Geen RAF Chinook demo afaik. Wel een Merlin demo.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef Lightning_NL het volgende:
Ja maar ik snap het niet. Met maar 3 demoteams kun je geen dag vullen toch? Sure, en komen wat solo dingen voorbij vliegen en vast wel weer een airpower demo. Maar het lijkt mij gewoon véél te weinig om een hele dag te vullen. Voordeel is natuurlijk wel dat het waarschijnlijk wat rustiger wordt.
Weet iemand nu of die RAF Chinook demo er dit jaar weer is?
Niet neergestort maar binnen korte tijd twee motoren in de soep gedraaid. Ze verwachten dat de kist pas in juli weer vliegklaar isquote:Op maandag 9 juni 2008 11:13 schreef JaFFe het volgende:
Eerst stond de B-17 toch ook op de site. Kijk ik gister is ie ineens weg. Is dat ding neergestort in de tussentijd ofzo?
Nope, vliegt op beide dagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:17 schreef Jimmeh het volgende:
Klopt het trouwens dat de Mirage 2000 alleen op vrijdag z'n show geeft?
Vreemd dat er dan maar 1 dag staat, terwijl er wel er ook 2 daagse evenementen vermeld staan op die pagina.quote:
Nope, alleen dat er ook weer een Spaanse F-18 demo komt (staat nog niet op de officiele site) en dat er vrijdag ergens tussen 1200 en 1300 iets speciaals gaat gebeuren. Ik gok op een fly-by van een grote (amerikaanse) bommenwerper.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Aangezien je ook van die B-17 afweet, heb je nog meer inside information?
Heb je die info eigenlijk van een spotter of andere vliegtuig enthousiasten site vandaan? Wil daar wel 's meelezenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:30 schreef Fulcrum2000 het volgende:
[..]
Nope, alleen dat er ook weer een Spaanse F-18 demo komt (staat nog niet op de officiele site) en dat er vrijdag ergens tussen 1200 en 1300 iets speciaals gaat gebeuren. Ik gok op een fly-by van een grote (amerikaanse) bommenwerper.
Als je Sally B wilt zien zul je naar Duxford moeten (thuis basis)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:32 schreef Lightning_NL het volgende:
AHhhhhhhhhhh ik had zo graag die B17 gezien
Na het zien van de line-up sla ik de open dagen dit jaar over...quote:We have many people around us who help us in so many ways, no more so than through the incredible efforts of our Supporters Club, that we will overcome this. We are sorry to have missed the beginning of the season but hope to resume our flying programme in July at the Flying Legends Air Show at Duxford.
Op scramble.nl kun je veel inside informatie vindenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef Jimmeh het volgende:
Heb je die info eigenlijk van een spotter of andere vliegtuig enthousiasten site vandaan? Wil daar wel 's meelezen
milspotters.nl is meer uptodatequote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:56 schreef Fulcrum2000 het volgende:
[..]
Op scramble.nl kun je veel inside informatie vinden
Dat betwijfel ik, op scramble posten namelijk ook twee mensen van de opendag organisatie (o.a. jb5).quote:
Op milspotters ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:06 schreef Fulcrum2000 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, op scramble posten namelijk ook twee mensen van de opendag organisatie (o.a. jb5).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |