Ja, net als jij.quote:
Of "ik wil wel maar eigenlijk kan ik niet" 13 jaar oude BMW / apple rijders?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal ik een parallel trekken met een aldi windows laptop?
"31 jaar oude Volkswagen"-rijder meldt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of "ik wil wel maar eigenlijk kan ik niet" 13 jaar oude BMW / apple rijders?
Ik weet dat jij hapt, dat is genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, net als jij.
Het enige verschil is dat ik weet dat ik hap en jij niet.
Ziedaar de essentie van dit topic en het gelijk van de anti-apple-fanboysquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
En als je Apple duur vind: koop een Dell, laat mensen met enige stijl met rust.
Dan weet je toch tenminste ietsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij hapt, dat is genoeg.
boehoe....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ziedaar de essentie van dit topic en het gelijk van de anti-apple-fanboys
Zegt de man die hiermee anderhalf topic aan nutteloos gezwets verspild heeftquote:
Apples koop je niet omdat ze zo goedkoop zijn, maar omdat ze er tof uit zien en het OS goed in elkaar steekt. Als jij dat fanboyisme noemt, prima. Ik gebruik het omdat het totale plaatje van een Apple product mooi en goed werkend vind.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ziedaar de essentie van dit topic en het gelijk van de anti-apple-fanboys
Tsja, volgens mij heb ik gisteren ook redelijk m'n best gedaan maar uiteindelijk krijg je dat toch weer het 'jamaarhetiszoduuhuur' "argument" om je oren. Ach.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Eigenlijk is het gewoon niet leuk meer om te reageren op dit soort topics. Al kom je aan met zinnige argumenten waarom jij persoonlijk voor Apple kiest, dan krijg je nog steeds dingen te horen die gewoon niet kloppen.
Boehoe, de anti-apple fans hebben gelijk, boehoe. En dat 15 keer en dan MIJ nutteloos gezwets verwijtenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zegt de man die hiermee anderhalf topic aan nutteloos gezwets verspild heeft
en dus gooi je jezelf er maar meteen kut in ook? wat is dat nou voor redenering? waar haal je het vandaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat een kutdiscussie trouwens.
Apple is voor gebruikers die wel iets te zeggen willen hebben in hun OS, iv volgzame schapen die elk dialoogje maar voor lief nemen (omdat het zo geprogrammeerd is).
dus omdat jij een apple hebt gekocht heb je nu ineens stijl?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
En als je Apple duur vind: koop een Dell, laat mensen met enige stijl met rust.
Ik hoef niet iedere keer te weten dat er wireless networks gevonden zijn als ik mijn windows laptop opstart met een netwerkkabel er in. Dat kan aan mij liggen. Uitzetten? Ja, dat kan, in het register, maar dan alle popup balloons. Dus dan kan ik weer niet zien dat ik een email heb ontvangenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dus gooi je jezelf er maar meteen kut in ook? wat is dat nou voor redenering? waar haal je het vandaan?
Je hoeft niet te reageren hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
dus omdat jij een apple hebt gekocht heb je nu ineens stijl?
of iemand die iets anders dan een apple koopt heeft geen stijl?
wat een malloten in dit topic
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
mensen zo lekker happen op alles wat je zegt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:43 schreef Pheno het volgende:
Oh, wat een kutdiscussie trouwens.
Apple is voor gebruikers die wel iets te zeggen willen hebben in hun OS,
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef Pheno het volgende:
Apples koop je omdat ze een apart design hebben.
ja, twee redenen, wat is je punt? Stond al in mijn eerste reactie, die je natuurlijk half gelezen hebt.quote:
quote:
Dat "jullie" altijd zo lekker serieus doorgaan als (iemand als) ik begin te klieren!quote:
Kortom, wij tweeen zitten hier voor elke partij de boel wat op te stoken. Ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat jullie op een hele domme manier met elkaar in discussie gaan.
het enige dat jullie willen is je "gelijk halen"
[..]
Dat "jullie" altijd zo lekker serieus doorgaan als (iemand als) ik begin te klieren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |