Je moet in het begin (t/m de 150.000 inwoners, een lang begin dus) niet te veel geven wat je inwoners eisen. Geef ze nóg niet de hoeveelheid veiligheid, gezondheidszorg en educatie die ze nodig hebben. Met de jaren 'plant' je telkens ergens een voorziening erbij, zo doe je dat ook met parken e.d. Dit is de enige manier om geld te cashen, en een stad uit te breiden. Het is niet zo makkelijk meer als met Simcity 3000 (World Edition).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:11 schreef Symn het volgende:
ik wou dat ik onwijs goed was in dit spel als ik dit zie, maar zelfs op level 'easy' krijg ik nog geen stad met 1 miljoen inwoners. Echt frusti!
Dat kanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me af, ik ga misschien een laptop kopen en ga daar dan ook simcity op installeren, maar me vraag is of ik dan gewoon me simcity 4 map vanuit mijn documenten kan kopieren naar de laptop, zodat ik alle plugins nog heb.
Eventueel ook voor latere nieuwe Windows installaties, dat ik dan niet alles weer opnieuw moet downloaden?
uiteraard. al die rewards leveren voordelen op voor je bevolking, je moet ze alleen wel goed plaatsen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef Dynd het volgende:
FF een vraagje: Is het verstandig om in mijn stad (gebouwt volgens de nederlandse guide in de OP) al die rewards die ik krijg aangeboden neer te zetten? Zoals betere scholen,kerkenbegraafplaatsen etc.?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
Weet iemand of ik ergens de Amsterdam Arena kan downloaden?
Mooie screenies x)quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:55 schreef ElmarO het volgende:
Wat pics van mijn nieuwe stadje.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Daarvoor heb je nodig:quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Mooie screenies x)
Hoe heb je die brug zo gemaakt? Heb zelf tijdje terug ook eens zoiets geprobeerd, maar toen legde ze gewoon weg van boven naar beneden en andersom
Hmm, heb die 2 mods gedownload, maar zie nergens een raintool. Volgens een topic op Simtropolis ( http://www.simtropolis.com/forum/messageview.cfm?catid=42&threadid=92782&enterthread=y ) staat hij niet tussen versie 1, en is versie 2 niet meer te vindenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daarvoor heb je nodig:
Bridge Height Mod
Additional God Mode Terrain Tools
Als ik het goed heb, heeft laatstgenoemde de zogenaamde Rain-tool. Deze kan je alleen bereiken als in de God-modus zit (in-game te bereiken via CTRL+SHIFT+ALT en dan op het zonnetje klikken). Door middel van deze Rain-tool kan je als je de grond een klein beetje verlaagt een brug aanleggen over land.
Eerst verlaag je op een punt waar je ongeveer de brug wilt aanleggen het land een beetje. Dan selecteer je de Rain Tool en klik je op de plek waar het land een klein beetje verlaagt is. Deze vult zich nu met water en dan kan je een brug aanleggen. Als je de stad saved en verlaat is het water verdwenen, dus leg de brug aan voordat je de stad verlaat.
Hoop dat ik het zo enigszins duidelijk heb uitgelegd.
Versie 2 heb ik nog wel. PM me je mailadres maar en ik mail hem wel naar je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:24 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Hmm, heb die 2 mods gedownload, maar zie nergens een raintool. Volgens een topic op Simtropolis ( http://www.simtropolis.com/forum/messageview.cfm?catid=42&threadid=92782&enterthread=y ) staat hij niet tussen versie 1, en is versie 2 niet meer te vinden
Donequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Versie 2 heb ik nog wel. PM me je mailadres maar en ik mail hem wel naar je.
Ground Lightrail gaat over in Elevated Rail, is echter heel lastig om ground light rail aan te leggen, daar zit veel tijd in en verschillende bugs heeft het ook. Gewone rail kan dacht ik alleen maar over de grond, althans de enige manier waarop ik het werkend krijg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:56 schreef JDude het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen overgang mogelijk van Rail op grondniveau naar Elevated Rail?
Er is wel een verloop van Elevated Rail naar Subway, maar die zoek ik niet. Is er een manier om Elevated en Ground Rail toch met elkaar te verbinden?
Verschijnt er niet toevallig iets in de trant van The Ultimate Budget Control Menu in je nieuwsticker als je de bank geplaatst hebt? Zo ja, dan moet je daarop klikken en dan kan je je budget verhogen. Je kan de bank verder gewoon verwijderen, want dat nieuwsbericht blijft toch staan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:23 schreef Phrits het volgende:
Ik had vandaag zo'n plugin gedownload waarbij je 2 (volgens mij) banken krijgt.
Die staan onderaan bij GIFTS en kosten allebei 25,000
Had gelezen dat je er goed geld mee kon verdienen, maar ik weet me-god niet wat het doet en hoe ik dat geld krijg.
Iemand antwoord?
Mja, dat is inderdaad zo. Op de elevated rail rijdt een ander type treintje dan op de ground rail.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Kadafi het volgende:
Ground Lightrail gaat over in Elevated Rail, is echter heel lastig om ground light rail aan te leggen, daar zit veel tijd in en verschillende bugs heeft het ook. Gewone rail kan dacht ik alleen maar over de grond, althans de enige manier waarop ik het werkend krijg.
Dat klopt inderdaad, ik maak er alleen geen gebruik van aangezien je er toch geen ruimte mee spaart en het er lelijk uit ziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
Met de NAM pack kan je wel wat hoger boven de grond een trein rails bouwen
Dit lijkt wel je levenswerk, hoeveel uur heeft hierin gezeten? 400 minimaal lijkt me, prachtige screenshot van heel je stad!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:50 schreef lof102 het volgende:
Ondanks de 'prop-pox' bouwen we gewoon door!
[ link | afbeelding ]
Het enige gedeelte wat nog aandacht nodig heeft is het gebied linksonderin, de rest is allemaal onder handen genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |