Scherpquote:
Dan nog maar ff een generalisatie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, andersom zouden jullie het er wel mee eens zijn. Maar nu zijn jullie op je teentjes getrapt.
quote:
Hoera, hij wordt opgemerktquote:
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaanquote:
Het was dus een woordgrapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaan
Wil jij geen kusje van PS?quote:
Dan moet je haar even slaanquote:
Deed ik ook nietquote:
Euh? Klinkt als een slecht plan?quote:
Zie mijn post en jouw reactie daaropquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh? Klinkt als een slecht plan?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
dat wilde ik ook vragenquote:
ah, het kan dus welquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Precies zo'n nuttig tunneltje wat afgesloten was waardoor ik nog om moest fietsen ook .. grr.
Ik snap hem alweerquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie mijn post en jouw reactie daarop
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ja was erg fijnquote:
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindtquote:
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handigquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ik vond Fok al zo irritant doen de laatste tijd. Nu snap ik waaromquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handig
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, ben de hele dag al best moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |