abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63076332
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:31 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe ratings binnen! Yay eindelijk 6/6 op mijn pasje
Feli

Ik van 8/8 naar 6/6. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom mijn eindejaarsrating 5,9438 is en mijn actuele rating 5,8438 terwijl ik geen officiele enkelwedstrijd meer heb gespeeld sinds eind augustus ?
pi_63076428
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Feli

Ik van 8/8 naar 6/6. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom mijn eindejaarsrating 5,9438 is en mijn actuele rating 5,8438 terwijl ik geen officiele enkelwedstrijd meer heb gespeeld sinds eind augustus ?
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik ben naar de 7 gedonderd, slecht jaar achter de rug
pi_63076569
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik ben naar de 7 gedonderd, slecht jaar achter de rug
Ik speel weer sinds een jaar en heb een enkele keer van een 5 gewonnen. Daarentegen ook een keer van iemand met een actuele rating van 9,6667 verloren. Maar die was net zo min een 9 als dat ik een 8 was !
pi_63077418
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik speel weer sinds een jaar en heb een enkele keer van een 5 gewonnen. Daarentegen ook een keer van iemand met een actuele rating van 9,6667 verloren. Maar die was net zo min een 9 als dat ik een 8 was !
Zullen die 5jes leuk hebben gevonden dan
pi_63077444
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Feli

Die eindejaarsrating is nog van vorig jaar.

Ik ga mijn vierde jaar in als 4/4.
pi_63077660
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Die eindejaarsrating is nog van vorig jaar.

Ik ga mijn vierde jaar in als 4/4.
Vorig jaar was mijn eindejaarsrating nog 8,0000

4/4 is zeer netjes
pi_63078847
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Vorig jaar was mijn eindejaarsrating nog 8,0000

4/4 is zeer netjes
Blijkbaar is er gewoon 0,1 afgegaan, ik heb precies hetzelfde namelijk.
pi_63185941
Iedereen heeft 0,1 eraf gekregen (en veel dames zelfs 0,2)
Dit komt door het nieuwe beleid van de KNLTB dat ze de ranking piramide willen goed krijgen. Waar het op neer komt is dat er te veel 7jes t/m 8jes zijn etc.
Verder willen ze de afronding op x.5 houden, en nu komt het te vaak voor dat het zelfs op x.7 naar beneden wordt afgerond, en dat is natuurlijk een beetje scheef. Vandaar dat ze deze rare correctie hebben toegepast.

Ik ben zelf 6.1/6.1 geeindigd maar sta nu lekker 6.0/6.0. Staat wel lekker degelijk

Enne Nalby en ratjetoe, waarschijnlijk hebben die 5jes daar niet heel veel last van gehad aangezien het keihard gecompenseerd wordt (alhowel een 5je nog steeds wel last heeft van het verliezen van een 5.9 )
Een teamgenoot van mij eindige als 7.1 in de single, en werd toch nog 6.3 omdat hij tegen 2 9jes had verloren die nu 4 zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63186130
Ik ben van 6.5 naar 7.5 gegaan in de dubbel >>>>>> En toch meer partijen gewonnen in de dubbel als verloren. Helaas een finale van een toernooi tegen een 8/8 koppel verloren (tennisten al jaren, maar nooit toernooien gespeeld dus op 8/8 ingeschreven ) waardoor ik fucking 9. nog wat erbij kreeg.
En verder nog wat domme verliespotten.

Achja. Volgend jaar maar weer klimmen
U MAD?
  donderdag 13 november 2008 @ 12:44:06 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63187572
Ik ben als het goed is weer 5/4 geworden. Vorig jaar 6/4 en 2 jaar ervoor jaren lang 4/4. Ik schommel een beetje

Het kan ook zijn dat ik in de dubbel weer 5 ben geworden. Het zal er een beetje om hangen...

Wel lekkere training trouwens in de hal. 3 spelers van het eerste mixteam die volgend jaar 2de klasse zondag spelen. Daarnaast nog wat luitjes van het eerste herenteam die 3de klasse zondag spelen. En een paar van ons team dan (4de klasse zondag heren)
Afgelopen week een keer met die 3 lui van het 1ste gespeeld. We moesten punten gaan spelen op een halve baan cross.
Sla ik bij alle 3 de eerste 2 of 3 punten een paar ballen vol op de lijn. Ze wisten niet wat ze mee maakten
Daarna bij het partijtje op de hele baan trouwens wel een paar rally's redelijk geveegd, maar het was toch wel leuk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63326023
Hoooi,

Ik tennis zelf zo ongeveer 10 maanden en kan het op het moment wel redelijk, maar ik wil mijn fore- en backhand wat sneller verbeteren. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik heb verder nooit lessen gevolgd en alles zelf geleerd. Ik speel op het moment maar 1x per week. Thanks!
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:16:50 #287
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_63326205
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef kevin_ het volgende:
Hoooi,

Ik tennis zelf zo ongeveer 10 maanden en kan het op het moment wel redelijk, maar ik wil mijn fore- en backhand wat sneller verbeteren. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik heb verder nooit lessen gevolgd en alles zelf geleerd.
Lessen nemen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_63326626
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Lessen nemen
En naast lessen nemen? Ik hoor veel mensen zeggen dat een muur een goed oplossing is.
pi_63327838
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef kevin_ het volgende:

[..]

En naast lessen nemen? Ik hoor veel mensen zeggen dat een muur een goed oplossing is.
Neuh.

Hoogstens voor je reflexen.

Veel professioneel tennis kijken helpt wel.
pi_63328146
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:05 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Neuh.

Hoogstens voor je reflexen.

Veel professioneel tennis kijken helpt wel.
Dat laatste ken ik ja. Dan sta je onbewust op de baan Federer na te doen . Vaag is dat .
pi_63346520
Ik ben, net als vorig jaar, weer 6/6 geworden.
Stond 6.6/6.7 actueel, dus ik viel zowat van m'n stoel toen ik las dat ik toch weer 6/6 ben geworden.
Eindejaarsrating voor de single is nu 6,4 en mijn actuele rating zelfs 6.2
Heb sinds de zomer geen officiële partijen gespeeld.. dus snap er weinig van.
pi_63347569
Zoiets had ik ook, ben nu eindelijk 6 in de single, terwijl er een maand of 2 geleden nog 6,8 stond, en sinds die tijd ook geen single meer gespeeld.
Geen referral hier.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:39:30 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63349228
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef kevin_ het volgende:

[..]

lessen nemen.

beter tennissen leer je van iemand die er verstand van heeft. Met zelf klooien kom je nooit echt verder.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63349370
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

lessen nemen.

beter tennissen leer je van iemand die er verstand van heeft. Met zelf klooien kom je nooit echt verder.
Zijn toch mensen die ooit begonnen zijn zonder leraren .
Geen referral hier.
pi_63360057
Phaelanx en Zonnestraaltje, dat komt omdat er waarschijnlijk resultaten gecorrigeerd zijn bij jullie. Waarschijnlijk hebben jullie ergens van een 8je verloren dat nu 5 is of zo, en in zulke gevallen wordt je rating gecompenseerd. Een teamgenootje van mij is zo van 7.1 naar 6.3 gegaan

En verder krijg je dus ook nog 0.2 eraf...lees even mijn posts van boven voor de uitleg Is niet helemaal meer juist geloof ik, maar het komt er wel opneer dat ze de rating-pyramide willen corrigeren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63361877
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Norrage het volgende:
Phaelanx en Zonnestraaltje, dat komt omdat er waarschijnlijk resultaten gecorrigeerd zijn bij jullie. Waarschijnlijk hebben jullie ergens van een 8je verloren dat nu 5 is of zo, en in zulke gevallen wordt je rating gecompenseerd. Een teamgenootje van mij is zo van 7.1 naar 6.3 gegaan

En verder krijg je dus ook nog 0.2 eraf...lees even mijn posts van boven voor de uitleg Is niet helemaal meer juist geloof ik, maar het komt er wel opneer dat ze de rating-pyramide willen corrigeren.
Vandaar . Thnx.
Geen referral hier.
  donderdag 20 november 2008 @ 09:22:04 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63366422
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zijn toch mensen die ooit begonnen zijn zonder leraren .
Klopt en die leren nooit echt goed tennissen.
Geloof me, ik kom zat tennissers tegen die het zichzelf aangeleerd hebben en als je er dan technisch naar gaat kijken dan is het echt om te huilen. Dan kom je dus ook niet verder.

Op het moment dat je zelf niet verder komt is het tijd om les te nemen. Als je een goede trainer hebt, gaat er echt een wereld voor je open.
Je moet er niet te lang mee wachten, want voor je het weet zit er een bepaalde slag zo ver ingeslepen dat het bijna niet meer aan te passen is...
pi_63370986
In de single net en in de dubbel dik hetzelfde gebleven, weer 5/6 op m'n pasje.

Komend seizoen op naar de 5/5 :-)
Life is life
pi_63399327
singel 6 geworden en dubbel nog al voor het 2e jaar 5 Dit jaar op 0.08 blijven hangen vorig jaar op 0,1 Ik denk dat ik nooit meer 4 word
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:49:29 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63408852
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef Noshiba het volgende:
singel 6 geworden en dubbel nog al voor het 2e jaar 5 Dit jaar op 0.08 blijven hangen vorig jaar op 0,1 Ik denk dat ik nooit meer 4 word
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe dat gevoel ken ik.
Ik gok dat ik ook nooit meer terug op mijn oude niveau kom. Nou ja er zijn ergere dingen denk ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')