zal hier wel tussen staanquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:54 schreef Misstique het volgende:
Van wie was dat vorige nummer nou? Weer niet gehoord..
Hey Hansquote:
Die versie was tenminste in 1x goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, het is vandaag Windows dag ! op 22 mei 1990 werd de eerste versie van Windows gepresenteerd.
[ afbeelding ]
Nou nou, hoeraquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, het is vandaag Windows dag ! op 22 mei 1990 werd de eerste versie van Windows gepresenteerd.
[ afbeelding ]
overigens was dat natuurlijk niet de eerste windows versie, anders had hij niet versie nummer 3.0 gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
U bent vandaag scherp !quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
overigens was dat natuurlijk niet de eerste windows versie, anders had hij niet versie nummer 3.0 gehad
vandaar die koppijnquote:
quote:
Ik heb weekendquote:
Bill ziet er heel erg uit op deze (overigens schitterende) fotoquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]
Al weekend? lekker man! Weekend DNA heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:57 schreef DaMook het volgende:
Ik heb weekend, dus heb uitgeslapen
. Ow en ik heb nog tot 3 uur DNA geluisterd
.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:59 schreef Glacier het volgende:
[.Bill ziet er heel erg uit op deze (overigens schitterende) foto
Je bent het wel met de laatste reactie eens natuurlijk hequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Mooi die 2 totaal verschillende reacties boven elkaar
It's the end of the world as we know it van het 1e album denk ik is nog leuk maar daarna houdt het op voor mij.REM valt bij echt in de categorie Alain Clark zal ik het maar noemenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Eigenlijk niet
Maar ook niet met de eerste
Ik sta zeer neutraal tegenover R.E.M.
Ze hebben zowel kutnummers gemaakt als mega-platen
Jup, het is Limbo Loesquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
Die leuke meid zit er weer
Loes volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |