Feliquote:Op zondag 9 november 2008 12:31 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe ratings binnen! Yay eindelijk 6/6 op mijn pasje
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 9 november 2008 15:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik van 8/8 naar 6/6. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom mijn eindejaarsrating 5,9438 is en mijn actuele rating 5,8438 terwijl ik geen officiele enkelwedstrijd meer heb gespeeld sinds eind augustus?
Ik speel weer sinds een jaar en heb een enkele keer van een 5 gewonnen. Daarentegen ook een keer van iemand met een actuele rating van 9,6667 verloren. Maar die was net zo min een 9 als dat ik een 8 wasquote:Op zondag 9 november 2008 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik ben naar de 7 gedonderd, slecht jaar achter de rug
Zullen die 5jes leuk hebben gevonden danquote:Op zondag 9 november 2008 16:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik speel weer sinds een jaar en heb een enkele keer van een 5 gewonnen. Daarentegen ook een keer van iemand met een actuele rating van 9,6667 verloren. Maar die was net zo min een 9 als dat ik een 8 was!
Die eindejaarsrating is nog van vorig jaar.quote:Op zondag 9 november 2008 15:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Feli![]()
Ik van 8/8 naar 6/6. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom mijn eindejaarsrating 5,9438 is en mijn actuele rating 5,8438 terwijl ik geen officiele enkelwedstrijd meer heb gespeeld sinds eind augustus?
Vorig jaar was mijn eindejaarsrating nog 8,0000quote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die eindejaarsrating is nog van vorig jaar.
Ik ga mijn vierde jaar in als 4/4.
Blijkbaar is er gewoon 0,1 afgegaan, ik heb precies hetzelfde namelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn eindejaarsrating nog 8,0000
4/4 is zeer netjes
Lessen nemenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:10 schreef kevin_ het volgende:
Hoooi,
Ik tennis zelf zo ongeveer 10 maanden en kan het op het moment wel redelijk, maar ik wil mijn fore- en backhand wat sneller verbeteren. Wat is de beste manier om dit te doen? Ik heb verder nooit lessen gevolgd en alles zelf geleerd.
Neuh.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
En naast lessen nemen? Ik hoor veel mensen zeggen dat een muur een goed oplossing is.
Dat laatste ken ik ja. Dan sta je onbewust op de baan Federer na te doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neuh.
Hoogstens voor je reflexen.
Veel professioneel tennis kijken helpt wel.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
En naast lessen nemen? Ik hoor veel mensen zeggen dat een muur een goed oplossing is.
Zijn toch mensen die ooit begonnen zijn zonder lerarenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
lessen nemen.
beter tennissen leer je van iemand die er verstand van heeft. Met zelf klooien kom je nooit echt verder.
Vandaarquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Norrage het volgende:
Phaelanx en Zonnestraaltje, dat komt omdat er waarschijnlijk resultaten gecorrigeerd zijn bij jullie. Waarschijnlijk hebben jullie ergens van een 8je verloren dat nu 5 is of zo, en in zulke gevallen wordt je rating gecompenseerd. Een teamgenootje van mij is zo van 7.1 naar 6.3 gegaan
En verder krijg je dus ook nog 0.2 eraf...lees even mijn posts van boven voor de uitlegIs niet helemaal meer juist geloof ik, maar het komt er wel opneer dat ze de rating-pyramide willen corrigeren.
Klopt en die leren nooit echt goed tennissen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die ooit begonnen zijn zonder leraren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:23 schreef Noshiba het volgende:
singel 6 geworden en dubbel nog al voor het 2e jaar 5Dit jaar op 0.08 blijven hangen vorig jaar op 0,1 Ik denk dat ik nooit meer 4 word
hehe dat gevoel ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat ik ook nooit meer terug op mijn oude niveau kom. Nou ja er zijn ergere dingen denk ik...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |