Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongensquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
Zegt niks hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wacht ff
zei hij
en ik zeg oke en ga wat anders doen, half uur later kijk ik
issie offline....
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Precies.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Probeer uit te kijken dat je niet teveel voor een ander gaat denken. Zo van 'oh hij vindt me niet leuk want opeens is ie offline'. Waarschijnlijk is ie gewoon druk en is ie vergeten dat ie met je aan het kletsen was (ja zo zijn jongens), of weet ik veel er kunnen duizenden redenen zijn. Hij wordt gebeld, iemand komt op bezoek, hij moet de vaatwasser uitruimen van zijn moeder
Mijn
was eerst ook vet vaag met dat soort dingen, dan zei hij niks terug en dacht ik dat hij me niet leuk vond. Maar hij was dan gewoon even van de computer weg ofzo. Dus probeer niet te veel in te vullen want het zit toch altijd anders dan je denkt
Dat zou ik ook erg vreemd hebben gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
De afstand is ook niet korter geworden in de tussentijd
Wel langer?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
zo.. vandaag met de fiets naar de uni geweest... dat is ook echt TIJDEN geleden zeg
Mannenquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmja. Ik doe ook erg mijn best om er niks van te denkenIk vond het alleen toch raar.
Jongens... In dit gevalquote:
Dat dan weer welquote:
Jij bent heel anders wat dit betreft?quote:
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooitquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent heel anders wat dit betreft?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het lijkt me de oudste (en meest terechte) generalisering ooit
quote:
Scherpquote:
Dan nog maar ff een generalisatie:quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ach, andersom zouden jullie het er wel mee eens zijn. Maar nu zijn jullie op je teentjes getrapt.
quote:
Hoera, hij wordt opgemerktquote:
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaanquote:
Het was dus een woordgrapjequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Generalisaties/vooroodelen slaan juist wel ergens op. Anders zouden ze niet bestaan
Wil jij geen kusje van PS?quote:
Dan moet je haar even slaanquote:
Deed ik ook nietquote:
Euh? Klinkt als een slecht plan?quote:
Zie mijn post en jouw reactie daaropquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Euh? Klinkt als een slecht plan?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:15 schreef Whiteguy het volgende:
dat wilde ik ook vragenquote:
ah, het kan dus welquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Precies zo'n nuttig tunneltje wat afgesloten was waardoor ik nog om moest fietsen ook .. grr.
Ik snap hem alweerquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zie mijn post en jouw reactie daarop
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ja was erg fijnquote:
Ik ben momenteel vol in baard. Ik denk niet dat ze dat lekker vindtquote:
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handigquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo heerlijk decadent met mijn mobiele internet![]()
Groetjes uit de tuin![]()
Ik vond Fok al zo irritant doen de laatste tijd. Nu snap ik waaromquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zozo.. je hebt het hele internet meegenomen de tuin in? Handig
Neeeee, niet zeggen. Ik wil ook slapen, maar moet eerst nog opdrachten maken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, ben de hele dag al best moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |