Bij mij werkt ie gewoon..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:17 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm dan moet die wel werken :/ ::
[ code verwijderd ]
Dat zou begin seizoen 5 geweest moeten zijn dan..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:09 schreef XiChico het volgende:
Ik zag laatst een aflevering op TV, had Nathan ineens lang haar. Ik dacht eerst dat het een andere acteur was, maar het is hem echt
. Zag geen Nederlands topic, dus ging hier maar even offtopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow special victims unitlaw en order dus.. Zeg dat dan
en om even te reageren op de spoiler
Oh is dat law and order!! Weet ik veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat in je spoiler zou idd kunnen, nieteens echt bij stilgestaanmaar het lijkt me highly unlikely dat hij/zij dat doet.. al mist het mij op dat gebied aan onderbouwing
We zullen het maar een voorgevoel noemen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Oe! wanneer komt ie hier uit?quote:
Ik gok een paar weken voor de kerst maar zeker weten doe ik het nietquote:
Aaawww mennnquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik gok een paar weken voor de kerst maar zeker weten doe ik het niet
Als we het houden op 10 december, 170 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef sjerren het volgende:
[..]
Aaawww mennn
weet je hoe lang dat nog is
Haha dank je wel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als we het houden op 10 december, 170 dagen
Ach zijn geruchten... Als er niet bij gezegd wordt wie dat dan moet zijn dan vind ik het maar vaag...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik weet niet of jullie de serie SVU kennen (ik iig niet) maar iemand uit OTH gaat er schijnbaar een rol in spelen en zal OTH met alle waarschijnlijkheid verlaten
Als dit waar blijkt te zijn is voor mij al een grote storyline verneukt voor een deel omdat ik er dan zeker van ben hoe die af gaat lopen! Het is geen directe spoiler voor OTH natuurlijk (omdat niks zeker is) en daarom issie ook gewoon openlijk op diverse sites te lezen.. dus jullie zijn gewaarschuwd!!
Al hoop ik natuurlijk dat hij/zij de rol in OTH gewoon lbijft doen zodat het geen spoiler hoeft te zijn voor de lopende storylines!!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow special victims unitlaw en order dus.. Zeg dat dan
en om even te reageren op de spoiler
Is toch niet meer een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die aflevering is allang geweest dus er mag opelijk over gesproken worden. Volgens mij is dat de standaard afspraak
Ik denk niet dat het dat is trouwens...
Ik denk dat hij Brooke gebeld heeft. Zal wel iets meer achter zitten dan dat hij alleen met haar wil trouwen, maar misschien wel omdat ze dan een baby kan krijgen ofzo...
Ik denk dat het meer te maken heeft met iets anders dan echt liefde...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals hier al gezegd is sluit ik een huwelijk ten behoeve van iets ook niet uit. Denk niet dat Brooke en Lucas ooit weer een relatie krijgen omdat ze nu meer van elkaar houden als vrienden, maar ik denk wel dat juist door die vriendschap, Lucas wel zoiets voor haar zou doen...
Ik tel de dagen af
[ Bericht 1% gewijzigd door Akelalala op 27-06-2008 00:25:36 (Misschien voor sommige mensen toch spoilers, sorry) ]I'm Fucking Brilliant!
Ah sorry, het zijn allemaal rumours, dus ik had er het kwaad niet echt van ingezien eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Beste mevrouw de marketingmanager, ik wil eigenlijk niet weten wat er allemaal te lezen is op het Internet over OTH omdat dit nogal sterk neigt naar spoilers
Dus wat ik wil zeggen.. let er een beetje mee op
Mijn dank is zeer groot
Hahaha, ik hoop te hard dat het waar word, maar dan moet het andere deel van mijn speculatie uitblijvenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Oooooh, ik las dat van Peyton en Lucas als feit
my bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |