Ah cool, heb jij voor mij een linkje daarvan?quote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef reem het volgende:
Ja. Dan hoef je niet hele je map vol te bouwen met industry terwijl er maar een paar mensen werk hebben. De verhouding industriële gebouwen/ werkgelegenheid wordt daarmee realistischer.
Even zoeken op www.simtropolis.com zou je aardig verder moeten helpen.quote:Op zondag 7 september 2008 00:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ah cool, heb jij voor mij een linkje daarvan?
Danke sehr, ik ga binnenkort toch even wat uren achter de plugins spenderen. Want standard is het niet meer echt zo leukquote:Op zondag 7 september 2008 09:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Even zoeken op www.simtropolis.com zou je aardig verder moeten helpen.
Minder waterleidingen aanleggen, een leiding reikt tot 6 rasters ernaast, en kijk ook naar het verbruik van je waterpomp(en), als dat slechts 10% is, dan ligt het daar aan, en moet je misschien meerdere watertorens aanleggen.quote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef Mestras het volgende:
ik heb een vraag:
mijn stad heeft 10.000 inwoners alleen van mijn budget uitgaven iets van 9000 is 4000 aan waterleiding wat kan ik hier tegen doen????
zie de OP:quote:Op maandag 29 september 2008 14:32 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag is het me eindelijk weer gelukt om Sim City 4 te installeren, maar inmiddels op Vista met een breedbeeld monitor, en nu zit er in de game geen optie/setting om het beeld aan te passen op breedbeeld, dus is er ergens iets te downloaden ofzo om dit wel aan te kunnen passen!?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Aangepaste ResolutieGa naar de snelkoppeling waarmee je het spel opstart; Rechtermuisklik, eigenschappen; Bij doel het volgende neerzetten:
"C:\Program Files\Maxis\SimCity 4 Deluxe\Apps\SimCity 4.exe" -intro:off -CustomResolution:enabled -r1680x1050"
Natuurlijk kun je hier zelf ook een andere resolutie invullen.
Zie ook de OP:quote:edit: ow... ik speel op quad-core: hoe stel ik die game in om hem dan op 1 core te draaien!?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef Zero2Nine het volgende:
Dual Core processors:
Uit eigen ervaring is gebleken dat Simcity 4 niet helemaal lekker werkt met Dual Core processors. Het spel wil dan nog weleens last hebben van plotselinge versnellingen.
Om dit probleem te kunnen omzeilen moet je als het spel eenmaal is opgestart via Ctrl+Alt+Del naar Windows Taakbeheer gaan. Dan ga je naar processen en klik je met de rechtermuisknop op 'Simcity4.exe'. Dan ga je naar 'affiniteit instellen' en vink je bijvoorbeeld 'CPU 1' uit en klik je op 'OK'. Nu zou je geen last meer moeten hebben van plotselingen versnellingen.
Dankquote:
Thanksquote:Zie ook de OP:
[..]
Hoe moet ik het dan doen!?quote:Op maandag 29 september 2008 16:03 schreef Chaos-Zero het volgende:
Maar als je het via taakbeheer veranderd dat ie op 1 core moet spelen, moet je dat elke keer doen
Heel toevallig was ik er laatst ook naar opzoek, maar omdat ik net moest werken kon ik de link niet voor je opzoeken, hier alsnog de link: http://sc4devotion.com/forums/index.php?PHPSESSID=06f65b197cfd705656dc7ffde6ea270e&topic=5060.0quote:
Thanks manquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heel toevallig was ik er laatst ook naar opzoek, maar omdat ik net moest werken kon ik de link niet voor je opzoeken, hier alsnog de link: http://sc4devotion.com/forums/index.php?PHPSESSID=06f65b197cfd705656dc7ffde6ea270e&topic=5060.0
Stap 2 is overigens niet verplichtsucces!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |