nog steeds de ultime motor.
Vanuit een haarspeld bocht gas open, spontaan wheelie en de anderen vertwijveld achterlaten;-)
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Heb net een bagster gekocht via Marktplaats.![]()
[ afbeelding ]
Mailtje van de Corsaro rijder.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat moet ik dus nog maar gaan waarmaken.
Is dat mailtje van die kerel waarvan je hem hebt gekocht? Want volgens mij kan die gast absoluut niet rijdenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Heb net een bagster gekocht via Marktplaats.![]()
[ afbeelding ]
Mailtje van de Corsaro rijder.![]()
![]()
![]()
[..]
Dat moet ik dus nog maar gaan waarmaken.
Stop hem maar snel nu het nog kan.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:08 schreef MMach het volgende:
En de bal is aan het rollen... 21/06 de eerste rijles, 4/07 het examen. Ik ben es benieuwd. Nu eerst mijn examentjes afronden
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:12 schreef Crashcat het volgende:
http://www.kwartjevankokterug.nu/
via Motor-forum
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:37 schreef Snelwagen het volgende:
Is dat mailtje van die kerel waarvan je hem hebt gekocht?
Ken je hem? Stelletje neppers die Corsaro piloten.quote:Want volgens mij kan die gast absoluut niet rijden, had net zo goed autobanden erop kunnen leggen
quote:Buizerd haalt motoragent onderuit
Uitgegeven: 26 mei 2008 18:24
Laatst gewijzigd: 26 mei 2008 18:25
VARSSEVELD - Een motoragent van de Gelderse politie is maandag door een buizerd onderuitgehaald. Het voorval had plaats op de Terborgseweg in Varsseveld.
De roofvogel kwam vanuit de berm en belandde op de benzinetank van de motor. Toen de agent wilde afremmen, zette het dier de aanval in.
Daarbij viel de agent van zijn motor. Hij raakte lichtgewond. De 'dader' bleef ongedeerd en is gevlogen.
Mn vogelvriendjes pakken ze terugquote:
thx!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Tnx![]()
lekker weertje voor een zirkwiedag vind je niet? [ afbeelding ]
Cageon en OPM.![]()
![]()
Edit scooterman.![]()
Naijsquote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
thx!
kort voorproefje van de dag vanuit de auto...
onderweg. regen en nog is regen eenmaal daar "droog" alles nog nat (circuit enzulks), maar er was hoop.
motoren dr af en hop naar de keuring. liepen rond en was okeej.
nummertje krijgen en weer terug. nog ff een uur of wat de tijd voor we mochten. eindelijk konden we rijde.. wel op een btje natte baan. lekker rustig aan (want dat was al verteld vandaag gaat t traag en daarna... weer traag... (herhaal nog is 3x)) anyways. lekker gereden. tempo lag verschrikkelijk hoog. opm en ik waren keihard aan t pezen om de moto's op de ideale lijn te houden. dit ging niet altijd zoals t hoort. sesie erna vrij droge ideale lijnen met hier en daar wat nat... tempo lag NOG WEER iets hoger. flink gassen dus! de rest volgt nog![]()
pics komen nog!
szr 660, gpz 500, gs 500.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef MMach het volgende:
Ik ga nu ook met 90% zekerheid aan mijn motorijbewijs beginnen. Ik zit nu wel in de examenperiode, maar moeilijk gaat ook. Van mijn vorige vriendin mocht ik daar absoluut niet aan beginnen, maar vrijgezellig (min of meer) als ik nu ben is dat probleem van de baan. De kosten zijn een ander paar mouwen, maar dan weet je tenminste waarvoor je werkt.
Nu rijd ik nog met een Vespatje
[ afbeelding ]
(de linkse op de foto. 70cc schakelbrommer)
en ik zal haar missen als ik ze vervang door een motor, maar een motor is altijd al mijn jeugddroom geweest![]()
Ik ga wss licht beginnen met een naked bike, bv een suzuki bandit 400 oid. Tenzij iemand hier betere beginnersmotos weet die niet te duur zijn, maar ook niet te snel gaan vervelen?
Jij hebt toevallig tegen die tijd nog wel een mooi te koop ckerquote:
Maaruh in Belgie is een SM natuurlijk helemaal mooiquote:Op maandag 26 mei 2008 13:06 schreef MMach het volgende:
Ik ga nu ook met 90% zekerheid aan mijn motorijbewijs beginnen. Ik zit nu wel in de examenperiode, maar moeilijk gaat ook. Van mijn vorige vriendin mocht ik daar absoluut niet aan beginnen, maar vrijgezellig (min of meer) als ik nu ben is dat probleem van de baan. De kosten zijn een ander paar mouwen, maar dan weet je tenminste waarvoor je werkt.
Nu rijd ik nog met een Vespatje
[ afbeelding ]
(de linkse op de foto. 70cc schakelbrommer)
en ik zal haar missen als ik ze vervang door een motor, maar een motor is altijd al mijn jeugddroom geweest![]()
Ik ga wss licht beginnen met een naked bike, bv een suzuki bandit 400 oid. Tenzij iemand hier betere beginnersmotos weet die niet te duur zijn, maar ook niet te snel gaan vervelen?
Hmm, die gs500 in de naked versie is nog wel lekkerquote:
Anders heb ik nog wel een sv650s voor 2500quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef MMach het volgende:
[..]
Hmm, die gs500 in de naked versie is nog wel lekker![]()
De supermotards die snelwagen opsomt vind ik ook wel leuk, maar een goede 2de zit is wel essentieel.
Voor de rest maakt het mij niet uit of ie snel kan of niet (met een naked bike rij je toch wat minder snel neem ik aan), maar handelbaar a la CB500 is wel een must. Voorlopig ben ik het meeste te vinden voor:
-bandit 600
-gs500
-650 NTV
(max 2500¤ in de aanschaf eigenlijk)
Ik wou oorspronkelijk de VFR750 van m'n broer overkopen (hij rijdt nu vooral met zijn BMW RT1150), maar hij vond die te zwaar voor een beginner. overigens ben ik >21, dus is het meteen voor het zware rijbewijs.
Dat knipperende lichtje van de veiligheids gordels ookquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:33 schreef Cageon het volgende:
hoi
doe jij nog 2 sessies rapport toevoegen ?
Geen geld.quote:
386 km/u.quote:Louwheely schreef op 26 mei 2008 @ 22:58
Heb nu ook de race ECU gemonteerd op de Corsaro.
HET IS ECHT NIET VAN DEZE WERELD.
In z'n 3 kun je een Wheely inzetten
Hij trekt bij 4000 toeren zo hard door naar 9000 toeren, dat het lijkt alsof de koppeling slipt maar de snelheid gaat evenredig mee omhoog. Dit accelereert als een tweetakt 500cc racer.
Dit is echt MEGA. en eigenlijk niet aan te raden voor de openbare weg![]()
Qua topsnelheid maakt het niets uit.
Hmm, intresting, maar zou dat geen probleem geven in de België-Nederland situatie? Kwestie dat die niet geimporteerd moet worden oid.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Anders heb ik nog wel een sv650s voor 2500
Tsjah, stevig stevig....quote:Op maandag 26 mei 2008 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar het ging er dus enorm stevig aan toe.![]()
![]()
![]()
Wat voor groep hadden jullie dan geboekt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
![]()
![]()
Drukke bende
Fans?![]()
Vrouwen kunnen niet rijden
Remmen doen we voor de bocht![]()
Geen gas geven doen we in de bocht![]()
midden chicane geloof ik.
Bumperkleverts![]()
![]()
Volgende keer moeten OPM en ik denk ik iets verder uit elkaar gaan rijden voor de pics.
Dan heeft me pa iets meer tijd om ze te schieten![]()
zijn nog wel wat pics, maar nu geen zin meer
eindresultaat nog ff (heb geen pics van OPM zijn banden, vergelijkbaar dacht ik zo)
achter:
voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cageon op 27-05-2008 01:18:24 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Ah, u is belg zie ik nuquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:27 schreef MMach het volgende:
[..]
Hmm, intresting, maar zou dat geen probleem geven in de België-Nederland situatie? Kwestie dat die niet geimporteerd moet worden oid.
Dan isíe lekker aan het groeien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:38 schreef stinkie het volgende:
Banden genoeg bij motor-mike. Komen deze week supercorsa's binnen, heeft nog een stel bt002 en metzlers. Denk dat ik maar eens een setje corsa's probeer![]()
[/zelfverheerlijking]quote:[message=9659515,noline]DualDevil schreef op 27 mei 2008 @ 10:34[/message]:
Gefeliciteerd met je aankoop, en ik ben nog altijd zeer tevreden met de Derbi. Voor eventuele kopers, deze man behandeld zijn spulletjes zeer netjes!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan isíe lekker aan het groeien.![]()
Corsa's are you insaine.![]()
![]()
BT002 en Supercorsa's niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:47 schreef stinkie het volgende:
Alle gebruikte banden zijn meer voor circuit dan voor de weg. En aangezien ik toch alleen ga rijden als het heel erg lekker weer is![]()
Ze zijn goedkoop, verder heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BT002 en Supercorsa's niet?![]()
Zirkwiebandje rij je als zondagsrijder ook best lekker op.![]()
Of zijn het slicks.
Pilot Sport, don't go there.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:15 schreef stinkie het volgende:
Ze zijn goedkoop, verder heb ik niet gekeken
maar misschien gooi ik er wel weer een sport pilot onder
Ja organiseer dat maar is danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pilot Sport, don't go there.Probeer die Corsa's eens.
![]()
Binnenkort Stinkie @Fok! zirkwiemeet.
Vers is die BT45 best aardig, in diverse testen keuze nummer 1.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:40 schreef stinkie het volgende:
Ik zal vanavond mailtje even quoten hier met wat ie allemaal heeft. Mogen jullie je deskundige mening even ventileren (heb tot nu toe alleen bt045's gereden, baggerband overigens)
Vanavond in Zandvoort dus!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:49 schreef Cageon het volgende:
Ja organiseer dat maar is dan
Kheb al is een balletje op gegooit en daar hebben alleen KK, Ik en OPM op gereageerd.
voorkeur gaat uit naar Assen voor alle 3
Ja kga geen 1.5u - 2u rijden voor een rondjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vers is die BT45 best aardig, in diverse testen keuze nummer 1.
Maar wel voor een lichte motorfiets. Heb wel wat glijers gelezen op MF bij nat weer.
Rubbermengsel is daar nu op aangepast volgens Bridgestone.![]()
[..]
Vanavond in Zandvoort dus!!Ik geef wel een rondje.
Moeten we dat keer regelen en zorgen voor redelijke opkomst.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:25 schreef ikookhier het volgende:
MorgenLekkere pics weer,wanneer kan je pa in NH
voor de MPP (die OPM heeft) staat t er niet bij, volgens mij gewoon t zelfde.quote:Michelin site
51.2º lean angle in the dry and 43º in the wet: a new benchmark for a hypersport tire**
Lijkt me een tof planquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Moeten we dat keer regelen en zorgen voor redelijke opkomst.![]()
bosweg lijkt me wel leuke plek denk ik dan?
Als me pa dan ff wat mee neemt om dat kut gras weg te maaien, kunnen we daar nog toffer knallen en pics schieten
wel tering eind rijden, is er niet iets in het midden van het land waar we kunnen spelen + pics schieten op niet al te drukke weg etc?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:05 schreef Cageon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Tsjah, stevig stevig....
De vonken sprongen er vanaf:
[ afbeelding ]
Maar misschien merk je het detail op in de volgende pic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch wel ff lekker sturen...
tot je de anderen op de baan tegen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drukke bende [ afbeelding ]
Fans?![]()
[ afbeelding ]
Vrouwen kunnen niet rijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remmen doen we voor de bocht![]()
Geen gas geven doen we in de bocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
midden chicane geloof ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bumperkleverts![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer moeten OPM en ik denk ik iets verder uit elkaar gaan rijden voor de pics.
Dan heeft me pa iets meer tijd om ze te schieten![]()
zijn nog wel wat pics, maar nu geen zin meer
eindresultaat nog ff (heb geen pics van OPM zijn banden, vergelijkbaar dacht ik zo)
achter:
[ afbeelding ]
voor:
[ afbeelding ]NaissssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
thx.quote:
Ik ook niet, het gaat net regenen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
Ja kga geen 1.5u - 2u rijden voor een rondje
Steppie kan iedereen overkomen, zoals toen ik jaren geleden d8 sportief in te sturen, maar het gewoon lomp te kort door de bocht was. (in bocht motor tweede keer platter leggen en voor de apex snijden)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:32 schreef Cageon het volgende:
Heb hem nog iets platter gehad dan de beste foto die er tussen zit (steppiej down) dus mwuah, moet wel kloppen dacht ik zo![]()
Ligt er ook aan waar je op rijdt eh, bij de een rijd hem aan de grond als je simpel bochtje om rijd en bij de ander moet je hem ook wel een beetje plat leggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ook niet, het gaat net regenen.
Heb notabene een tunnelafsluiting en een brug omhoog doorstaan om op tijd thuis te zijn.![]()
[..]
Steppie kan iedereen overkomen, zoals toen ik jaren geleden d8 sportief in te sturen, maar het gewoon lomp te kort door de bocht was. (in bocht motor tweede keer platter leggen en voor de apex snijden)![]()
quote:-XX- schreef op 26 mei 2008 @ 18:46:
[...]
Slik.![]()
Hap hap.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:44 schreef Cageon het volgende:
Ligt er ook aan waar je op rijdt eh, bij de een rijd hem aan de grond als je simpel bochtje om rijd en bij de ander moet je hem ook wel een beetje plat leggen.
Bedoel alleen te zeggen dat dat wel een indicatie is dat die daar nog net iets platter lag dan op die foto.
die steun is absoluut, niet naar buiten/binnen te verplaatsen tijdens t rijden etc.![]()
wtf? hoe doe je dat dudequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:24 schreef Geerd het volgende:En weer fanmail uit leeuwarden.
![]()
Batavierenweg-Nijmeegseweg oost (arnhem)
toegestaan 50
gemeten 61
correctie 3
sponsor bedrag 36,-![]()
Ik verkoop hem binnenkort als dat zo doorgaat.
Je hebt wel erg vaak raakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat het door de kleur komt ofzo geen rood meer voor mij.
Stealth moet je halen menquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Geerd het volgende:
Ik denk dat het door de kleur komt ofzo geen rood meer voor mij.
je hebt de uitlaten zeker over t hoofd gezien, fucking afterburnersquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Stealth moet je halen men![]()
[ afbeelding ]
Onzichtbaar op de radar
Ghehe, maar wel stealth geluid uit die originele pupequote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
je hebt de uitlaten zeker over t hoofd gezien, fucking afterburners![]()
Dat geloof ik best, bij mij net zo, ook de mivv's met db-killersquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ghehe, maar wel stealth geluid uit die originele pupe
geen keus op t circuitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:07 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb mn DB killer er nooit in gehad![]()
Orgi pijp daar in tegen
Circuit kom ik nooitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
geen keus op t circuit
Hoor mezelf niet eens meer![]()
Ik blijf maar quotes inlijsten vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:17 schreef Worldbeater het volgende:Het zijn wel vaak mannen die met je willen knallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf maar quotes inlijsten vandaag.
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
kheb snelsluitingen!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Circuit kom ik nooit![]()
Gelukkig kan je ze er weer uit halen![]()
ja idd...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak mannen die met je willen knallen![]()
Heb het ooit geprobeert om m er in te krijgenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
kheb snelsluitingen!
[ afbeelding ]
drin/druit binnen 2 mins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |