Nee inderdaad KLB is wel een van de meest serieuze subfora op FOK!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor zover ik weet staat dit niet in ONZ.
Niet nee?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee inderdaad KLB is wel een van de meest serieuze subfora op FOK!
Als ik in SEX een discussie over OSX vs Windows zie, neem ik de argumenten inderdaad weinig serieus... silly me.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet nee?....
Vind ik overigens een laf excuus... Zo kan je ook TRU, R&P, SEX, en het meerendeel van de andere subfora afschrijven.
Maar als je in SEX een discussie opent als vrouw over de Tarzan modellen, neem je de argumenten wel serieus? Silly youquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik in SEX een discussie over OSX vs Windows zie, neem ik de argumenten inderdaad weinig serieus... silly me.
Ja, dezelfde dicussie in KLB met argumenten als. IK WIL EEN GROTERE TARZAN ZODAT MIJN KUT LEKKER SCHEURT toch weer een tikkie minder.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar als je in SEX een discussie opent als vrouw over de Tarzan modellen, neem je de argumenten wel serieus? Silly you.
Hangt van de OP af.... Die van jou scoort niet geweldig hoog neequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, dezelfde dicussie in KLB met argumenten als. IK WIL EEN GROTERE TARZAN ZODAT MIJN KUT LEKKER SCHEURT toch weer een tikkie minder.
Ik had het over apple, boskabouterquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bestaat er een trial versie van Windows?
start > run > SHUTDOWN -A enter. Boeie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik had toen mijn 120 dagen periode over was last van "Blaster virus" symptomen. Ik kreeg een melding in beeld te zien dat de trial-periode voorbij was en dat de computer zich binnen 20 sec. ging rebooten.. met zo'n mooi tellertje erbij alsof je een atoombom geactiveerd hebt oid..![]()
Echt WTF!!, ik wist niet wat me overkwam..
Ik zeg dat het Blaster-virus van MS zelf is zeg ik je, wat zich als Beta-code al in Windows 2000 had gemanifesteert..
Apple ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over apple, boskabouter![]()
En voor de niet-snappers onder ons: van windows of linux kan je altijd proberen hoe het werkt. Maar voor dat kutapple moet je ook de hardware hebben. Terwijl windows en linux gewoon overal op draaien.
Ziedaar het kennisniveau van een apple gebruikerquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:08 schreef skiczukie het volgende:
Ow, ik heb laatst een ZOOM H2 gekocht .. een audio recorder, ik plug hem in mijn USB en wat denk je, OSX herkent hem meteen als invoer-apparaat.Dat zie ik Windows niet doen hoor. Waarschijnlijk had ik dan een BSOD gehad ofzo, en kon ik XP opnieuw installeren, want dat is toch dé oplossing!
Maar, nou zeg eens eerlijk > Met of zonder haar?quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen is OSX net een klein beetje minder kut.
Ja nogal. Eerst een flink aantal jaren als systeembeheerder en dergelijke en sinds een dik half jaar al manager/teamleider tweedelijns servicedesk.quote:
Nou, gezien je opmerkingen symboliseer jij zo'n beetje alles wat er mis is in 'de ICT'. Vandaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja nogal. Eerst een flink aantal jaren als systeembeheerder en dergelijke en sinds een dik half jaar al manager/teamleider tweedelijns servicedesk.
Vanwaar die vraag, zoek je een baan in de ICT?
Je verwart me met iemand die jouw opmerking wel interesseert.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, gezien je opmerkingen symboliseer jij zo'n beetje alles wat er mis is in 'de ICT'. Vandaar.
En je hapt ook nog!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ziedaar het kennisniveau van een apple gebruiker
Ik vind ook dat iemand verstand met hebben hoe een CPU intern werkt, maar als we die voorwaarde gaan stellen aan computergebruik dan houd je zo weinig gebruikers over.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:35 schreef Eyon het volgende:
Apple producten zijn niet goed voor de maatchappij. Als je gebruik wil maken van een computer moet je er ook verstand van hebben natuurlijk
Scheelt wel files.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind ook dat iemand verstand met hebben hoe een CPU intern werkt, maar als we die voorwaarde gaan stellen aan computergebruik dan houd je zo weinig gebruikers over.
Gaan we mensen die auto rijden ook verplichten om te weten hoe de benzine of dieselmotor werkt?
Zal ik een parallel trekken met een aldi windows laptop?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
En Tokkies in Golfjes op de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |