Daaromquote:Op maandag 23 juni 2008 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kinderen gehad hoor.
ik verdacht je er altijd al van, maar nu weet ik het zeker: je bent gek!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb wel een kind. Maar ik ervaarde de bevalling ook al niet als extreem pijnlijk.
Ik vond bevallen zelfs een leuke, spannende, interessante ervaring
Jouw beurt om je lekker op de bank te nestelen met een boel chocolade en een echte vrouwen film of serie!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Jipje het volgende:
Nou, hij is gezet. Vond het eigenlijk wel meevallen. Ik moest idd ook even kuchen toen ze mn baarmoedermond aanhaakte (echt, het beeld dat dat opriep was behoorlijk eng) en het opmeten deed idd pijn, maar achteraf vind ik het alles meevallen.
Heb nu buikkrampen, alsof ik mega-ongesteld benMaar heb geen pijnstillers meer ingenomen. Ik bloed nu wel hevig, maar volgens mij komt dat gewoon nog door de menstruatie, tis pas de derde echte dag
Het is ook echt slijmvlies, niet alleen vloeibaar bloed. Hopen dat dat snel weg is en dat ik binnenkort aan de draadjes durf te gaan voelen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jouw beurt om je lekker op de bank te nestelen met een boel chocolade en een echte vrouwen film of serie!
Tegen mij werd gezegd dat de kans groot is dat ik een hele lichte mensruatie heb over ongeveer 4 weken normaal gesproken, maar de echo vind pas over 6 weken plaats, omdat ze dan 'zeker' weten dat je ongesteld geweest ben. Ik moest dus alleen niet verbaasd staan te kijken als ik een hele lichten menstruatie zou hebben, en die kan natuurlijk ook wat langer op zich laten wachtenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:10 schreef Ml-etje het volgende:gaat goed dus mooi zo
Hier ook weinig pijn gehad meer hevige menstruatie idee.
Overigens zou ik deze week voor het eerst ongesteld moeten worden maar nog geen teken van ongesteldheid...
We wachten af en anders gooi ik er voor de zekerheid een testje tegenaan
Natuurlijk altijd handig om te weten of je daarom niet ongi bent of omdat je mirena je er compleet vanaf helpt..
Dat laatste zou ik wel erg prettig vinden
ook al is ie perfect, dan nog is de echo toch nodig? Hij kan ook wel verplaatsen of schade veroorzaken in een perfecte baarmoeder, lijkt me..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
Krijg geen echo dus wacht rustig af..had zgan de perfecte baarmoederoverigens kan ik de draadjes ten alle tijde voelen... zijn wel netjes zacht
Neehoor, ik heb 2 maanden geen bloeding / buikpijn gehad toen ik 'm net had laten zetten. Pas na 2 maanden was ik weer de pineutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Twinky het volgende:
ik ben nog steeds niet ongesteld gewordenterwijl ik op 15 mei mijn Mirena heb gekregen... Is dat erg?
Ik heb hem alweer een tijdje en heb ook nog geen bloeding gehad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb 2 maanden geen bloeding / buikpijn gehad toen ik 'm net had laten zetten. Pas na 2 maanden was ik weer de pineut
volgens mij gaan ze samen zitten, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:29 schreef Jipje het volgende:
Ik voelde vanmorgen maar 1 draadje, is dat raar?
Ik heb em net 2 dagen en ik heb alleen nog maar een ieniemienie beetje prut...quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit op 2,5 week en ik heb niet eens prut maar nog gewoon bloed
Niet veel, maar toch...
Is wel snel danquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze samen zitten, toch?
dat had ik ook even en toen werd het weer meer. Nouja, ik heb nog geduldquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:42 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb em net 2 dagen en ik heb alleen nog maar een ieniemienie beetje prut...
Als je te lang veel bloed moet je wel de huisarts bellen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat had ik ook even en toen werd het weer meer. Nouja, ik heb nog geduld
Ik voel ook nog maar 1 draadje en ik heb hem nu een week. En ik had een heel dun bruin/rood streepje in m'n slipje vanmiddag. Hopelijk blijft het daarbij. Verder nog steeds af en toe wel krampquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:29 schreef Jipje het volgende:
Ik voelde vanmorgen maar 1 draadje, is dat raar?
Hier hetzelfde. Maar lang leven de ibuprofen! Draadjes ga ik nog niet aan zitten. Ben veel te bang dat ie fout zit...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik voel ook nog maar 1 draadje en ik heb hem nu een week. En ik had een heel dun bruin/rood streepje in m'n slipje vanmiddag. Hopelijk blijft het daarbij. Verder nog steeds af en toe wel kramp.
Volgens de gynea hoef ik niet terug te komen dus ja ik zie het wel doe eind volgende week wel n test just to be surequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ook al is ie perfect, dan nog is de echo toch nodig? Hij kan ook wel verplaatsen of schade veroorzaken in een perfecte baarmoeder, lijkt me..
Een test kan natuurlijk nooit kwaad, maar misschien heb je wel gewoon het geluk van niet menstrueren
als je hem bij de huisarts plaatst krijg je uberhaupt geen controle.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ook al is ie perfect, dan nog is de echo toch nodig? Hij kan ook wel verplaatsen of schade veroorzaken in een perfecte baarmoeder, lijkt me..
Een test kan natuurlijk nooit kwaad, maar misschien heb je wel gewoon het geluk van niet menstrueren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |