ga je nou ook al weer?quote:
Niet gaan!quote:
Wel als het over voetbal blijft gaanquote:
Jullie jagen MaJo weg.quote:
Jeequote:Op woensdag 21 mei 2008 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet gaan!Ik wil het ook niet over voetbal hebben.
Hoe is het met je?
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooiquote:
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je "ergeren" aan iemand op een forum en stééds maar weer steekjes onder water geven is nl echt héél erg kinderachtig. Van een volwassen vent mag je beter verwachten.
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Ja gaat heel goedZolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebben
De laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Behalve dat het dom is... mag het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het gaat over voetbal hoor, maar deze is wel mooi
er moest een panel genomen worden, meneer neemt de aanloop - blijft ineens staanen moet vanuit stand schieten, recht op de keeper
Verdien je er 10 miljoen per jaar mee, is het je dagelijks werk, ken je de regels nietquote:De nemer van de strafschop mag zijn aanloop niet onderbreken.
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:31 schreef MaJo het volgende:
Zolang we het dus maar niet hebben over 'wat' we hebbenDe laatste tijd veel gezien en dat gaat heel goed
Hij is ook heel liev tegen me waar anderen bijzijn, kusjes geven en knuffelen enzo
Doe ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, gewoon volhouden dus en niet pushen om er een naam aan te geven.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe ik ookHeb laatst per ongeluk expres mijn tandenborstel bij hem laten liggen
![]()
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppenquote:
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
Behalve dat het dom is... mag het ook niet
Welke lasten?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt laf. Wel de lusten, maar niet de lasten zeker.
Is het trouwens die ex van je?
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is volgens mij in Rusland, dus tijdsverschil. plus half uur verlenging. plus strafschoppen
dat was geen schijnbeweging meerquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, leek me wel slim zo'n schijnbeweging. Maar lijkt me als keeper wel ontzettend kut.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe laat het nu is in Rusland... Tijdsverschil maakt niet uit, het begon zoals bijna elke CL wedstrijd 20:45 Nederlandse tijd.
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je deelt ze de laatste tijd alleen wel elke keer uit als PS er is of net vertrokken is.![]()
Doe dan gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |