ben ik het mee eensquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste tijd valt het juist wel mee, dacht ik.
Heb zelfs gisteren ´gewoon´ met PS zitten ouwehoeren.
maar dat mag ookquote:Maar ik zal je wijze raad ten uitvoer brengen...
Nee, jij bent natuurlijk geen last! Maar pas je wel een beetje op dat je niet met je laat sollen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:37 schreef MaJo het volgende:
Welke lasten?Ik ben een engeltje
![]()
Maar hij inderdaad
* haptquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ben ik het mee eensik denk dat het gewoon iets is wat je uit je systeem moet krijgen af en toe
en dat wij iets minder moeten happen
Ik denk daar anders over maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die steekjes vallen op zich wel mee en ik hou me meestal ook wel gedeisd. Nu een keer niet...
Leeftijd doet er niet toe, niet die van mij en niet die van PS of wie dan ook. Leeftijd zegt me helemaal niets...
Mja, daar heb je wel een punt. Wyccie dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:48 schreef Etcetera het volgende:
ik ben het eens met wyccieheb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad - maar dat was geen ex en het is echt nooit iets geweest, behalve wat gerotzooi - en de kans is gewoon zo groot dat jij met een gebroken hart zit en hij lekker flierefluitend door gaat met leven
Welterusten MM. Lekker tegen mevrouw MM aankruipen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, ik wens u allen een genoegelijke nachtrust en ik ga mijn zonden overdenken...
Dat zou ook nog kunnen hoor, dat hij de vorige keer niet goed durfde, maar nu wel weet dat het goed zit. Laten we hopen dat dat het is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:53 schreef Soempie het volgende:
Maar, misschien is gewoon een beetje genieten ook wel oke. En dan zien waar het schip strandt. Misschien heeft hij gewoon tijd nodig voor hij zich kan binden aan iemand.
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:51 schreef Etcetera het volgende:
hey die beker heb ik ook een keer vastgehouden
quote:Op woensdag 21 mei 2008 23:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb ooit een keer 'ingebroken' in dat stadion waar ze speelden vandaag
Was geen wedstrijd, alle deuren geprobeerd. Was er eentje die niet op slot zat![]()
Leuk stadionnetje hoor.
37quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
hij is van 1970quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef Soempie het volgende:
Hoe oud is van der Sar wel niet.Ik kan me herinneren dat ik een foto van hem in m'n agenda had in 1996.
![]()
nah niet echt je kunt zelf een banner laten plaatsen tegen betaling dus dat kunnen blijkbaar ook msn-namen-plaatjes zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef wyccie het volgende:
Staan er MSN-naambanners in de nieuwe lay out?
Doelmannen gaan dus lang mee.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er dan ook vanuit dat ik binnenkort alsnog dat miljoenencontract aangeboden krijg
en wiebel danquote:
Epic Fail en Royal Sadness hebben een tweeling gekregen. Epic Sadness en Royal Failquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Etcetera het volgende:
FAIL!
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
omfgquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook een mooie fail:
http://www.dumpert.nl/med(...)ts_fail_paaltje.html
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:31 schreef Soempie het volgende:
Daarmee doelde ik op de afbeelding en niet op Wiebel.![]()
Wiebel voor deen WG voor de [ afbeelding ]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
omfg
royal fail
mag ik meedelen met WG dan?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omfg
royal fail
[..]
mag ik meedelen met WG dan?
oh daar kan ik me ook wel mee reddenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja hoor. Aan een miljoen heb ik genoeg.
wij hoeven alleen z'n geldquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezetquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]WG had mij eerst op het oog
En officieel ben ik single
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Officieel single.. maar officieus driedubbel bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |