Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
Zegt niks hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Dat zou ik ook erg vreemd hebben gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
Wel langer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
Mannenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Ik doe ook erg mijn best om er niks van te denkenIk vond het alleen toch raar.
Jongens... In dit gevalquote:
Dat dan weer welquote:
Jij bent heel anders wat dit betreft?quote:
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooitquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |