Ze zijn al in onderhandeling over een vervolg, dus wie weet...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar misschien krijgt het een vervolg
Totdat Brian die kogel opvangt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef kissa het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de relaasie nog gaat duren.
Nou Amanda, heerlijke relaatsie, als je er uit bent kijk maar eens wat filmpjes terug.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:35 schreef kissa het volgende:
Ben benieuwd hoe lang de relaasie nog gaat duren.
Ik heb het gelezenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar misschien krijgt het een vervolg
Als dat maar heel snel gaat gebeuren. Dat dat k*nker jong maar zo snel mogelijk wordt doodgeschotenquote:
Vond ik ook aparte quote. Als het aan de streamers ligt......quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef yellowfirst het volgende:Brian: "Met de kracht van televisiekijkend Nederland kan ik echt winnen!"
Ja, en met zijn kracht als geweldig rapper, topgitarist, superdichter, vrouwenbeschermer, zal deze toondove halve zool het best nog wel maken in zijn leven na "de kooi"quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef yellowfirst het volgende:Brian: "Met de kracht van televisiekijkend Nederland kan ik echt winnen!"
Staat prima op de middenstip bij Idols.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en met zijn kracht als geweldig rapper, topgitarist, superdichter, vrouwenbeschermer, zal deze toondove halve zool het best nog wel maken in zijn leven na "de kooi"
Als er streams van zijn, welquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef avonne het volgende:
hidiho?
men vraagt in de COS of je de finale via de streams kunt uitzenden
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Staat prima op de middenstip bij Idols.
Hmmm met de kracht van geld kan John iedereen omkopen bedoelt ie...quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:37 schreef yellowfirst het volgende:Brian: "Met de kracht van televisiekijkend Nederland kan ik echt winnen!"
Makkie, voor deze "multitalent"........quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en met zijn kracht als geweldig rapper, topgitarist, superdichter, vrouwenbeschermer, zal deze toondove halve zool het best nog wel maken in zijn leven na "de kooi"
Ja, maar ik heb geen cappaciteit om streams uit te zenden.quote:
Ach ja, TV heeft toch eigenlijk ook iedereenquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen cappaciteit om streams uit te zenden.
(en het mag niet)
No contest !quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:58 schreef kissa het volgende:
Braaaien vindt zichzelf kampioen zelfbeheersing
Wie weet.....quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het was me aangenaam om met dit (vrij beperkte) groepje de uitzendingen te bekijken.![]()
TOT DGK2?![]()
Wie weet![]()
![]()
![]()
Vlak er voor wensde Huub en Brian elkaar al succes of wat ze ook dedenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef Cahir het volgende:
"tipje van de sluier"
Alsof het niet in planning was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |