Gisteren kon ik het nog wel vinden op de site van luchtmacht, maar nu lijkt het spoorloosquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is er een programma bekend? Ik zit me wat te vervelen op de 18e verdieping van de Achmeatoren.
Was tof ja, ik ben halfdoof van de straaljagers, en Rutger is alle ellende eraf aan ;t douchen.quote:
Bij de ingang kon je om oordoppen vragen (bij de kinderingang, dat welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was tof ja, ik ben halfdoof van de straaljagers, en Rutger is alle ellende eraf aan ;t douchen.
Yep, ook morgen om 16:50quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:12 schreef Jimmeh het volgende:
Is die Mirage echt zo laat? 16:50?
Las dat ergens, weet niet meer waarmaar moet op zn laatst 16:30 weg
heb nog piepende oortjes .. en was volgens mij de enigste die over de mensen heen vloogquote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:59 schreef Jimmeh het volgende:
Damn...!
Wil iemand die Mirage show filmen/posten
Eindelijk een vliegtuig die ik nog nooit in actie heb gezien en dan kan ik 'm niet zien
Komt ;ie nu mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de ingang kon je om oordoppen vragen (bij de kinderingang, dat wel)
De nieuwe manier om milieu vriendelijker demostraties te geven? De motor af en toe uitzetten tijdens de vlucht ?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:51 schreef -CRASH- het volgende:
2 (zeer) korte video's
[
And now......Silence
Denk niet dat ie 'm uitzetquote:Op zondag 22 juni 2008 18:17 schreef Alleskids het volgende:
[..]
De nieuwe manier om milieu vriendelijker demostraties te geven? De motor af en toe uitzetten tijdens de vlucht ?Moet je wel een goed functionerende start motor hebben.
Is idd, gewoon in idle. Er is geen tijd om dat ding opnieuw te starten. Plus dat een mislukte start direct een crash als gevolg heeft en alleen daarom al wordt dat niet gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Denk niet dat ie 'm uitzetGewoon throttle idle ofzo.
'Proud to be gay' hing er maar een paar seconden achterquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
'Proud to be gay' hing er maar een paar seconden achter![]()
Het is een zeer mooie airshow voor zo'n klein vliegveld.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben half en half van plan om naar de Sanicole airshow in Hechtel Belgie te gaan.
Is dat wat? Op de website ziet het er zeker ardig uit.
www.sanicole.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |