Nee hoor, voorlopig met Twente in de (v)CLquote:
Twente zit dus nog niet in de CLquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor, voorlopig met Twente in de (v)CL
Voorronde op de cham... voorro.. voor ...quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:30 schreef WooZ het volgende:
waarom heet het dan voorronde?
Nee, dus.quote:21 mei
Activiteit Geen training PSV-selectie
14:30 - 16:00 PSV Stadiontour (reserveren noodzakelijk, ga voor meer info naar www.psv.nl/stadiontour)
Ik dacht uit in Moskou.quote:
quote:Joaquín: 'Koeman dacht alleen aan wijn'
Geschreven op woensdag, 21 mei om 20:29
Ondanks het feit dat Ronald Koeman inmiddels alweer een maand Valencia-trainer af is, blijft het moddergooien onverminderd doorgaan in de sinaasappelstad. Nadat Koeman in het televisieprogramma Het Gesprek Joaquín hevig bekritiseerde beet de aanvaller woensdag fel van zich af in de Spaanse media. Volgens Koeman was Joaquín 30 miljoen euro waard, maar was zijn rendement nog geen 30 euro. De Spaanse flankspeler haalde op verschillende Spaanse radiostations vervolgens uit naar de voormalig Valencia-trainer. "Het enige wat Koeman interesseerde waren de vijf of zeven flessen wijn bij het avondeten, zodat hij lekker warm naar bed kon”, aldus Joaquín.
Ook de manier waarop Koeman afscheid nam van Valencia is tekenend volgens Joaquín. “Toen Koeman vertrok heeft hij niet eens afscheid genomen van de spelers, terwijl hij toch lekker zes of zeven miljoen euro in zijn zak kon steken. Voro (nieuwe trainer Valencia, red.) heeft in vijf wedstrijden betere resultaten behaald dan Koeman in vijf maanden.”
Joaquín geeft de Nederlander tevens de schuld van het missen van het EK. Bondscoach Luis Aragonés besloot de rappe aanvaller niet mee te nemen naar Oostenrijk en Zwitserland vanwege het geringe aantal wedstrijden die hij in actie kwam onder Koeman. “Koeman is iemand die slechts over je schouder kijkt, hij durft je nooit in de ogen te kijken, niks recht in je gezicht te zeggen, terwijl ik dat wel deed”.
ik vraag me echt af hoe ze in spanje nu tegen koeman aankijken, en of die ooit nog terecht gaat komen bij zn liefde barca.., hoe die bij zn vorige 2 clubs is weg gegaan verdient niet echt de schoonheidsprijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |